Fitness Seller

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Prima training pleister! Denk dat het je fysiek wel ten goede komt als je wat minder vet en meer carbs gaat eten. Je bent nu 6 weeks out, dus je hebt nog wel wat speelruimte!:thumbs:

Had trouwens niet verwacht dat je nog junior zou zijn:eek!:

• Topic Starter Topic Starter
Prima training pleister! Denk dat het je fysiek wel ten goede komt als je wat minder vet en meer carbs gaat eten. Je bent nu 6 weeks out, dus je hebt nog wel wat speelruimte!:thumbs:

Had trouwens niet verwacht dat je nog junior zou zijn:eek!:

Klopt 6 weekjes is opzich nog tijd zat gelukkig. Ik ga vanaf deze week ook beginnen met carbcyclen dus dat brengt misschien ook wel wat. Tijdens de high carb dagen zal ik sowieso wat voller staan.

Dit is mijn laatste jaar junior dus dan wil ik die klasse nog wel even meepakken:D

6 weken zijn zo voorbij kerel. Knallen!

De dag van vandaag.... k*ttt:(. Voor de 5e keer in een half jaar tijd is me band alweer lek gestoken. Heb me auto moeten laten staan op me werk en ben gelukkig door iemand opgehaald. Ik ga morgen direct met 4 nieuwe winterbanden erheen en ze op de parkeerplaats vervangen, wel k*t in dit weer maar goed dan kan ik tenminste weer rijden en hopelijk gaan ze dan niet meer lek. Of iemand moet mij gruwelijk haten of ik heb gewoon iedere keer ****ing ongeluk:p

Ik had me eigenlijk ingesteld om om 16.30u te trainen maar uiteindelijk werd dat 18.00u. Ik had echter wel gewoon een goeie training dus daar mag ik niet over klagen:cool:. Spiergroepen vandaag waren rug, biceps en kuiten!

08.45u
Oats 90gr
Whey 40gr

10.45u
Whey 45gr

14.00u
Rijst, ongekookt 85gr
Kipfilet, gekookt 275gr
Olijfolie 10ml

17.15u
Preworkout Strong!

17.30u
Appel 200gr

18.00-19.00u
Training

19.30u
Rijst, ongekookt 20gr
Tonijn 155gr
Oh Yeah Bar Almond Fudge Brownie:o

23.30u
Ei 2 stuks
Ei-eiwit 15 stuks

Barbell row
warmup
60kg x15
70kg x12
70kg x10
70kg x6
60kg x10

Cable row d-bar
warmup
65kg x15
70kg x12
70kg x10

Cable row rope
45kg x12
40kg x12

Lat pulldown
warmup
60kg x12
60kg x10
55kg x12
55kg x8
41kg x15

Reversed lat pulldown d-bar (Deze oefening heb ik geleerd van Dexter Jackson, niet persoonlijk helaas maar via een video waarin Charles Glass hem trainde)
40kg x12
40kg x10
35kg x12

Cable pullovers
40kg x15
40kg x12
45kg x10

Hyperextensions
BW x15
BW x12
BW x8

Dumbbell curls one hand
14kg x12
14kg x12
16kg x8
12kg x12

Machine preacher curls
20kg x15
17,5kg x15
15kg x12
15kg x12
Hier zijn mijn biceps al zo erg verzuurd dat ik verplicht ben om het gewicht steeds te verlagen omdat ik anders amper herhalingen eruit krijg

Seated cable curls
18kg x12
13kg x12
9kg x12
Hier weer hetzelfde verhaal als bij de preacher curls

Standing calf raises
130kg x15
130kg x12
120kg x15
120kg x12

Seated calf raises
40kg x15
35kg x15
30kg x15
25kg x20

K*t van je auto.
Wat voor heb je?
Golf? Vind ik ook k*t auto's :D

Cable D bar? Wat is dat?

K*t van je auto.
Wat voor heb je?
Golf? Vind ik ook k*t auto's :D

Cable D bar? Wat is dat?

Ik weet mja. Nee geen golf, heb een opel vectra.

Deze oefening bedoel ik:
70gz7t.jpg

Ben nog zeer nieuw in dit wereldje, dus ken er niet veel van, maar de pics zien er wel goed uit :p
Ik word nu 15 maar hoop ooit competitie te gaan doen :)
Ben benieuwd naar je uiteindelijke resultaat over 6 weken, heb ook abo genomen :D

Ben nog zeer nieuw in dit wereldje, dus ken er niet veel van, maar de pics zien er wel goed uit :p
Ik word nu 15 maar hoop ooit competitie te gaan doen :)
Ben benieuwd naar je uiteindelijke resultaat over 6 weken, heb ook abo genomen :D

Leuk dat je volgt en bedankt voor het compliment.

