XXL Nutrition

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Buff inderdaad, maar ik vrees dat je niet wedstrijdklaar gaat raken in die 4 (?) weken.
Ik denk dat het nog wel moet lukken hoor Pleister! Wel even een paar tandjes bijzetten en naar mijn mening even niet teveel IIFYM's toepassen. Gewoon zoveel mogelijk bodybuilding approved food eten en met zoveel mogelijk bedoel ik niet zo veel mogelijk kcals:trollface:

Als je jezelf droog weet te krijgen kun je IMO goed scoren! Je hebt grote armen, benen en kuiten man!:thumbs:

Ik zie wel aders op benen en kuiten.

Alleen lijkt op een homp vlees.

Geen definitie / seperatie /cuts

Hoop voor je dat het alleen maar vocht is.

Wordt nog wel zwaar om in 5?6? Week contest ready te zijn.

Kan wel!

Anders is het geen lage dag ? :p

Een lage dag slaat op laag ik koolhydraten, een veel gebruikte methode is dat je qua kcal gelijk blijft maar puur speelt met de verhouding KH en vet!

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

Het licht is slecht bij de foto's maar ik vind dat je ook weinig definitie hebt eerlijk gezegd...hoeveel Cardio doe je? 5 weken is niet lang meer hè...

• Topic Starter Topic Starter
Aardig fysiek! Hoeveel procent sta je nu?

Dankjewel. Circa 8%

Buff inderdaad, maar ik vrees dat je niet wedstrijdklaar gaat raken in die 4 (?) weken.

Buff nog wel maar hopelijk straks ook wedstrijdklaar haha. Klopt nog een weekje of 4 dus ik moet nu wel stappen maken.

Ik denk dat het nog wel moet lukken hoor Pleister! Wel even een paar tandjes bijzetten en naar mijn mening even niet teveel IIFYM's toepassen. Gewoon zoveel mogelijk bodybuilding approved food eten en met zoveel mogelijk bedoel ik niet zo veel mogelijk kcals:trollface:

Als je jezelf droog weet te krijgen kun je IMO goed scoren! Je hebt grote armen, benen en kuiten man!:thumbs:

Ik hoop het ook natuurlijk. Jij bedoelt dus dat ik geen Oh Yeah bars en hamburgers meer mag eten?:(

Probleem is de symmetrie bij de benen. Me rechterbeen is een stuk dikker dan mijn linkerbeen vandaar dat ik mijn linkerbeen steeds iets naar achteren zet zodat het minder opvalt. Dit zal een probleem worden op de wedstrijd denk ik. Maar dankjewel voor het compliment:D

Ik zie wel aders op benen en kuiten.

Alleen lijkt op een homp vlees.

Geen definitie / seperatie /cuts

Hoop voor je dat het alleen maar vocht is.

Wordt nog wel zwaar om in 5?6? Week contest ready te zijn.

Kan wel!

Een homp vlees?:p. Het is deels vocht maar ook vet ofcourse maar ik moet in 4 weken eigenlijk al wedstrijd klaar zijn. Word lastig maar ik ga me best doen!

Een lage dag slaat op laag ik koolhydraten, een veel gebruikte methode is dat je qua kcal gelijk blijft maar puur speelt met de verhouding KH en vet!

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

Het licht is slecht bij de foto's maar ik vind dat je ook weinig definitie hebt eerlijk gezegd...hoeveel Cardio doe je? 5 weken is niet lang meer hè...

Op die manier zou het ook kunnen inderdaad. Maar de manier die ik doe is dat ik ook speel met de calorieen bro.

Ik doe 5x per week cardio in de ochtend op lege maag 45 min. Ik ben aan het denken om daar nog 15-30 min HIIT na de training bij te doen mocht ik echt het idee krijgen dat ik het niet haal.

Volgende keer gewoon luisteren naar mij als ik zeg eerder beginnen met contest prep:p

Ik denk ook dat je mayb 2x per dag cardio moet doen.

Mayb wel 7x per week.

Je moet elke week nog procent droppen.
Is heavy hoor.

8% moet je gewoon 12 weeks out staan.
Lekker rustig cutten en minimaal verlies.

Volgende keer;)

Volgende keer gewoon luisteren naar mij als ik zeg eerder beginnen met contest prep:p

Ik denk ook dat je mayb 2x per dag cardio moet doen.

Mayb wel 7x per week.

Je moet elke week nog procent droppen.
Is heavy hoor.

8% moet je gewoon 12 weeks out staan.
Lekker rustig cutten en minimaal verlies.

Volgende keer;)

Had sowieso 2 weken eerder moeten beginnen inderdaad. Of ik had niet zoveel calorieen in me bulk moeten eten:o

Volgende keer, mwoa ik weet niet. Ik voel me af en toe net een kluizenaar nu in de wedstrijd prep. Ik wacht even tot het eindresultaat en tot ik op het podium sta, misschien denk ik dan anders:D

Als je op 15% staat moet je indd prep langer maken.

