Jep, waarom zou ik erover liegen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep, waarom zou ik erover liegen
Ik was liever wat groter hoor
Is dit de pastasaus waar we t van de week over hadden?
![]()

Yes, vrouwelijke volgers
. Welkom!Bedankt

Nope nog steeds niks gehoord bro
Me 2Ben ook benieuwd naar de ingrediënten woon er 30 min van af.

Klein maar fijn toch

Koken is al een hele workout dan, op alle kastjes klimmen hahaYes, vrouwelijke volgers. Welkom!
Klein maar fijn toch![]()
One luv, no homo

Koken is al een hele workout dan, op alle kastjes klimmen haha
, heb je je cardio tenminste al gehad
)
)Jip sinds maandag testosteron, deca en dianabol. Heb het idee dat ik nu al vocht vast houd maar ik weeg mezelf pas zondag lol
Klopt was eigenlijk de bedoeling maar heb toch gewoon de standaard bread&butter kuur gekozen.Ging jij niet op low test/high Deca bro? Benieuwd hoe dat bevalt, heb zelf ook op 250/400 gezeten maar toen vrat ik gewoon wat me er voor kwam, geen goed idee![]()

Ik ben ook benieuwd. Is pas de 2e keer dat ik deca/dianabol gebruik en laatste keer is al ruim een jaar geleden dus ik denk dat ik wel goed ga reageren, vooral op deze doseringen lolNope, was een heel beroerd idee, gainde meer vet en vocht dan massa volgens mij, iig niet veel aan over gehoudenGa 't met een week of wat over doen, iets andere doseringen en wat beter voer. Benieuwd hoe ie jou bevalt!
Vocht genoeg waarschijnlijk haha.
Huh? Jij... vind mijn training goed? Ben je ziek

86kg op 7 is al nice man bij jouw lengte, waar denk je op te eindigen met deze kuur?
. Boven de 90kg in ieder geval haha100kg toch wel minimaal? alles onder de 100 is ecto.. (eigenlijk alles onder de 110)![]()