- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
mensen, als je in de cut zit kijk je uit naar alles, ook naar tonijn![]()
Bleh nee hoor, eet ik liever pan groeten leeg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mensen, als je in de cut zit kijk je uit naar alles, ook naar tonijn![]()

Bleh tonijn!
Wat is de reden dat je zo laag in vetten zit btw?
Kruid je je kipfilet? of eet je dat gewoon kaal en droog?
Ben echt benieuwd hoe je fysiek dr uit ziet na je cut bro! Knallen!
. Tevens was de sportschool best wel klein, als ik in de avond daar ga trainen lijkt me daar niet echt prettig.Prima training toch! Niet vreemd die verzuring na een high carb dag! Heb ik ook vaak!
Vind met name dat je nog behoorlijke gewichten wegduwd op de incline benches man
En uiteraard benieuwd naar de foto's mochten deze online komen.

Ik was zeker tevreden over de training, had een goeie pomp en zag goed uit, alleen me kracht is nu langzaamaan toch wat minder aan het worden![]()
Ach, nog een paar weken en je kan weer bulken, en is je kracht direct terug.

Zou mijn persoonlijke wens ook zijn als ik me er goed bij zo voelen..all year long een shredded ****pleister wil year round op 5% gaan staan na flex cup![]()

Ach, nog een paar weken en je kan weer bulken, en is je kracht direct terug.

pleister wil year round op 5% gaan staan na flex cup![]()

Kun je op de flex ook meerdere klasses mee draaien? Of schrijf je in op 1 klasse, want als je nog iets door-cut pas je ook in classic bb. Je gaat nu junioren doen volgens mij?
Waarmee hoop je in te wegen en met hoeveel hoop je on-stage te gaan?
---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------
Zou mijn persoonlijke wens ook zijn als ik me er goed bij zo voelen..all year long een shredded ****![]()

Had gisteren bij me moeder wel groentes gegeten. Uhm ik zelf ga ze denk ik vanaf volgende week toepassen bro
Ook andere vissoorten ?
Tonijn met een beetje curry is prima te kanen. Vind het nadeel van vis die je nog moet bereiden dat je het ( volgens mij ) niet echt lang kunt bewaren. Ik kook altijd voor 3 dagen namelijk, ik ben lui.
:Lekkere training ! en ziet er goed uit op die foto man ! hoe bevalt zo laag in vetten ? en hoe zit het dan met je hormonen ? miss beetje domme vraag ..

Je staat in de weg, ik zie je vriendin niet!!!
Jk, ziet er goed uit hoor