Maar bb monnik hoort erbij voor contest.
Jij wilt alleen maar je fysiek showen op strand voor de bishes :D

Naar mijn mening shredden echt low-carb dagen ook als een gek! Dus gewoon <50g carbs gaan zitten soms met hoog eiwit/vet. Het zal op werk/school even een mind-**** zijn maar met wat caffeine e.d kom je prima je dag door:thumbs:

Training van vanmorgen, rug/biceps/kuiten

Lat pully pulldown
warmup
55kg x15
60kg x12
65kg x10
65kg x6

Machine pulldown underhand grip
60kg x12
60kg x10
50kg x10
50kg x10

Dumbbell row
26kg x15
28kg x15
30kg x12
32,5kg x10
32,5kg x8

Barbell row bovenhandse greep
50kg x15
50kg x12
50kg x10

Barbell row onderhandse greep
40kg x12
40kg x10
40kg x8

Cable pullovers
40kg x15
40kg x12
45kg x8

Dumbbell curls zittend
12kg x15
12kg x12
10kg x10
8kg x10

Cable curls smalle greep
30kg x15
30kg x12
25kg x12
20kg x12

Cable curls touw
20kg x15
15kg x12
15kg x10

Zoals je ziet verlaag ik de gewichten steeds bij de biceps oefeningen. Ik raakte weer erg snel verzuurd dus kon de gewichten niet verhogen of gelijk houden.

Planning vandaag:

08.15
Rijst, ongekookt 50 gram
Tonijn 275 gram

10.30 - 11.30
Kracht training

11.45
Oh Yeah Bar:(

13.30
Tonijn 210 gram
Ketchup 65 gram
Olijfolie 5 ml

17.00
Whey 30 gram

18.00 - 18.45
Cardio

19.00
Kipfilet, gekookt 180 gram
Ketchup 100 gram
Olijfolie 10 ml

22.30
Kipfilet, gekookt 300 gram
Olijfolie 10 ml

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------

Als je op 15% staat moet je indd prep langer maken.

Maar bb monnik hoort erbij voor contest.
Jij wilt alleen maar je fysiek showen op strand voor de bishes :D

14% begon ik haha.

Nee dat valt wel mee hoor maar in de zomer moet ik er wel altijd een beetje strak bij staan ja:cool:

Naar mijn mening shredden echt low-carb dagen ook als een gek! Dus gewoon <50g carbs gaan zitten soms met hoog eiwit/vet. Het zal op werk/school even een mind-**** zijn maar met wat caffeine e.d kom je prima je dag door:thumbs:

Jip die dagen zijn zwaar maar werken wel en dat is het belangrijkste. Flink wat koffie en gaan!

Lol iedereen met hun low carb,
Als je ''sup stack'' degelijk is gewoon blijven droppen qua kcals en voldoende eiwit binnen krijgen , uiteindelijk MOET je de carbs wel schrappen.
Wat is je precieze intake qua e/k/v + huidige stats?

Re: Pleister, road to the Flex Cup 2013

Lol iedereen met hun low carb,
Als je ''sup stack'' degelijk is gewoon blijven droppen qua kcals en voldoende eiwit binnen krijgen , uiteindelijk MOET je de carbs wel schrappen.

Uiteindelijk blijven de carbs en calorieën omlaag gaan maar carbcycling vind ik sowieso een prettigere manier van cutten maar ik heb ook het idee dat het beter werkt

Uiteindelijk blijven de carbs en calorieën omlaag gaan maar carbcycling vind ik sowieso een prettigere manier van cutten maar ik heb ook het idee dat het beter werkt

Is bij velen, waaronder ik zelf ook zo, lichaam nergens aan laten wennen. Hoeveel lage dagen doe je nu per week? Ik zou nu echt ff super laag in koolhydraten gaan nu kerel en na de training ook Cardio toevoegen. Nog ff sterk zijn!

Is bij velen, waaronder ik zelf ook zo, lichaam nergens aan laten wennen. Hoeveel lage dagen doe je nu per week? Ik zou nu echt ff super laag in koolhydraten gaan nu kerel en na de training ook Cardio toevoegen. Nog ff sterk zijn!

3 medium, 2 lage en 2 hoge bro.

Ik heb me calorieen verlaagd en ga vanaf morgen na iedere training 15-20 min HIIT cardio toevoegen

Je hebt inderdaad nog een tandje bij te zetten, maar vind dat er al zeker goede progressie is gemaakt!
En zoals je zelf zegt hield je wat vocht vast, dus komt wel goed :)!

Ace, Clen en T3 erin! :P

Succes!

Succes met je prep man! Als je met je huidige situatie 1% vet verliest is het goed want je hebt nogeen kleine 5 weken. Ik zou dan ook niet overdreven cardio gaan verhogen maar het eerder in je voeding zoeken. Je eet maar 4x dat is erg weinig en die oh yeah bar is natuurlijk een no go :)

Succes met je prep man! Als je met je huidige situatie 1% vet verliest is het goed want je hebt nogeen kleine 5 weken. Ik zou dan ook niet overdreven cardio gaan verhogen maar het eerder in je voeding zoeken. Je eet maar 4x dat is erg weinig en die oh yeah bar is natuurlijk een no go :)

Dankjewel kerel! Ik zal er nu hard tegen aan moeten gaan, 1% per week is haalbaar inderdaad dus ik ga me best doen. Over-cardio'en probeer ik niet te doen maarja ik zit al erg laag in me calorieen dus het is moeilijk om daar nog iets aan te veranderen.. hooguit de verhoudingen natuurlijk.

Af en toe eet ik 5 maaltijden, ligt een beetje eraan hoe dit uitkomt met mijn werk enzovoort.

Jij komt ook kijken neem ik aan!?:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven