- Waardering
- 118
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'orginele' Formule is veranderd sinds de 1.3Dmaa regeling
misschien een genie die 50 potjes heeft besteld, vlak voor het 'verbod' ?

Er zijn een paar mensen slim geweest om ze groot in te kopen
http://link.marktplaats.nl/764098363
Training van zojuist:
Leg press 45 graden
150kg x15
150kg x15
140kg x15
Leg press 90 graden
210kg x12
220kg x10
210kg x10
Hack squat machine
110kg x15
110kg x12
110kg x10
Leg extensions voeten naar buiten wijzend
55kg x15
55kg x12
55kg x10
Leg extensions voeten naar binnen wijzend
55kg x10
45kg x12
45kg x12
Standing calf raises
150kg x15
150kg x12
130kg x15
130kg x12
110kg x15
Seated calf raises
45kg x15
45kg x10
35kg x12
30kg x12
![]()
Om even terug te komen op de preworkout Assault! Ik had 3 schepjes genomen en voelde deze ook wel, alleen niet echt op een prettige manier.. toen ik aan het trainen was werd het me een beetje duizelig en licht in me hoofd. Had wel een goeie pomp maar extra energie, mwoa.. een beetje. Vandaag dus niet echt een goeie ervaring ermee, morgen opnieuw proberen![]()

Pff, aantrekkelijk die noxipro! Ik vond de oude Maximize, crack en supercharge ook goedEr zijn een paar mensen slim geweest om ze groot in te kopen
http://link.marktplaats.nl/764098363
Om even terug te komen op de preworkout Assault! Ik had 3 schepjes genomen en voelde deze ook wel, alleen niet echt op een prettige manier.. toen ik aan het trainen was werd het me een beetje duizelig en licht in me hoofd. Had wel een goeie pomp maar extra energie, mwoa.. een beetje. Vandaag dus niet echt een goeie ervaring ermee, morgen opnieuw proberen![]()
..ik hou wel van zoet, maar geloof dat bij zo'n hoeveelheid accuut mijn tanden uit mijn mond zouden vallen..

Pff, aantrekkelijk die noxipro! Ik vond de oude Maximize, crack en supercharge ook goed![]()
Ik had btw hetzelfde met Assault..maar neem volgende keer 1.5 scoop, want 1 deed verder niet zoveel. Heb je trouwens voor 3 scoops zo weinig water gebruikt..ik hou wel van zoet, maar geloof dat bij zo'n hoeveelheid accuut mijn tanden uit mijn mond zouden vallen..
Ik heb de oude formule nog van Assault, nam laatst 2 scoops + 300ml water en ging als een malle. Zweten was niet te stoppen en mijn back-pump was enorm! Dat was echt wel nice. Maar die noxipro ziet er goed uit, alleen had ik er wel een crash van toen ik die probeerde. Dat was niet zo fijn... Knap van je dat je 3scoops in zo weinig water naar binnen kreeg, dat is echt zoet!

Doet ook wel zijn werk ja

Ik heb thuis nog 1,5 pot iets van XXL staan, Unleash ofzoiets, oude versie dus met 1.3DMAA.
Heel smerig maar doet ook zeker zijn werk, alleen crash heb ik ook wel eens tijdens de training gehad en dat is niet heel chill.

voor de mensen die dichtbij eindhoven wonen, bij muscletotaal heb je pre workout frantic en daar zit nog gewoon 1.3 dmaa in. Je kan zoals bij B&F ook gewoon via hun site bestellen.

voor de mensen die dichtbij eindhoven wonen, bij muscletotaal heb je pre workout frantic en daar zit nog gewoon 1.3 dmaa in. Je kan zoals bij B&F ook gewoon via hun site bestellen.
Ik heb thuis nog 1,5 pot iets van XXL staan, Unleash ofzoiets, oude versie dus met 1.3DMAA.
Heel smerig maar doet ook zeker zijn werk, alleen crash heb ik ook wel eens tijdens de training gehad en dat is niet heel chill.

Dat is die paarse shit of niet? Ook eens gehad, smaakte echt ****ing smerig en ik werd er misselijk van ipv actief![]()

Goeie tip! Straks even bekijken
---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------
Heb even gekeken maar MuscleTotaal maar op de website staan nergens de ingredienten!? En het ligt voor mij net te ver om er even heen te gaan, 2 uur in totaal.
Heeft iemand toevallig thuis nog een pot staan dat die ff een pica kan maken van de ingredienten?