Fitness Seller

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik heb gisteren ook maar weer eens 100g havermout gepakt, en mijn eerdere ervaring werd weer waarheid!
Ik wordt ongelofelijk winderig van havermout, en stinken dat ze doen.. :D:D, ik laat vrijwel amper scheten maar zodra ik aan de havermout ga, damnnnnn.

Heb jij dit niet?! Anders kan ik me alleen maar indenken hoe het er met jou voor staat wanneer je 200g+ havermout in een keer op eet.

ik eet 400gr havermout met 2 sheppen whey en 500ml melk , misschien werkt dat wel voor je :cool:

400gr? Daar kan je een muur mee metselen man.. :|

Pleister wil niet eens delen....:mad:

lol, volgens mij komt pleister alleen maar naar kim voor de food & coïtus :roflol:
en wie geeft hem ongelijk

Laat maar.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.811
Ik heb gisteren ook maar weer eens 100g havermout gepakt, en mijn eerdere ervaring werd weer waarheid!
Ik wordt ongelofelijk winderig van havermout, en stinken dat ze doen.. :D:D, ik laat vrijwel amper scheten maar zodra ik aan de havermout ga, damnnnnn.

Heb jij dit niet?! Anders kan ik me alleen maar indenken hoe het er met jou voor staat wanneer je 200g+ havermout in een keer op eet.
Nee valt wel mee eigenlijk, ik laat niet meer zoveel winden de laatste tijd gelukkig lol. Maar mijn verhouding carbs/fat ligt nu ook wat anders. Ik eet nu meer vetten dan voorheen, misschien ligt dat daaraan maar durf ik niet te zeggen..

Had t wel gesmaakt lol?

Goed log he:)

Log? oh is dit niet het cafe topic?? :p:cool::eek:
Alles behalve een bodybuilding topic in ieder geval:o

ik eet 400gr havermout met 2 sheppen whey en 500ml melk , misschien werkt dat wel voor je :cool:
In 1 meal? Damn

400gr? Daar kan je een muur mee metselen man.. :|
Bijna wel inderdaad :roflol:

Waren lekker Kimmie:D

Pleister wil niet eens delen....:mad:
Zijn mijn:cool:

Heel veel dus:p

lol, volgens mij komt pleister alleen maar naar kim voor de food & coïtus :roflol:
en wie geeft hem ongelijk
Nee eigenlijk zit je er volkomen naast maar heb ook niet echt zin om erop in te gaan:)

OT:
Getraind met Kim toenstraks, biceps/triceps. Goeie training:cool:

Dumbbell curls
14kg x12
16kg x10
18kg x6 fuark
14kg x10

Cable curls small grip
25kg x15
22,5kg x12
20kg x12
17,5kg x12
Heb altijd flinke verzuring in de biceps waardoor ik meestal het gewicht juist moet verlagen ipv verhogen:o

Barbell preacher curls
22kg x15
22kg x15
22kg x12
32kg x8 Had verkeerd gewicht erop gedaan lol maar kreeg toch nog 8 reps:)
22kg x10

Cable pushdown
60kg x15
70kg x12
70kg x10
60kg x12
50kg x12

Dip triceps machine
70kg x15
80kg x12
80kg x10
80kg x10
90kg x6

Dumbbell extensions
14kg x15
14kg x10
10kg x15
10kg x15

http://www.youtube.com/watch?v=Q2gr6a2RkTY

Video is prive.....

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.813
Fuark. Nu niet meer he?

Alleen voor mensen uit rotterdam zeker! ;)

leuk filmpje maat!

.

Laatst bewerkt:
Word tijd dat je eens echt gaat trainen Pleister

Wel leuk dat je zo samen kan trainen, niet veel meiden willen graag trainen, je kan ze wel overhalen maar is erg lastig.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven