XXL Nutrition

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Buikspieren trainen in de bulk zou 'k nog begrijpen, maar in de cut :dunno:

Dit is als grapje bedoelt neem ik aan:p

Altijd goed! Je had ze verdiend Pleiser! Af en toe IIFYM's is zeker geen probleem!:meal::rolleyes:

Vind ik ook, heb al 6 weken moeten afzien!

En IIFYM ga ik sowieso toepassen tijdens mijn volgende serieuze cut (wedstrijd). Ik durfde dat nu nog niet helemaal omdat dit mijn eerste wedstrijd is maar bij de volgende ga ik IIFYM zoveel mogelijk toepassen.

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:38 ----------

300 berichten en al 6500 views in het topic, super!:). Geeft me ook wat motivatie om goed te loggen.

wij willen vids!

IIFYM geloof ik niet in met contest prep, maar ben heel benieuwd hoe dat werkt voor jou volgende keer.

en wat is 6 weken afzien nou?

als je hele jaar wat strakker op dieet was gweest had je veel rustiger aan kunnen cutten;)

xx

wij willen vids!

IIFYM geloof ik niet in met contest prep, maar ben heel benieuwd hoe dat werkt voor jou volgende keer.

en wat is 6 weken afzien nou?

als je hele jaar wat strakker op dieet was gweest had je veel rustiger aan kunnen cutten;)

xx

Vids komen eraan, deze week ergens;)

Ik geloof in IIFYM en denk dat je daar hetzelfde mee kan bereiken als een typisch ''bodybuild dieet'', kwestie van goed toepassen. Maar goed ik kan dat ook niet met 100% zekerheid zeggen omdat ik zo nooit heb gecut.

Mijn offseason is net zo strak als mijn cut alleen heb ik te hoog in calorieen gezeten waardoor mijn vetpercentage te hoog is opgelopen.

Mijn offseason is net zo strak als mijn cut alleen heb ik te hoog in calorieen gezeten waardoor mijn vetpercentage te hoog is opgelopen.

Nu spreek je jezelf tegen:D

Liefst eet ik zelf ook heel veel, alleen heb ik me vp dan zo op 14/15 staan.
Hou hem liever wat lager. Alleen maar makkelijker met cutten.

Nu geen junk meer tot contest?

Nu spreek je jezelf tegen:D

Liefst eet ik zelf ook heel veel, alleen heb ik me vp dan zo op 14/15 staan.
Hou hem liever wat lager. Alleen maar makkelijker met cutten.

Nu geen junk meer tot contest?

Dus een strak dieet is weinig calorieen? Een dieet wat bestaat uit veel calorieen kan dus niet strak zijn? Wanneer ik offseason 5 meals per dag eet wat standaard bestaat uit rijst, oats, kip, eieren, tonijn en whey is dat redelijk strak imo. Maar goed ieder zijn mening ofcourse.

Nee ik zal af en toe nog steeds ''junken''. Ik pas IIFYM gewoon toe alleen in mindere mate.

Dan is het wel 'clean' food Pleister, maar een onnodig (groot) overschot creeeren is natuurlijk ook weer niet strak op dieet, maar begrijp wat je bedoeld.

IIFYM's kun je prima toepassen en ook wel in de contest prep, maar je moet er niet mee overdrijven. De basis zou gewoon kip/vis/beef, groente, rijst etc moeten blijven.

Dan is het wel 'clean' food Pleister, maar een onnodig (groot) overschot creeeren is natuurlijk ook weer niet strak op dieet, maar begrijp wat je bedoeld.

IIFYM's kun je prima toepassen en ook wel in de contest prep, maar je moet er niet mee overdrijven. De basis zou gewoon kip/vis/beef, groente, rijst etc moeten blijven.

Clean food is toch een strak dieet. Ik heb me vergist in het aantal calorieen wat ik dacht te moeten binnen krijgen maar betekent niet opeens dat het niet strak is. Maar goed ik verschil kennelijk in mening daarin met jou en Mack:p

IIFYM wil ik de volgende prep toepassen tot 2 weeks out. Alleen weet ik nog niet wanneer ik me volgende wedstrijd doe, duurt misschien nog wel even:o

Dit bedoel ik:P

Moeten jullie niet werken ofzo ipv mij lastig vallen over mijn clean diet:D

komt in feite neer op dezelfde discussie om wel of niet armen te isoleren, aangezien sommige van mening zijn dat je deze voldoende meepakt tijdens je compounds

'k zou ook wel buik apart pakken, kost ook nog eens weinig tijd, dus waarom niet

benieuwd naar je vids btw

Waarom zou je stoppen met buik trainen in de cut dan?

komt in feite neer op dezelfde discussie om wel of niet armen te isoleren, aangezien sommige van mening zijn dat je deze voldoende meepakt tijdens je compounds

'k zou ook wel buik apart pakken, kost ook nog eens weinig tijd, dus waarom niet

benieuwd naar je vids btw

Is hooguit 10 min per training dus valt inderdaad mee. Beter het zekere voor het onzekere dan:)

Vids komen eraan maar dan moet ik niet vergeten mijn telefoon mee te nemen! Ik laat die normaal achter in de auto dus vandaar maar ik ga er deze week aan denken.

Gaat goed hier! junior nog toch?

Je bent wel dik als mooiste jongen van nederland...

J/k bro :p

Ziet er goed uit, goeie chest heb je daar man!

Je bent wel dik als mooiste jongen van nederland...

J/k bro :p

Ziet er goed uit, goeie chest heb je daar man!

:roflol:

Ook dikke jongens kunnen mooi zijn:cool:

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------

Training van zo juist

Schouder/triceps

Cable lateral raise
warmup
9kg x15
9kg x12
9kg x12
9kg x10
7kg x12

Cable face pully (achterkant schouders)
50kg x12
45kg x12
40kg x12
40kg x12
35kg x15

Barbell press behind the neck
warmup
60kg x10 (te zwaar, was helemaal verzuurd en te erge pomp)
50kg x12
45kg x12

Barbell press front
45kg x12
40kg x12

Dumbbell extensions one hand
12kg x15
14kg x12
16kg x10
12kg x12

Machine dip
60kg x15
70kg x12
70kg x10
70kg x10

Cable pushdown v bar
45kg x15
50kg x12
50kg x12
45kg x12

Nu tijdens het schrijven van me workout bedenk ik me opeens dat ik me traps ben vergeten te trainen:o. Achja ik doe morgen toch een rug training dus dan pak ik ze dan wel erbij.

Ik vond mezelf net tijdens het trainen wel goed uitzien, lekkere pomp en erg vasculair enz enz. Maar ik raakte erna aan de praat met voormalig Mr. Belgie (al 10-15 jaar terug ofzo) en hij vond me veels te leeg, ik was teveel gewicht kwijt geraakt en ik was me rondingen kwijt. Zijn advies was om meer koolhydraten te gaan eten en wat hoger in calorieen te gaan. Het probleem is dat ik steeds advies krijg van 10 verschillende kanten (om het even te overdrijven) en uiteindelijk niet meer weet naar wie ik moet luisteren.

Maar ik ga wel iets hoger in koolhydraten zitten en ga mijn vetten iets verlagen. Calorieen hou ik gelijk en dat kijk ik nog even een weekje aan want ik ga nu inderdaad wel erg snel.. niet alleen qua gewicht maar ook qua vet en TE snel is ook niet goed uiteraard.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven