Fitness Seller

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
En als ze dan erbij op hakken staan is vreselijk, dan lijkt het werkelijk nergens op, krijg dan gelijk een slappe.
En een ass moet die wave hebben met douwen, geen ass geen wave....das echt k*t.

True, het moet een golfslagbad worden, niet de stille wateren..

Daarom moeten ze ook trainen, vooral squats zodat die ass groot en rond word, al heb ik ook een neukertje gehad wat wel squatte maar nog steeds geen ass had, dat was echt een afknapper :(

En als ze dan erbij op hakken staan is vreselijk, dan lijkt het werkelijk nergens op, krijg dan gelijk een slappe.
Hmm, ik hou ook wel van een stevige vrouwelijke(!!) squatkont hoor!:o

absoluut (reverse) cowgirl.. lekker op je rug liggen

houden jullie van anaal of niet

Komt sevn aan hahaha

houden jullie van anaal of niet

Ja, maar ik vind de weg er naartoe leuker dan de daad zelf.
Omdat de meeste het niet willen vind ik het gewoon een leuke uitdaging om het uiteindelijk voor elkaar te krijgen. Verder vind ik het niet heel bijzonder, wel leuk voor de afwisseling.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.797
Doggystyle, (reverse) cowgirl...:o
Dikke +1

Doggy en graag met holle rug....je hebt wijven die amper ass hebben, en dan ook hun rug bol, is niks :(
Maar ik denk dat sommige wijven nog te dom zijn om dat te snappen, al leg je t ze 10x uit:roflol:

Zwaar dit.

Meals zien er trouwens goed uit!
Thnx:)

True, het moet een golfslagbad worden, niet de stille wateren..
Goed omschreven inderdaad:p

Daarom moeten ze ook trainen, vooral squats zodat die ass groot en rond word, al heb ik ook een neukertje gehad wat wel squatte maar nog steeds geen ass had, dat was echt een afknapper :(
Lol hoeveel heb je er wel niet gehad Robbie?:D

Hmm, ik hou ook wel van een stevige vrouwelijke(!!) squatkont hoor!:o

absoluut (reverse) cowgirl.. lekker op je rug liggen

Vandaar dat je zo dik bent..luilak :trollface:

Ik ben intens gekwetst marv.. ben ripped as fuark ???

True love, dat zie je direct:heart:

Uhmm ik hou het bij geven:o

Ja, maar ik vind de weg er naartoe leuker dan de daad zelf.
Omdat de meeste het niet willen vind ik het gewoon een leuke uitdaging om het uiteindelijk voor elkaar te krijgen. Verder vind ik het niet heel bijzonder, wel leuk voor de afwisseling.
True bro. Ik heb een keer gehad dat er fuarking stront aanzat toen ik hem eruit haalde, instant slappe

:cool:

Ik heb gisteren ook maar weer eens 100g havermout gepakt, en mijn eerdere ervaring werd weer waarheid!
Ik wordt ongelofelijk winderig van havermout, en stinken dat ze doen.. :D:D, ik laat vrijwel amper scheten maar zodra ik aan de havermout ga, damnnnnn.

Heb jij dit niet?! Anders kan ik me alleen maar indenken hoe het er met jou voor staat wanneer je 200g+ havermout in een keer op eet.

goed log :(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven