Fitness Seller

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Bleh tonijn! :(
Wat is de reden dat je zo laag in vetten zit btw?:)
Kruid je je kipfilet? of eet je dat gewoon kaal en droog?
Ben echt benieuwd hoe je fysiek dr uit ziet na je cut bro! Knallen!

Circa 0,5gr vet per kilo lichaamsgewicht houd ik aan, in de cut is dat voldoende imo. Dan kan ik tevens mijn carbs iets verhogen en dan zie ik wat voller uit. Ik ben zelf ook erg benieuwd ofcourse! Mijn vriendin had tijdens de training van vandaag wat foto's genomen, misschien dat ik die vanavond online zet.

Ik ben vandaag in een andere gym gaan trainen samen met mijn vriendin. Deze week gaan we wat verschillende sportscholen bezoeken om te bekijken welke een beetje fijn is om te trainen. De sportschool waar we zojuist waren was wel oldskool en hardcore, alleen had ik het idee dat als ik naar de apparatuur keek het ieder moment uit elkaar kon vallen:o. Tevens was de sportschool best wel klein, als ik in de avond daar ga trainen lijkt me daar niet echt prettig.

Training van zojuist:

Incline bench press
warmup
warmup
70kg x15
80kg x12
90kg x6
70kg x8

Incline dumbbell flyes
14kg x12
12kg x12
12kg x12
10kg x12

Machine flyes
50kg x12
40kg x12
35kg x15

Flat bench dumbbell press
26kg x6
24kg x6
22kg x6
20kg x8
20kg x8
Ik was helemaal verzuurd en kreeg totaal geen gewicht omhoog. Steeds als ik het gewicht verlaagde lukte t me nog steeds amper om meer herhalingen eruit krijgen.

Standing triceps extensions
14kg x15
12kg x15
10kg x15
8kg x20
8kg x20

Cable pushdown v-bar
45kg x15
50kg x12
50kg x10
45kg x12

Cable pushdown rope
40kg x12
35kg x12
30kg x15

Prima training toch! Niet vreemd die verzuring na een high carb dag! Heb ik ook vaak!

Vind met name dat je nog behoorlijke gewichten wegduwd op de incline benches man:thumbs:

En uiteraard benieuwd naar de foto's mochten deze online komen.

wat weeg je nu?

Prima training toch! Niet vreemd die verzuring na een high carb dag! Heb ik ook vaak!

Vind met name dat je nog behoorlijke gewichten wegduwd op de incline benches man:thumbs:

En uiteraard benieuwd naar de foto's mochten deze online komen.

Ik was zeker tevreden over de training, had een goeie pomp en zag goed uit, alleen me kracht is nu langzaamaan toch wat minder aan het worden:(

Foto zal ik waarschijnlijk vanavond online posten, ben nu aan het werken namelijk.

85,5kg bro

Kun je op de flex ook meerdere klasses mee draaien? Of schrijf je in op 1 klasse, want als je nog iets door-cut pas je ook in classic bb. Je gaat nu junioren doen volgens mij?

Waarmee hoop je in te wegen en met hoeveel hoop je on-stage te gaan?

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

pleister wil year round op 5% gaan staan na flex cup :D
Zou mijn persoonlijke wens ook zijn als ik me er goed bij zo voelen..all year long een shredded ****:o

Ach, nog een paar weken en je kan weer bulken, en is je kracht direct terug.

Dat klopt helemaal! Kracht zal dan zeker geleidelijk aan terug komen:)

pleister wil year round op 5% gaan staan na flex cup :D

8% all year ben ik tevreden, ga ik in ieder geval proberen! Ik ga niet meer zo extreem bulken, word ik weer fatsig zoals ik normaal altijd ben:(

Kun je op de flex ook meerdere klasses mee draaien? Of schrijf je in op 1 klasse, want als je nog iets door-cut pas je ook in classic bb. Je gaat nu junioren doen volgens mij?

Waarmee hoop je in te wegen en met hoeveel hoop je on-stage te gaan?

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

Zou mijn persoonlijke wens ook zijn als ik me er goed bij zo voelen..all year long een shredded ****:o

Volgens mij mag je maar 1 klasse draaien, dan kies ik voor de junioren klasse. Ik hoop om op 84/85kg uit te komen na het carb loaden.

All year shredded wil ik ook wel, maar voel me op dit vetpercentage eigenlijk al niet prettig nu, laat staan als ik dit t hele jaar probeer vol te houden:o

Toegegeven, tonijn is ook één van mijn minst favoriete vissoorten. Koolvis vind ik makkelijk weg te eten en ook erg gemakkelijk om op smaak te brengen.

De laatste 2 weken wil ik sowieso overgaan op zga alleen vis qua eiwit inname en dan kies ik denk ik ook voor koolvis

Tonijn met een beetje curry is prima te kanen. Vind het nadeel van vis die je nog moet bereiden dat je het ( volgens mij ) niet echt lang kunt bewaren. Ik kook altijd voor 3 dagen namelijk, ik ben lui.

Tonijn met een beetje curry is prima te kanen. Vind het nadeel van vis die je nog moet bereiden dat je het ( volgens mij ) niet echt lang kunt bewaren. Ik kook altijd voor 3 dagen namelijk, ik ben lui.

Vis zou ik persoonlijk max 1 dag bewaren. Ik kook meestal 1 a 2x per dag dus voor mij zou dat niks uitmaken.

Foto is gemaakt met de camera van me vriendins telefoon dus hij was heel onduidelijk. Me vriendin heeft de foto een beetje proberen te bewerken om hem wat duidelijker te maken.
Actie foto:cool::
xg03uv.jpg

Lekkere training ! en ziet er goed uit op die foto man ! hoe bevalt zo laag in vetten ? en hoe zit het dan met je hormonen ? miss beetje domme vraag ..

Lekkere training ! en ziet er goed uit op die foto man ! hoe bevalt zo laag in vetten ? en hoe zit het dan met je hormonen ? miss beetje domme vraag ..

Dankjewel kerel! Foto is wel een beetje onduidelijk maar niks aan te doen helaas. Ik laat mijn telefoon altijd in de auto liggen, vind telefoons tijdens training irritant. Nadeel is alleen wanneer er een foto moet worden gemaakt ik me telefoon nooit bij me heb:o

Laag in vetten bevalt me beter dan hoog in vetten, ik ga sowieso goed op high carbs, ook in de bulk!

Je staat in de weg, ik zie je vriendin niet!!! :eek:

:trollface:
Jk, ziet er goed uit hoor

Uitdagende tekst op je glutes!
Flinke chest & arms bro!

Ik ben die man rechts op het bankje he, jullie dachten toch niet dat ik die jongen was wat die triceps oefening aan het doen is?

:trollface:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven