XXL Nutrition

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik had in de wandelgangen gehoord dat rowny koolman een mutant daarvan is geworden

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.048
ik had in de wandelgangen gehoord dat rowny koolman een mutant daarvan is geworden

dat dere frantic

Training van vandaag boys. Was een korte maar goeie training, vooral het deadliften ging lekker, goeie stretch op me hamstrings.

Deadlift stiffed leg
50kg x15
60kg x15
70kg x10
80kg x8

Barbell goodmornings
25kg x15
25kg x12
25kg x10

Seated leg curls
50kg x15
55kg x12
60kg x10
60kg x6
50kg x10

BW seated crunch
BW x 5 setjes

En mijn laatste meal van zojuist:
Biefstuk 150gr
Rundertartaar 100gr
Kalkoenfilet 50gr
Groenten 200gr
Mayo light 75gr
Olijfolie 10ml
5cm1eg.jpg

Aardige low carb meal! Lukt het een beetje met die combi aan vlees/gevogelte om de biefstuk een beetje mals te houden?
Wil vanavond namelijk mijn biefstuk in reepjes gaan wokken, maar ben bang voor taaie rot stukjes:mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.051
Aardige low carb meal! Lukt het een beetje met die combi aan vlees/gevogelte om de biefstuk een beetje mals te houden?
Wil vanavond namelijk mijn biefstuk in reepjes gaan wokken, maar ben bang voor taaie rot stukjes:mad:
Mijn eerste en laatste meal zijn meestal carbless inderdaad maar dan ga ik hoger in de vetten, 20-30gr zo ongeveer.

Nee de beef was niet helemaal goed gelukt, beetje taai:(

Zit het er nou nog in of niet? Anders moet ik toch ook nog ff langs harry(gisteren laatste pot noxipro open gemaakt)
Geen idee bro. Ik zou van martynn pica krijgen maar die hoom heeft niks gestuurd:mad:

Is dit de pastasaus waar we t van de week over hadden?

AHI_434d50313034303532?dRevLabel=1&Rendition=200x200_JPG.jpg

Ben ook benieuwd naar de ingrediënten woon er 30 min van af.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven