- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig ecto
Waarom niet hoger dan 100 terwijl dit makkelijk kon ??
Goed bezig ecto
Waarom niet hoger dan 100 terwijl dit makkelijk kon ??
Omdat je zo diep in de cut geen risico wilt en je geen massa wint.
Pleister, al mooie aders op de benen?

Goed om te horen Pleister dat alles aanslaat!Wat betreft mijn fysiek.. ik word met de dag droger, harder en vasculairder en ik merk dat het nu heel erg snel gaat (gelukkig). Vanaf maandag gaan de laatste 6 weken in en ik lig nu absoluut niet meer achter op schema.

Goed om te horen Pleister dat alles aanslaat!
Toch mooi man die 2x110kg bench, ondanks dat het inderdaad niet echt boeiend is in de voorbereiding!![]()

goede winnaarsingesteldheid, niet meedoen om mee te doen, dat zeggen losers. (sorry heuwr)
ik was ook zo cocky om te zeggen dat ik ging winnen, begin september al. ik heb ook gewonnen hehehe![]()

. Het is niet veel maar het komt overeen met me koolhydraten voor die maaltijd en de vetten compenseer ik door geen olijfolie te gebruiken bij de andere maaltijden. Ik heb nog wat gekookte eieren dus die eet ik erbij zodat ik aan me totaal aantal eiwitten kom wat hoort bij deze maaltijd normaal gesproken.
Hoe lang was je ezig met benen scheren?
Mc Donalds bro?
Mag je wel junken van je coach?![]()
. En welke coach?

Waarom niet waxen? Lijkt me fijner (niet dat ik er ervaring mee heb)
En Idd magnesium tegen Krampen

Buikspieren trainen in de bulk zou 'k nog begrijpen, maar in de cut![]()

Altijd goed! Je had ze verdiend Pleiser! Af en toe IIFYM's is zeker geen probleem!