Flink trainen, veel eten en de discipline behouden. Als je dat kunt volhouden dan kan je over een paar jaar ook het podium op;). Je bent nog jong dus je hebt nog tijd zat.

Staat je goed dat Mr O petje ;)

Veel last van honger at the moment?

Gewoon low pulley met v handvat:p
Maar in buitenland heet alles natuurlijk anders:D

Klote van je auto man! Gezeik daarmee is altijd zonde van je tijd en geld!

Daarentegen wel echt een dikke training neergeknalt man!

Hoezo de keuze voor de appels pre-workout? Gewoon voor de carbs of lekker of heb je een specifieke reden hiervoor?

Oh yeah bars zijn natuurlijk een godsgescheck..kunnen ze die niet verkopen in de benzinestations in plaatst van marsen, bounty's e.d!:meal:

Klote van je auto man! Gezeik daarmee is altijd zonde van je tijd en geld!

Daarentegen wel echt een dikke training neergeknalt man!

Hoezo de keuze voor de appels pre-workout? Gewoon voor de carbs of lekker of heb je een specifieke reden hiervoor?

Oh yeah bars zijn natuurlijk een godsgescheck..kunnen ze die niet verkopen in de benzinestations in plaatst van marsen, bounty's e.d!:meal:

Is ook zo, auto is echt een slechte investering. Ik ga rond 12.00u na me auto toe met me nieuwe banden, leg ik ze meteen erop met een kameraad van mij.

Omdat ik pas later kon trainen dan gepland. Ik wou toch een beetje carbs binnen krijgen dus had gekozen voor de appels. Na de training had ik gewoon iets minder rijst gegeten.

Mensen eten te graag vettige troep. Woonden we maar in Amerika:(, daar verkopen ze overal eiwitrepen, zelfs in tankstation.

Ben je niet bang dat door geen Honger je stofwisseling nu ****ed up is?

Goed dat je het zegt want dat zou zomaar kunnen inderdaad. Alleen het vreemde is dat ik vanaf dag 1 in me prep al bijna geen hongergevoel heb gehad. Ik ben sinds maandag toch bezig met carbcyclen dus dat komt mijn stofwisseling misschien ten goede.

Zit je op een hoge dag nog onder je onderhoud?

dus nooit boven onderhoud?

Loop je op schema?

Zou op hoge dag toch wel 200-300 erboven eten, beetje laden.

Ik hou het de komende 2 weken nog even zo hoe ik het nu heb bro. Misschien dat ik nog aanpassingen maak.

Training van vandaag, borst/buik:

Barbell bench press
warmup
warmup
90kg x15
100kg x10
100kg x8
70kg x12

Machine bench press
75kg x12
65kg x12

Cable flyes (gewicht per hand)
18kg x15
18kg x12
13kg x12

Incline dumbbell press
warmup
28kg x12
26kg x10
24kg x10

Machine incline bench press
50kg x12
50kg x10
40kg x12

Lying crunches
BW x20
BW x20
BW x15
BW x15
BW x15

Borst 1x per week?

Eens per 6 of 7 dagen inderdaad. Ik geef de prioriteit aan me benen en rug want daar ben ik al lange tijd niet zo tevreden over. Die train ik na iedere 4-5 dagen. Alhoewel me rug wel al goed is bijgetrokken!

---------- Toegevoegd 7 November 2013 om 09:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst 6 November 2013 om 21:27 ----------

Gisteren een nieuwe bestelling gedaan bij Bodyenfitshop en XXL Nutrition. Heb bij Bodyenfitshop een nieuwe preworkout besteld, Double. Deze bevat geen creatine dus deze ga ik gebruiken tijdens de laatste weken van mijn voorbereiding.
Bij XXL Nutrition heb ik een nieuwe trainings riem moeten bestellen, maat S. Die wat ik nu had was te groot geworden:cool:

Qua voeding had ik eigenlijk een high carb day maar ik ben natuurlijk zo slim om niet de juiste voeding mee te nemen naar me werk, ik heb de maaltijden meegenomen voor medium carb day:o. Ben vandaag gelukkig toch al thuis om 15.00u dus heb nog tijd zat om de rest van de dag mijn carbs binnen te krijgen.

Straks ga ik benen doen met (waarschijnlijk) de volgende oefeningen:
- Leg extensions x3
- Leg curls zittend x3

- Hack squats x4
- Leg press x4

- Uitstappen x3

- Leg curls liggend x3
- Deadlift stiffed legged x4

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven