Fitness Seller

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha, klote is dat..je verkeerde meals mee! Ondanks dat het altijd behoorlijk wat kost voelt voor mij als het binnenkomt een bestelling bij xxl en b&f altijd als een cadeau. :rolleyes:

Succes met de benetraining vanmiddag!

• Topic Starter Topic Starter
Haha, klote is dat..je verkeerde meals mee! Ondanks dat het altijd behoorlijk wat kost voelt voor mij als het binnenkomt een bestelling bij xxl en b&f altijd als een cadeau. :rolleyes:

Succes met de benetraining vanmiddag!

:roflol: ik zit me nu ook al te verheugen op het pakketje van Bodyenfitshop wat ik straks binnen krijg. Die van XXL Nutrition krijg ik morgen pas.

Thanks. Ik ga vandaag high reps doen bij me benen training!

---------- Toegevoegd om 09:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:24 ----------

Heeft iemand toevallig de nieuwe film van Jackass al gezien? Ik heb namelijk gratis bioscoopkaartjes gekregen van me werk dus misschien ga ik daar vanavond of morgen heen.

:roflol: ik zit me nu ook al te verheugen op het pakketje van Bodyenfitshop wat ik straks binnen krijg. Die van XXL Nutrition krijg ik morgen pas.

Pfoe! Succes dan maar..high rep benen is killing..

nooit benen dropsets of supersets?

wel lekker in de cut.

Monsterlijk veel bloed erin.

Jackass bedoel je die grandpa?

lijkt mij ook wel wat

---------- Toegevoegd om 09:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:24 ----------

Heeft iemand toevallig de nieuwe film van Jackass al gezien? Ik heb namelijk gratis bioscoopkaartjes gekregen van me werk dus misschien ga ik daar vanavond of morgen heen.
Lees al een tijdje mee, maar voel me nu verplicht te reageren.

Ik werk bij Pathe en zie zo'n 150 films per jaar in de bios. Bad Grandpa was zeker in de top 10 van grootste bout films. De trailer is hilarisch, de film zelf echt slecht in elkaar gezet.

Hoe vond je escape plan dan?

Lees al een tijdje mee, maar voel me nu verplicht te reageren.

Ik werk bij Pathe en zie zo'n 150 films per jaar in de bios. Bad Grandpa was zeker in de top 10 van grootste bout films. De trailer is hilarisch, de film zelf echt slecht in elkaar gezet.

Meer reageren!:mad: j/k:)

Oke thnx voor je reactie, dan zoek ik een andere film uit;)

Hoe vond je escape plan dan?

Echt gruwelijk!

Vandaag heb ik een low carb day!

Meal 1
Kipfilet, gekookt 140gr
Pasta saus 25gr

Meal 2
Oats 90gr
Whey 40gr

Meal 3
Kipfilet 300gr
Ketchup 100gr
Olijfolie 10ml

Meal 4
Whey 45gr

Meal 5
Tonijn 160gr
Ketchup 100gr
Olijfolie 10ml

Meal 6 (staat niet op foto)
Ei-eiwit 15 stuks
Ei-heel 2 stuks
Pasta saus 50gr

33trzlv.jpg

Godsamme wat weinig :p

Post je been training eens.

Godsamme wat weinig :p

Post je been training eens.

Was het maar meer inderdaad!

Training van gisteren, quads/hamstrings. Ik wou eigenlijk bij zga oefeningen high rep doen maar ik raakte zo snel verzuurd dat het bij sommige setjes niet altijd mogelijk was. Alhoewel 12 herhalingen nog steeds wel aan de hoge kant is imo.

Leg extensions
warmup
55kg x15
55kg x15
65kg x12

Leg curls zittend
warmup
55kg x15
55kg x15
65kg x12

Hack squat machine
warmup
120kg x18
120kg x15
120kg x12
100kg x12

Leg press
210kg x15
210kg x15
210kg x12
180kg x15

Uitstappen (gewicht per hand)
12kg x15
12kg x12
BW x15

Leg curls liggend
20kg x15
20kg x12
15kg x12

Deadlift stiffed leg
warmup
40kg x15
40kg x15
40kg x12
40kg x12

Hoeveel kcals was dat in totaal, want ik vind het buiten dat het low-carb is nog best veel lijken..:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 08:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:20 ----------

Flink volume gepakt man!:thumbs:

+1

Hoeveel kcals was dat in totaal, want ik vind het buiten dat het low-carb is nog best veel lijken..:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 08:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:20 ----------

Circa 2000 calorieen!

Dankjewel bro. Heb spierpijn nu:o

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:26 ----------

Morgen ga ik nog wat foto's van mezelf posten btw. Is al weer te lang geleden dus ik laat me vriendin morgen wat foto's schieten die ik hier zal neerzetten:D

Laatst bewerkt:

Lijkt veel door al dat vet

:trollface: pleister?

brrr wat weinig, 2k kcals

lekker getrained gister

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven