Fitness Seller

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ebay ofzo proberen fixen :D en meteen een hele doos kopen !

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.022

'orginele' Formule is veranderd sinds de 1.3Dmaa regeling :(

misschien een genie die 50 potjes heeft besteld, vlak voor het 'verbod' ?

Er zijn een paar mensen slim geweest om ze groot in te kopen:D
http://link.marktplaats.nl/764098363

Training van zojuist:

Leg press 45 graden
150kg x15
150kg x15
140kg x15

Leg press 90 graden
210kg x12
220kg x10
210kg x10

Hack squat machine
110kg x15
110kg x12
110kg x10

Leg extensions voeten naar buiten wijzend
55kg x15
55kg x12
55kg x10

Leg extensions voeten naar binnen wijzend
55kg x10
45kg x12
45kg x12

Standing calf raises
150kg x15
150kg x12
130kg x15
130kg x12
110kg x15

Seated calf raises
45kg x15
45kg x10
35kg x12
30kg x12

30bz9fb.jpg

Om even terug te komen op de preworkout Assault! Ik had 3 schepjes genomen en voelde deze ook wel, alleen niet echt op een prettige manier.. toen ik aan het trainen was werd het me een beetje duizelig en licht in me hoofd. Had wel een goeie pomp maar extra energie, mwoa.. een beetje. Vandaag dus niet echt een goeie ervaring ermee, morgen opnieuw proberen:D

Training van zojuist:

Leg press 45 graden
150kg x15
150kg x15
140kg x15

Leg press 90 graden
210kg x12
220kg x10
210kg x10

Hack squat machine
110kg x15
110kg x12
110kg x10

Leg extensions voeten naar buiten wijzend
55kg x15
55kg x12
55kg x10

Leg extensions voeten naar binnen wijzend
55kg x10
45kg x12
45kg x12

Standing calf raises
150kg x15
150kg x12
130kg x15
130kg x12
110kg x15

Seated calf raises
45kg x15
45kg x10
35kg x12
30kg x12

30bz9fb.jpg

Om even terug te komen op de preworkout Assault! Ik had 3 schepjes genomen en voelde deze ook wel, alleen niet echt op een prettige manier.. toen ik aan het trainen was werd het me een beetje duizelig en licht in me hoofd. Had wel een goeie pomp maar extra energie, mwoa.. een beetje. Vandaag dus niet echt een goeie ervaring ermee, morgen opnieuw proberen:D

Haha 3 scoops assault. Ik vind 2 scoops al te zoet laat staan 3. Ga je iets bestellen bij die dude op marktplaats?

Pff, aantrekkelijk die noxipro! Ik vond de oude Maximize, crack en supercharge ook goed:thumbs:

Ik had btw hetzelfde met Assault..maar neem volgende keer 1.5 scoop, want 1 deed verder niet zoveel. Heb je trouwens voor 3 scoops zo weinig water gebruikt:eek!:..ik hou wel van zoet, maar geloof dat bij zo'n hoeveelheid accuut mijn tanden uit mijn mond zouden vallen..

Pre workout's zijn voor endo's en aanstellers. ;)

• #2.029

Ga je die bestellen brah?

Pff, aantrekkelijk die noxipro! Ik vond de oude Maximize, crack en supercharge ook goed:thumbs:

Ik had btw hetzelfde met Assault..maar neem volgende keer 1.5 scoop, want 1 deed verder niet zoveel. Heb je trouwens voor 3 scoops zo weinig water gebruikt:eek!:..ik hou wel van zoet, maar geloof dat bij zo'n hoeveelheid accuut mijn tanden uit mijn mond zouden vallen..

Jawel was veels te zoet. Ik doe morgen 2 scoops en iets meer water als wat ik nu had.

Wat vond jij van de preworkout bro?

Ik heb de oude formule nog van Assault, nam laatst 2 scoops + 300ml water en ging als een malle. Zweten was niet te stoppen en mijn back-pump was enorm! Dat was echt wel nice. Maar die noxipro ziet er goed uit, alleen had ik er wel een crash van toen ik die probeerde. Dat was niet zo fijn... Knap van je dat je 3scoops in zo weinig water naar binnen kreeg, dat is echt zoet!

• #2.031
Ik heb de oude formule nog van Assault, nam laatst 2 scoops + 300ml water en ging als een malle. Zweten was niet te stoppen en mijn back-pump was enorm! Dat was echt wel nice. Maar die noxipro ziet er goed uit, alleen had ik er wel een crash van toen ik die probeerde. Dat was niet zo fijn... Knap van je dat je 3scoops in zo weinig water naar binnen kreeg, dat is echt zoet!

De crash van Noxipro was inderdaad minder, ik had gewoon nergens meer zin in na het trainen, voelde me net een ouwe zak:D

Hier nog een potje crack staan, doet het ook goed :p

Ik heb thuis nog 1,5 pot iets van XXL staan, Unleash ofzoiets, oude versie dus met 1.3DMAA.
Heel smerig maar doet ook zeker zijn werk, alleen crash heb ik ook wel eens tijdens de training gehad en dat is niet heel chill.

• #2.035
Ik heb thuis nog 1,5 pot iets van XXL staan, Unleash ofzoiets, oude versie dus met 1.3DMAA.
Heel smerig maar doet ook zeker zijn werk, alleen crash heb ik ook wel eens tijdens de training gehad en dat is niet heel chill.

Verkoop je je volle pot? :cool:

voor de mensen die dichtbij eindhoven wonen, bij muscletotaal heb je pre workout frantic en daar zit nog gewoon 1.3 dmaa in. Je kan zoals bij B&F ook gewoon via hun site bestellen.

• #2.037
voor de mensen die dichtbij eindhoven wonen, bij muscletotaal heb je pre workout frantic en daar zit nog gewoon 1.3 dmaa in. Je kan zoals bij B&F ook gewoon via hun site bestellen.

Goeie tip! Straks even bekijken ;)

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

Heb even gekeken maar MuscleTotaal maar op de website staan nergens de ingredienten!? En het ligt voor mij net te ver om er even heen te gaan, 2 uur in totaal.

Heeft iemand toevallig thuis nog een pot staan dat die ff een pica kan maken van de ingredienten?

Dat is die paarse shit of niet? Ook eens gehad, smaakte echt ****ing smerig en ik werd er misselijk van ipv actief :P

• #2.039
Goeie tip! Straks even bekijken ;)

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

Heb even gekeken maar MuscleTotaal maar op de website staan nergens de ingredienten!? En het ligt voor mij net te ver om er even heen te gaan, 2 uur in totaal.

Heeft iemand toevallig thuis nog een pot staan dat die ff een pica kan maken van de ingredienten?

Stuur anders ff mailtje naar Harry.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven