Fitness Seller

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hahaha potverdomme zeg, 300gr oats man xD das meer dan een half pak in één keer.

Hoezo 4 maaltden in de offseason? Gemakkelijk ivm werk/school of?

Ik at ook wel eens brinta, dan kocht ik een pak brinta bij de Lidll en daar zit precies 300gr in. Daar doen sommige 1 week over ik eet zo pak in 1x op :roflol:

Nee ik hou van grote maaltijden. En ik ben van mening dat je lichaam dat net zo makkelijk/moeilijk die maaltijden kan verwerken als meerdere maaltijden per dag, laten we zeggen 7-8 wat sommige ook doen, vrij nutteloos imo.

Hmm, that's sounds good to me!

Big ****ing meals:meal:

Hahaha potverdomme zeg, 300gr oats man xD das meer dan een half pak in één keer.

Hoezo 4 maaltden in de offseason? Gemakkelijk ivm werk/school of?

300gr oats valt nog wel mee, die kilo gekookte rijst daarentegen :|
Ikzelf eet liever meerdeee maaltijden, heb een hekel aan zo'n opgeblazen gevoel..

Kilo gekookte rijst is ook niet zoveel;)

300gr oats valt nog wel mee, die kilo gekookte rijst daarentegen :|
Ikzelf eet liever meerdeee maaltijden, heb een hekel aan zo'n opgeblazen gevoel..

Dan zijn meerdere maaltijden wel een voordeel inderdaad. Want ik geef toe, in me bulk kreeg ik ook af en toe een opgeblazen buik.

Same here, nadeel is weer de tijd en planning die erin gaat zitten.

Je zou opzich gewoon die 4 maaltijden kunnen maken en erna gewoon door tweeën delen, blijft tzelfde op die manier.

Kilo gekookte rijst is ook niet zoveel;)

Als je het eenmaal gewend bent is t makkelijk te doen inderdaad:cool:

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

Mijn voeding voor vandaag, een medium carb day. Had net rug/biceps getraint maar heb even geen tijd om deze te posten aangezien ik zo moet werken. Ik post deze later op de dag, waarschijnlijk vanavond!

Edit: om even terug te komen op het feit dat ik aangaf maar 4-5 maaltijden nodig te hebben maar de laatste dagen alsnog 6-7 maaltijden eet is vanwege de lage aantal calorieen die ik nu tot me neem. Ik heb nog geen zin om groentes toe te voegen en als ik mijn maaltijden iets verspreid heb ik een minder hongergevoel aangezien ik daar nu wel last van begin te krijgen.. dus vandaar

09.00u
Oats 85 gram
Whey 85 gram

11.15 - 12.15u
KRACHT TRAINING

13.00u
Basmati rijst 75 gram
Kipfilet 275 gram
Olijfolie 10ml

16.30u
Rijst, ongekookt 40 gram
Kipfilet, gekookt 140 gram
Olijfolie 5 ml

18.30u
Rijst, ongekookt 35gr
Kipfilet, gekookt 135gr
Olijfolie 5ml

20.30u
Tonijn 150 gram
Olijfolie 5 ml

22.30u
Tonijn 150 gram
Olijfolie 5 ml

Laatst bewerkt:
Je zou opzich gewoon die 4 maaltijden kunnen maken en erna gewoon door tweeën delen, blijft tzelfde op die manier.

Doelde eigenlijk op de meerdere eetmomenten, dat is soms qua werk(klantenbezoek, vergaderingen etc) wel eens lastig.

Ik heb nog geen zin om groentes toe te voegen en als ik mijn maaltijden iets verspreid heb ik een minder hongergevoel aangezien ik daar nu wel last van begin te krijgen.. dus vandaar

Eet je sowieso nooit iets van groentes nee?
Dieet werkt wel goed voor je gezien je resultaat :thumbs:
Voel je, je ook altijd lekker bij high carb / lower fat principe?

85gram whey? :eek:
Heb jij dan niet epic chemische stink ruften?

Doelde eigenlijk op de meerdere eetmomenten, dat is soms qua werk(klantenbezoek, vergaderingen etc) wel eens lastig.

Ahzo oke ja het ligt er natuurlijk ook een beetje aan welk werk je doet inderdaad.

Eet je sowieso nooit iets van groentes nee?
Dieet werkt wel goed voor je gezien je resultaat :thumbs:
Voel je, je ook altijd lekker bij high carb / lower fat principe?

Nee ik eet normaal nooit groentes, behalve als iemand ze voor me maakt:o. Maar zelf maak ik ze nooit iig.

Maar ik ben een ecto van 68 kg bij 193 cm :(

ETEN!!:cool:

85gram whey? :eek:
Heb jij dan niet epic chemische stink ruften?

Nee valt wel mee eigenlijk. Ik laat vooral ruften op high carbs, in de bulk bijvoorbeeld. Me vriendin is blij dat ik aan het cutten puur alleen vanwege het feit dat ik minder ruften laat :roflol:

en vast ook omdat je nu niet meer zo dik bent :trollface:

Training van vanmorgen, rug/biceps!

Hyperextensions
BW x15
BW x12
BW x8

Dumbbell row staand, 2 handen tegelijk
16kg x15
18kg x12
20kg x10
20kg x8

Dumbbell row incline bench, 2 handen tegelijk
14kg x15
14kg x12

Cable row wide grip
40kg x15
45kg x12
45kg x8
50kg x8

Cable pulldown underhand grip
50kg x10
50kg x8
45kg x10
45kg x8
35kg x15

Pull ups
BW x6
BW x5
BW x4

Dumbbell curls (2 handen tegelijk)
14kg x12
12kg x12
10kg x12
8kg x15

Barbell curls small grip
25kg x15
25kg x12
20kg x15

Standing high cable curls
16kg x15
16kg x15
13kg x12
11kg x12

Barbell Deadlift je wel eens? (geen stiffleggeds)

Altijd doe jij veel cables of niet?

Vind je die beweging fijner dan de losse oefeningen?

Betere contractie?

Altijd doe jij veel cables of niet?

Vind je die beweging fijner dan de losse oefeningen?

Betere contractie?

Bij rug wel inderdaad bro. Ik vind dat persoonlijk wel fijn omdat het de spanning erop houd en je redelijk veel kan afwisselen qua oefeningen.

Maar ook losse oefeningen hebben een plaats in mijn schema ofcourse. Doe altijd een beetje afwisselen:)

Jezus wat ben jij hard gegaan man! Respect!

edit; ik dacht serieus dat je nooit op tijd een waardige fysiek zou behalen omdat je aantal weken terug nobest wel fluffy was, moet je nu zien keihard en je hebt nog tijd over! Ga ervoor!!

Jezus wat ben jij hard gegaan man! Respect!

edit; ik dacht serieus dat je nooit op tijd een waardige fysiek zou behalen omdat je aantal weken terug nobest wel fluffy was, moet je nu zien keihard en je hebt nog tijd over! Ga ervoor!!

Ik kwam van redelijk ver wat betreft vetpercentage maar dat is er vrij snel vanaf gegaan:D

Thnx voor t compliment!

Nee valt wel mee eigenlijk. Ik laat vooral ruften op high carbs, in de bulk bijvoorbeeld. Me vriendin is blij dat ik aan het cutten puur alleen vanwege het feit dat ik minder ruften laat :roflol:

Haha m'n vriendin wordt er ook helemaal gestoord van :roflol:

Lekker getrained man, ben 't verder wel eens met je wat betreft cables.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven