XXL Nutrition

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dat je ongeveer 1% vet pw verliest kun je in de afgelopen weken terugzien als je dat bijhoud.
Je voeding kun je anders indelen door je avondmeal met carbs na je kt te nemen.
Ook kun je 100gr tonijn van je ontbijt en 100gr kip van je pre-sleep verplaatsen (en wat verhogen) ipv Oh jeah en whey 'meal' en er wat groente bij nemen. Bij je andere meals ook groente en ketjup beperken . Nu kun je alsnog 1 a 2 kleine schone meals toevoegen zonder echt veel hoger met je kcal intake te gaan ;)

Als het goed is ben ik er want heb de heren die meedoen :)
Zie je daar wel! Good luck

3 Lage en 1 hoge dag doet mijn trainingsmaatje nu.
Hij is 20 ook junior, denk dat jullie wep naast elkaar gaan komen.
5 X cardio lege maag.

• Topic Starter Topic Starter
Dat je ongeveer 1% vet pw verliest kun je in de afgelopen weken terugzien als je dat bijhoud.
Je voeding kun je anders indelen door je avondmeal met carbs na je kt te nemen.
Ook kun je 100gr tonijn van je ontbijt en 100gr kip van je pre-sleep verplaatsen (en wat verhogen) ipv Oh jeah en whey 'meal' en er wat groente bij nemen. Bij je andere meals ook groente en ketjup beperken . Nu kun je alsnog 1 a 2 kleine schone meals toevoegen zonder echt veel hoger met je kcal intake te gaan ;)

Als het goed is ben ik er want heb de heren die meedoen :)
Zie je daar wel! Good luck

Thnx voor je tips kerel;)

Tot op de Flex Cup!

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------

3 Lage en 1 hoge dag doet mijn trainingsmaatje nu.
Hij is 20 ook junior, denk dat jullie wep naast elkaar gaan komen.
5 X cardio lege maag.

Gezellig:D

Pics?

Probeer je de competitie wat te leren kennen :eyebrow:

Ik ken al een stuk of 6-7 deelnemers in mijn klasse haha. Dan weet ik tenminste een beetje hoe mijn concurrentie is

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:58 ----------

Vandaag is een medium day qua voeding. Ik heb me voedingschema vandaag iets omgegooid, heb nu in totaal 8 maaltijden erin dus ben benieuwd wat ik er van vind.

Zodalijk borst/kuiten trainen:cool:

06.15u
Whey 45gr

07.15u
Muscle protect

07.20 - 08.10u
Cardio

08.15u
Oats 85gr
Whey 40gr

10.45u
Protein Bite eiwitreep (had nog ene over dus die MOEST op:D)

12.45u
Rijst, ongekookt 55gr
Eieren ei-eiwit 10 stuks
Tonijn 50gr

14.00u
Preworkout Double

14.30 - 15.15u
Kracht training

15.45u
Tonijn 125gr

16.45u
Rijst, ongekookt 75gr
Kipfilet, gekookt 150gr
Olijfolie 7ml

20.15u
Rundvlees 150gr

23.00u
Rundvlees 75gr
Tonijn 120gr
Olijfolie 5ml

Heb jij geen honger zonder die groenten?

ook al eet je 2 kilo groenten, dan nog honger zo diep in de cut.

Je staat vroeg op bro, ben je niet de hele dag chagrijnig ? hehe

Heb jij geen honger zonder die groenten?

Nee valt wel mee bro. Ik heb daar deze voorbereiding sowieso niet echt overdreven last van, nu sinds de laatste paar dagen een beetje maar niet heel erg ofzo.

ook al eet je 2 kilo groenten, dan nog honger zo diep in de cut.

Groentes hebben opzich wel een vullend effect maar niet overdreven ofzo inderdaad. Tenminste, dat heb ik vorig jaar gemerkt toen ik aan het cutten was maar dat kan voor iedereen anders zijn.

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

Je staat vroeg op bro, ben je niet de hele dag chagrijnig ? hehe

Beetje tv kijken, gamen, af en toe DBB checken. Ik krijg me tijd wel om:cool:

Ook niet met vezelrijke groenten? (weet wel niet of dat in een contestprep past)

Ook niet met vezelrijke groenten? (weet wel niet of dat in een contestprep past)

Ik ga er pas groentes bij doen wanneer ik echt honger begin te krijgen maar dat is nu nog niet het geval dus doe ik het (nog) niet. Opzich ben ik niet vies van groentes maar ik vind het gewoon tijdrovend en irritant om klaar te maken aangezien ik al genoeg in de keuken sta:p

Ik ga er pas groentes bij doen wanneer ik echt honger begin te krijgen maar dat is nu nog niet het geval dus doe ik het (nog) niet. Opzich ben ik niet vies van groentes maar ik vind het gewoon tijdrovend en irritant om klaar te maken aangezien ik al genoeg in de keuken sta:p
Herkenbaar dit!

Succes met de workout straks!

train je nu ind e cut erg op MMC?

Herkenbaar dit!

Succes met de workout straks!

Dankje

train je nu ind e cut erg op MMC?

Ja toch wel moet ik zeggen, alhoewel ik af en toe toch wat zwaarder wil gaan.

Net klaar met me training, borst/kuiten. Was een goede training, niet echt een erge pomp maar wel een zeer voldaan gevoel. Ik begin nu toch aardig te merken dat mijn kracht wat is afgenomen. De lage aantal calorieen en koolhydraten icm de cardio begint nu toch wel op te spelen.

Flat bench press
warmup
warmup
80kg x15
90kg x12
90kg x10
80kg x12

Incline bench press
warmup
60kg x15
70kg x12
80kg x8
60kg x12

Incline dumbbell flyes
14kg x12
14kg x10
12kg x12

Machine flyes
50kg x15
55kg x12
55kg x10
45kg x15

Standing calf raises
140kg x12
140kg x12
140kg x10
130kg x12

Seated calf raises
45kg x15
45kg x12
35kg x15
35kg x12

Lekkere volume weer
pleister_159578h.jpg

Wat is je PR 1rep @ bench?

8% moet je gewoon 12 weeks out staan.

sorry , maar dat is niet waar , ik prep atleten op 18 à 20% vet naar contest shape (5% of minder) in 16 tot 18 weken.
8% (goed gemeten) moet je max. op 4 weken out staan , elke week een procent eraf en de laatste week knip ik er gewoonlijk nog 1.5 à 2% af van de jongens hier;).
hangt natuurlijk af van het dieet en gehoorzaamheid van de atleten:D , maar zoals ik al zei , proteinerepen en hamburgers horen in mijn begeleidingen echt niet thuis...:rolleyes:

sorry , maar dat is niet waar , ik prep atleten op 18 à 20% vet naar contest shape (5% of minder) in 16 tot 18 weken.
8% (goed gemeten) moet je max. op 4 weken out staan , elke week een procent eraf en de laatste week knip ik er gewoonlijk nog 1.5 à 2% af van de jongens hier;).
hangt natuurlijk af van het dieet en gehoorzaamheid van de atleten:D , maar zoals ik al zei , proteinerepen en hamburgers horen in mijn begeleidingen echt niet thuis...:rolleyes:

Teach me your secrets, sammy the wise!:cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven