- Waardering
- 4.424
sorry , maar dat is niet waar , ik prep atleten op 18 à 20% vet naar contest shape (5% of minder) in 16 tot 18 weken.
8% (goed gemeten) moet je max. op 4 weken out staan , elke week een procent eraf en de laatste week knip ik er gewoonlijk nog 1.5 à 2% af van de jongens hier.
hangt natuurlijk af van het dieet en gehoorzaamheid van de atleten, maar zoals ik al zei , proteinerepen en hamburgers horen in mijn begeleidingen echt niet thuis...
![]()
Zoals ik al had uitgelegd is mijn dieet gebaseerd op het IIFYM principe. Ik pas dat nu iets minder toe als normaal maar ik geloof daar absoluut in.
Ik wou er bijna vanaf stappen door enkele reacties hier en omdat ik het idee had dat ik te langzaam ga qua vetpercentage. Maar het is niet perse dat ik te langzaam ga, het probleem is dat ik te laat ben begonnen (of met een te hoog vetpercentage ben begonnen, hoe je het wil noemen natuurlijk).
Dus bij nader inzien blijf ik mijn dieet trouw en op t einde van de rit zullen we wel zien of dat verstandig is geweest ja of nee.

.
, maar zoals ik al zei , proteinerepen en hamburgers horen in mijn begeleidingen echt niet thuis...

anders rij ik heel dat pokkeneind voor niets en betaal ik 20€ voor niets