Jimn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En dat allemaal door protein bars + subway
Is dit de leven?

Mijn fysiek van daarnet, zonder pomp. Ga nu na de gym namelijk
![]()

Gaat de goeie kant op broeder! Hard work does pay off![]()
Goed bezig bro.
Ik weet zeker dat je ver gaat komen!

Heeeel herkenbaar dit! Mijn eerste meal op trainingsdagen zijn ook oats en dat voelt en proeft altijd als een geschenk uit de hemel!Die havermout in de ochtend was echt even goddelijk met die hoeveelheid, kreeg er bijna een euforisch gevoel van tijdens het eten![]()
Heeeel herkenbaar dit! Mijn eerste meal op trainingsdagen zijn ook oats en dat voelt en proeft altijd als een geschenk uit de hemel!
170g is overigens ook een beste shitload man! Die sub ziet er ook lekker uit trouwen en it does fit the macro's I guess (IIFYM).
Maar damn Pleister! Je gaat hard ineens man!
Ziet er goed uit ook! Mooie borst-aanhechting en flinke armen!![]()

Van jou en jouw vriendin!

Komen eraan (hopelijk)
In de bulk zat ik op 300gr oats ofzo dat was pas flink haha.
Die subway sandwich smaakte zeer zeker goed!
Dankjewel voor t compliment bro. Ik denk dat ik nu wel redelijk op schema zit maar zoals gezegd is dat erg lastig te zeggen aangezien ik irl niemand heb die dit objectief beoordeelt.
Ik ga me best doen iig![]()
Wat? Toch niet in 1 maaltijd?
Duurt eeuwen voor mijn maag 150g heeft verteerd :')

Ik eet in de bulk normaal maar 4 maaltijden per dag waarvan 3 met carbs. Dus dan moet je flinke maaltijden eten aangezien ik in me bulk sowieso op 4000+ calorieën zat. Had af en toe wel buikpijn![]()
Damn ook clean kcal? Wordt je dan niet snel dik aangezien je niet heel groot bent ligt je onderhoud toch stuk lager?