AndroidHealthClinic

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
met zo;n hoofd heb je sowieso al zwaar leven :P

Haha, ik heb precies dezelfde shakebekers & weegschaal ;)

Wat is jou onderhoud en wat is het laagste dat je gaat zitten in kcals??

• Topic Starter Topic Starter
2k droog voedsel in lege hertog jan ijs bakjes , moet zwaar leven zijn :p

Die zijn van me vader, die eet bijna iedere dag ijs:p
Ik woon nog thuis dus dan kan ik zijn bakjes stelen lol

Waar is dat ijs gebleven dan??:rolleyes::p

Zie post hierboven:D

Haha, ik heb precies dezelfde shakebekers & weegschaal ;)

Wat is jou onderhoud en wat is het laagste dat je gaat zitten in kcals??

Die weegschaal is fijn of niet!? Ik had die volgens mij bij de blokker ooit gekocht.

Ik zit nu gemiddeld op een kleine 2500 calorieen per week en denk dat ik er nog 100-150 calorieen maximaal afhaal. Maar is nu lastig te zeggen, ligt eraan hoe me fysiek uitziet.

Laatst bewerkt:
Die zijn van me vader, die eet bijna iedere dag ijs:p
Ik woon nog thuis dus dan kan ik zijn bakjes stelen lol

Zie post hierboven:D

Die weegschaal is fijn of niet!? Ik had die volgens mij bij de blokker ooit gekocht.

Ik zit nu gemiddeld op een kleine 2500 calorieen per week en denk dat ik er nog 100-150 calorieen maximaal afhaal. Maar is nu lastig te zeggen, ligt eraan hoe me fysiek uitziet.

Ja prima weegschaal, klopt 2 tientjes bij de blokker:D
Hoeveel kcals is dat onder je onderhoud?

Ja prima weegschaal, klopt 2 tientjes bij de blokker:D
Hoeveel kcals is dat onder je onderhoud?

Je kan verschillende formules gebruiken maar het gemiddelde wat ik uithaal is dat mijn onderhoud circa 3100-3200 calorieen is. Dus dat is een kleine 700 calorieen eronder bro

Dus dan eet je 2day 2000 calorieën terwijl onderhoud op 3100 ligt?
En nog training en cardio?

Damn bro.

Dat is mega verschil.

Verlies je niet te snel nu?

Dus dan eet je 2day 2000 calorieën terwijl onderhoud op 3100 ligt?
En nog training en cardio?

Damn bro.

Dat is mega verschil.

Verlies je niet te snel nu?

Low carb dagen doe ik normaal alleen als ik geen krachttraining heb. Vandaag heb ik geen krachttraining dus dan pas ik zo'n dag toe bro.

Mwoa ik zit op schema denk ik maar ik wil ook niet te langzaam gaan. Is soms lastig als je niet iemand hebt die je goed kan beoordelen.

Ow wist niet dt je rustdag had:p

Jij hebt zelf gekozen om alles zelf te doen ja.

Maar je mag gerust pics posten hoor :wanker:

Rust dag.. mag het ook eens? :p

Morgen komen de pica's ;)

Rusten kan wel na de wedstrijd :cool:

Ben benieuwd naar de pics...5 weekjes nog tot de wedstrijd, over 4 weken klaar zijn dus!

---------- Toegevoegd om 08:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

Waarom zak je bij lage dagen ook met je kcal?

Ben benieuwd naar de pics...5 weekjes nog tot de wedstrijd, over 4 weken klaar zijn dus!

---------- Toegevoegd om 08:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

Anders is het geen lage dag ? :p

Klopt moet over een weekje of 4 wedstrijd ready zijn!

Low carb day doe ik 300-500 calorieen onder me normale dag en bij me high carb day zit ik 300-500 calorieen boven me normale dag.

Anders is het geen lage dag ? :p

Zo zou je het ook kunnen zeggen inderdaad:D

Waar blijven de foto's..:sad:

Ze zijn genomen maar ik heb geen tijd om een fatsoenlijke update te plaatsen helaas. Ik ga zo naar Roda JC - Go Ahead Eagles en erna shisa roken met een paar vrienden:).

Morgen zal ik de foto's uploaden:cool:

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

Ben nu een uurtje terug van Roda JC en ze hadden met 1-4 verloren pff. Geen idee of de DBB'ers van voetbal houden maar doe maar alsof jullie met me meeleven dan:(
Dus heb nu nog even tijd voor een update dus dan plaats ik hem ook even:D

Ik had vandaag schouders en triceps gedaan en het was een goeie training, nog flink wat kracht en ook een hele goeie pomp. Wat trouwens wel raar was.. ik hield vandaag echt heel veel vocht vast had ik het idee. Me buik had een stuk minder strepen en liep ook de hele dag met een opgeblazen buik. Zou dit kunnen komen omdat ik gister een low carb day had en vandaag medium carb day? Misschien dat me lichaam teveel vocht vast houd als ik van low naar medium carbs ga?

Training:

Cable lateral raise
warmup
11kg x15
11kg x12
9kg x12
9kg x10
7kg x12

Cable face pully
50kg x15
50kg x12
45kg x12
45kg x12
41kg x15

Dumbbell shoulder press
warmup
26kg x18
30kg x15
30kg x12

Dumbbell rounded shoulder press. Deze oefening heb ik geleerd van Willem Jonkman ongeveer 2 jaar geleden. Bij deze oefening maak je een draai beweging vanaf je schouder naar je bovenkant hoofd zonder te duwen, waardoor je dus in feite je triceps zou uitschakelen en volledig je schouders gebruikt. Hele fijne oefening!
20kg x15
20kg x12

Dumbbell shrugs
24kg x15
24kg x15
26kg x12
26kg x10
22kg x15

Cable v-bar pushdown
50kg x15
55kg x15
60kg x12
65kg x10

Cable pushdown underhand grip
30kg x15
30kg x10
25kg x12

Machine dip
warmup
80kg x15
80kg x12
80kg x8
65kg x10
65kg x8

En.... de lang verwachtte foto's. Ik schiet morgenvroeg nog een paar omdat ik ze niet zo heel goed vond gelukt. Het was namelijk 15.00u en de gym sluit dan dus het moest echt snel snel. Morgen doe ik meer poses en zoek ik even een goeie spot op qua lichtinval.

Wat vinden jullie boys!? Graag opmerkingen/opbouwende kritiek

6oexzm.jpg

16k9s3s.jpg

Aardig fysiek! Hoeveel procent sta je nu?

Buff inderdaad, maar ik vrees dat je niet wedstrijdklaar gaat raken in die 4 (?) weken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven