- Waardering
- 7.874
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Kan bijna in de prive sector ja XD
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb gisteren ook maar weer eens 100g havermout gepakt, en mijn eerdere ervaring werd weer waarheid!
Ik wordt ongelofelijk winderig van havermout, en stinken dat ze doen.., ik laat vrijwel amper scheten maar zodra ik aan de havermout ga, damnnnnn.
Heb jij dit niet?! Anders kan ik me alleen maar indenken hoe het er met jou voor staat wanneer je 200g+ havermout in een keer op eet.

lol, volgens mij komt pleister alleen maar naar kim voor de food & coïtus
en wie geeft hem ongelijk

Nee valt wel mee eigenlijk, ik laat niet meer zoveel winden de laatste tijd gelukkig lol. Maar mijn verhouding carbs/fat ligt nu ook wat anders. Ik eet nu meer vetten dan voorheen, misschien ligt dat daaraan maar durf ik niet te zeggen..Ik heb gisteren ook maar weer eens 100g havermout gepakt, en mijn eerdere ervaring werd weer waarheid!
Ik wordt ongelofelijk winderig van havermout, en stinken dat ze doen.., ik laat vrijwel amper scheten maar zodra ik aan de havermout ga, damnnnnn.
Heb jij dit niet?! Anders kan ik me alleen maar indenken hoe het er met jou voor staat wanneer je 200g+ havermout in een keer op eet.
Goed log he

Alles behalve een bodybuilding topic in ieder geval

In 1 meal? Damnik eet 400gr havermout met 2 sheppen whey en 500ml melk , misschien werkt dat wel voor je![]()
Bijna wel inderdaad

Waren lekker Kimmie

Zijn mijn

Heel veel dus

Nee eigenlijk zit je er volkomen naast maar heb ook niet echt zin om erop in te gaanlol, volgens mij komt pleister alleen maar naar kim voor de food & coïtus
en wie geeft hem ongelijk

gayfilter effe uitgezet.
Ik had er wat zoetstof+kaneel door gedaan.