peppie01
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 790
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 82kg
Zwaar dit.
Meals zien er trouwens goed uit!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En als ze dan erbij op hakken staan is vreselijk, dan lijkt het werkelijk nergens op, krijg dan gelijk een slappe.
En een ass moet die wave hebben met douwen, geen ass geen wave....das echt k*t.
Hmm, ik hou ook wel van een stevige vrouwelijke(!!) squatkont hoor!En als ze dan erbij op hakken staan is vreselijk, dan lijkt het werkelijk nergens op, krijg dan gelijk een slappe.

Vandaar dat je zo dik bent..luilakabsoluut (reverse) cowgirl.. lekker op je rug liggen

Hmm, ik hou ook wel van een stevige vrouwelijke(!!) squatkont hoor!![]()

Ik ben intens gekwetst marv.. ben ripped as fuark

Komt wel goed schatje

Dikke +1
Maar ik denk dat sommige wijven nog te dom zijn om dat te snappen, al leg je t ze 10x uitDoggy en graag met holle rug....je hebt wijven die amper ass hebben, en dan ook hun rug bol, is niks![]()

Thnx

En als ze dan erbij op hakken staan is vreselijk, dan lijkt het werkelijk nergens op, krijg dan gelijk een slappe.
Goed omschreven inderdaadTrue, het moet een golfslagbad worden, niet de stille wateren..

Lol hoeveel heb je er wel niet gehad Robbie?Daarom moeten ze ook trainen, vooral squats zodat die ass groot en rond word, al heb ik ook een neukertje gehad wat wel squatte maar nog steeds geen ass had, dat was echt een afknapper![]()

Hmm, ik hou ook wel van een stevige vrouwelijke(!!) squatkont hoor!![]()
absoluut (reverse) cowgirl.. lekker op je rug liggen
True love, dat zie je direct

Uhmm ik hou het bij geven

True bro. Ik heb een keer gehad dat er fuarking stront aanzat toen ik hem eruit haalde, instant slappeJa, maar ik vind de weg er naartoe leuker dan de daad zelf.
Omdat de meeste het niet willen vind ik het gewoon een leuke uitdaging om het uiteindelijk voor elkaar te krijgen. Verder vind ik het niet heel bijzonder, wel leuk voor de afwisseling.

, ik laat vrijwel amper scheten maar zodra ik aan de havermout ga, damnnnnn.