XXL Nutrition

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.761
Nee vind ik niet gek, ik herken het wel, alleen bij mij kijken alleen dames.

Dat heb ik ook gedaan maar er gebeurde niks :( ik doe nu onderhuids deca zetten, werkt goed :)

Boys.. girls.. wat is het verschil, aandacht is aandacht:cool:

Hmm wel vreemd. Weet je zeker dat het Calvé was? Want lidl pindakaas enz werkt niet goed. Heb je ook al eens de dosis verhoogt naar 5 eetlepels?

OT:
Dalijk carnaval, voor het eerst nog eens drinken sinds een jaar, laatste keer was namelijk vorige carnaval lol.

rbhdaf.jpg

Calvé bro, calvé. Heb ook een tijdje die van Bodyenfitshop geprobeerd maar die werkte iets minder:(.

Mwoa beetje bezig blijven he haha. Hoe gaat die bij jou dan?:D

Oké, zal binnenkort eens testen en zodoende review posten hier in je topic :thumbs:
Gaat voor de rest goed, maar zomer komt eraan vandaar de drastische maatregelen! ;)

Ga nu weer vast loggen en eens beetje activiteiten hier onderhouden

Nice kostuum btw!

Hoe was carnaval Pleister!?

Nog gedoet Pleister?

• #2.765
Mwoa mwoa, viel mee eigenlijk. Ik was eerst na de stad gegaan met een paar vrienden maar de carnavalsmuziek leek dit jaar nog erger dan voorgaande jaren en na een uurtje besloten we om naar een techno party te gaan met het thema carNOval, geen carnavals muziek dus:cool:. Dan ben ik niet zo enorme techno liefhebber maar alles was op dat moment beter dan de carnavalsmuziek die op stond in de stad. Was ook vrij dronken dus had me wel weten te vermaken verder:D

Jip ik wel. Jij ook?:p

Mwoa mwoa, viel mee eigenlijk. Ik was eerst na de stad gegaan met een paar vrienden maar de carnavalsmuziek leek dit jaar nog erger dan voorgaande jaren en na een uurtje besloten we om naar een techno party te gaan met het thema carNOval, geen carnavals muziek dus:cool:. Dan ben ik niet zo enorme techno liefhebber maar alles was op dat moment beter dan de carnavalsmuziek die op stond in de stad. Was ook vrij dronken dus had me wel weten te vermaken verder:D

Jip ik wel. Jij ook?:p

Dronken?Geen pillen genomen ofso ???

Ja ik had niks te doen weekend, dus heb veel gedoet, je moet wat he :(

• #2.767
  • #2.769
Rustig aan?Hoezo?Je gaat maar 1 keer dood toch :cool:

Ja tog :cool: van deze chick blijft ie tenmminste wel hard en is niet tietloos :cool:

Jaa maar wil graag nog een paar kunnen gebruiken voor ik dood ga:cool:

:roflol: klinkt al een stuk beter inderdaad. En ook nog eens doggy en een holle rug, kan echt niet bro:mad:

Hey Pleister,

Je oude gym, best leuke mensen daar, maar de apparatuur is wel een beetje verjaard he?

• #2.771
Hey Pleister,

Je oude gym, best leuke mensen daar, maar de apparatuur is wel een beetje verjaard he?

Klopt apparatuur is wat verouderd ma wel gezellig daar toch, ook al werd ik weer belachelijk gemaakt direct bij binnenkomst:(

Had je wel nog goed kunnen trennen daar?

OT:

Voeding

Meal 1
Havermout 200gr
Melk, mager 500ml
Whey bosvruchten 50gr
Banaan 1st
Nutella 35gr
Cacao poeder 10gr
Zoetstof 1gr
Is niet de meal van vanmorgen maar ziet precies hetzelfde uit, damn tasty
ws4d9i.jpg

Meal 2
Whey 90gr
Appel 1st

Meal 3
Aardappelen 400gr
Kipfilet 300gr
Groentes 200gr
Chicken tonight hawai 150gr

Meal 4
Aardappelen 400gr
Kipfilet 200gr
Kip sate burger 2st
Groenten 200gr
Ziet niet echt smakelijk uit, was het ook niet eigenlijk:roflol:
27xfhaf.jpg

Totaal
Eiwit: +-300gr
Carbs: no ****ing idea
Vet: same
Calorieen: +-4500

Training

Barbell row underhand grip
60kg x15
70kg x12
80kg x8
90kg x4 fail, wou 6 reps
70kg x8

Machine row
60kg x15
70kg x12
80kg x10
90kg x6
70kg x10

Cable lat pulldown
60kg x12
65kg x10
70kg x6
70kg x6
60kg x10

Cable pull-overs
50kg x15
50kg x12
50kg x12

BW hyperextensions
BW x12
BW x8
BW x8

200gr havermout, hoe bereid je dat meestal? Want dat is echt superveel als je het niet in een shake gooit maar echt bereid :o. Zit je dan niet met zo'n reuzenschaal voor je neus, waar normaal 4 personen van eten? :D

• #2.773
200gr havermout, hoe bereid je dat meestal? Want dat is echt superveel als je het niet in een shake gooit maar echt bereid :o. Zit je dan niet met zo'n reuzenschaal voor je neus, waar normaal 4 personen van eten? :D

Gewoon in de magnetron, word dus 1 grote pap haha. Is opzich wel veel idd want in totaal bevat het circa 1400 calorieën maar het is wel fuarking lekker bro

Biertje staat er naast om het weg te spoelen zie ik! Lekker bezig maat!

Gruwelijk voeding!

En het gaat over nken hier, dus ben en blijf zowieso in ;)

• #2.776
Doggy en graag met holle rug....je hebt wijven die amper ass hebben, en dan ook hun rug bol, is niks :(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven