AndroidHealthClinic

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooie training Pleister! Lekker volume gepakt!

Net even je macro's bekeken, maar zit er in die Magnum icecream zo weinig vet of stop je halverwege:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Re: Pleister, road to the Flex Cup 2013

Mooie training Pleister! Lekker volume gepakt!

Net even je macro's bekeken, maar zit er in die Magnum icecream zo weinig vet of stop je halverwege:rolleyes:

Thnx kerel!

Magnum ijs:
3gr eiwit
35gr carbs
12gr vet

Heb 1 eetlepel olijfolie weggelaten in mijn schema vandaag en de rijst na de training sterk verminderd naar maar 15gr rijst ongekookt. Uiteindelijk zit ik dan zga gelijk op t einde van mijn dag. Op die paar calorieën komt t niet aan gelukkig :D

Zonde dat je iifym toe blijf passen als je 4 weken echt clean en low carb zou eten is
dat een wereld van verschil. Voor de rest succes met je voorbereiding.

Re: Pleister, road to the Flex Cup 2013

Zonde dat je iifym toe blijf passen als je 4 weken echt clean en low carb zou eten is

Ik denk dat je me log niet echt gelezen hebt want ik ga vaak genoeg low carb haha. Sowieso is het met iifym heel erg makkelijk om low carb te gaan, ligt er puur aan welke producten je in je schema stopt ;)

Dankjewel voor het succes wensen. Jij komt ook kijken?

Ik heb je log juist wel gelezen. Alleen ben ik zelf geen voorstander van low carb voor een paar dagen en dan weer suikers, maar als je denk dat het voor jou werk gewoon blijven doen. Na jaren wedstrijden te hebben bezocht ben ik daar sinds een jaar of 3 mee gestopt dus ik kom niet kijken. Succes nog.

Je moet denk niet overdrijven met IIFYM's..Ik heb logs gezien waar van choco pinda's tot pizza's iedere dag worden gegeten en dat slaat eigenlijk nergens op! Echter als je zo als Pleister grotendeels (zeg 80a90%) goed eet lijkt het me geen probleem om af en toe iets in te fitten..of het 1 a 2 weeks out ook een goed plan is vraag ik me dan wel weer af. Just to be sure zou ik die weken wel beperken tot 'clean food'..

Ik zou 16 week als een bb monnik leven.

Straks sta je op podium en denk je: had ik nou maar niet dit of dit gegeten.
Had ik maar meer cardio gedaan.
Had ik maar harder getraind.
Etc

Zo zou het bij mij gaan.

Ik ben veel te autistisch voor iifym:D

Met zijn eet gewoonte (iifym) is ook niks mis, hij ziet er goed uit alleen ben ik net als mack10
voor een wedstrijd had ik zeker de laatste 4 tot 6 weken een ander clean eetschema genomen.

Ik heb je log juist wel gelezen. Alleen ben ik zelf geen voorstander van low carb voor een paar dagen en dan weer suikers, maar als je denk dat het voor jou werk gewoon blijven doen. Na jaren wedstrijden te hebben bezocht ben ik daar sinds een jaar of 3 mee gestopt dus ik kom niet kijken. Succes nog.

Ik ben van mening dat je lichaam alle koolhydraten, vetten en eiwitten die hij binnen krijgt nog steeds fatsoenlijk kan verwerken als je op zo'n lage aantal calorieen zit als wat ik nu doe, ongeacht uit wat voor producten deze voedingsstoffen komen.

Jammer dat je niet komt! Hoe meer mensen hoe beter toch!?:)

Je moet denk niet overdrijven met IIFYM's..Ik heb logs gezien waar van choco pinda's tot pizza's iedere dag worden gegeten en dat slaat eigenlijk nergens op! Echter als je zo als Pleister grotendeels (zeg 80a90%) goed eet lijkt het me geen probleem om af en toe iets in te fitten..of het 1 a 2 weeks out ook een goed plan is vraag ik me dan wel weer af. Just to be sure zou ik die weken wel beperken tot 'clean food'..

+1. Ik ga niet de hele dag choco pinda's eten (nog niet, na de wedstrijd wel:D). Maar af en toe IIFYM toepassen werkt gewoon goed en ik zie daar geen problemen in. 2 weeks out pas ik geen IIFYM meer toe, dan is het alléén maar clean inderdaad!

Ik zou 16 week als een bb monnik leven.

Straks sta je op podium en denk je: had ik nou maar niet dit of dit gegeten.
Had ik maar meer cardio gedaan.
Had ik maar harder getraind.
Etc

Zo zou het bij mij gaan.

Ik ben veel te autistisch voor iifym:D

Ik heb nog een leven buiten bodybuilding, iets wat sommige mensen hier op t forum niet hebben volgens mij.:o
Als je kennelijk alleen maar hoog kunt eindigen op wedstrijden als je als een monnik leeft is het sowieso niks voor mij en dan zou ik ook per direct stoppen met wedstrijden. Maar tot nu toe heb ik dat idee niet en kan ik het nog redelijk combineren met mijn ''normale'' leven.

Met zijn eet gewoonte (iifym) is ook niks mis, hij ziet er goed uit alleen ben ik net als mack10
voor een wedstrijd had ik zeker de laatste 4 tot 6 weken een ander clean eetschema genomen.

IIFYM ruled:cool: 2 weeks out ga ik volledig clean, eerder dan dat zie ik daar het voordeel niet van in.

Bro, volgens mij begrijp je mij verkeerd.

Natuurlijk heb je leven buiten BB.

Wij worden toch geen profs ;)

Niks mis met af en toe feest.drugs.drank.h**ren & mc Donalds :D

Medium carb day:

09.00u
Oats 85gr
Whey 85gr

10.30u
Preworkout Double

11.00u - 12.00u
Kracht training

13.15u
Rijst, ongekookt 75gr
Kipfilet, gekookt 275gr
Olijfolie 10ml

16.30u
Rijst, ongekookt 40gr
Kipfilet, gekookt 140gr
Olijfolie 5ml

18.30u
Rijst, ongekookt 35gr
Kipfilet, gekookt 135gr
Olijfolie 5ml

20.30u
Tonijn 150gr
Olijfolie 5ml

22.30u
Tonijn 150gr
Olijfolie 5ml

Totaal
Eiwit: 306gr
Koolhydraten: 190gr
Vet: 47gr
Calorieen: 2405

Brrr, de rillingen lopen over mijn rug! 22:30uur tonijn eten..

half 9 of half 11 tonijn eten zit toch geen verschil in? :P

Nog geen groentes Pleista?

mensen, als je in de cut zit kijk je uit naar alles, ook naar tonijn :D

Bleh tonijn! :(
Wat is de reden dat je zo laag in vetten zit btw?:)
Kruid je je kipfilet? of eet je dat gewoon kaal en droog?
Ben echt benieuwd hoe je fysiek dr uit ziet na je cut bro! Knallen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven