XXL Nutrition

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
sorry , maar dat is niet waar , ik prep atleten op 18 à 20% vet naar contest shape (5% of minder) in 16 tot 18 weken.
8% (goed gemeten) moet je max. op 4 weken out staan , elke week een procent eraf en de laatste week knip ik er gewoonlijk nog 1.5 à 2% af van de jongens hier;).
hangt natuurlijk af van het dieet en gehoorzaamheid van de atleten:D , maar zoals ik al zei , proteinerepen en hamburgers horen in mijn begeleidingen echt niet thuis...:rolleyes:

Zoals ik al had uitgelegd is mijn dieet gebaseerd op het IIFYM principe. Ik pas dat nu iets minder toe als normaal maar ik geloof daar absoluut in.

Ik wou er bijna vanaf stappen door enkele reacties hier en omdat ik het idee had dat ik te langzaam ga qua vetpercentage. Maar het is niet perse dat ik te langzaam ga, het probleem is dat ik te laat ben begonnen (of met een te hoog vetpercentage ben begonnen, hoe je het wil noemen natuurlijk).

Dus bij nader inzien blijf ik mijn dieet trouw en op t einde van de rit zullen we wel zien of dat verstandig is geweest ja of nee.

Heb je een link naar die IIFYM?

Te laat begonnen en te dik bedoel je ? :p

Zoals ik al had uitgelegd is mijn dieet gebaseerd op het IIFYM principe.

Dus bij nader inzien blijf ik mijn dieet trouw en op t einde van de rit zullen we wel zien of dat verstandig is geweest ja of nee.

natuurlijk man , doe waar je je goed bij voelt , dat is het belangrijkste.

als ik je herken , kom ik wel eens kijken backstage at the Flex Cup.:)

Re: Pleister, road to the Flex Cup 2013

natuurlijk man , doe waar je je goed bij voelt , dat is het belangrijkste.

als ik je herken , kom ik wel eens kijken backstage at the Flex Cup.:)

Jip, hopelijk pakt t goed uit!

Als je me niet herkend dan spreek ik jou toch gewoon aan :)

niet van je plan laten afbrengen joh, gewoon doen wat jij denkt dat goed is, geloof in je plan en blijven gaan, lukt wel :)
heb er vertrouwen in ;)

no problem joh,

heb zelf ook een plan, ( tegen eind april zoveel mogelijk massa als mogelijk gainen ), dan is er iets met school, wil ze dan is mooi tonen waarom ik zo freak op trainen, twijfel ook soms aan m'n plan, is dit wel goed en is dat wel goed en haters , maar moet me gewoon houden aan het plan en ze zullen zien, blijven hard gaan is de boodschap :)

no problem joh,

heb zelf ook een plan, ( tegen eind april zoveel mogelijk massa als mogelijk gainen ), dan is er iets met school, wil ze dan is mooi tonen waarom ik zo freak op trainen, twijfel ook soms aan m'n plan, is dit wel goed en is dat wel goed en haters , maar moet me gewoon houden aan het plan en ze zullen zien, blijven hard gaan is de boodschap :)

Ga je test deca doen voor massa?

Arnold begon ook op die leeftijd :D

haha :p ben fokkin 14 ( bijna 15 ) nee dus :p, was wrsch niet srs bedoelt :p
maar bedoel gewoon, wil tegen dan ja gewoon gains gemaakt hebben :p

wil niet haten fzo, maar tegen dan ga je toch niet extreem veel gains maken hoor

buiten als je aan de test deca gaat

Ik stem in voor de test & deca, Pleister wilt je vast wel injecteren!

ga routine verzinnen ipv dat gespam :trollface:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven