XXL Nutrition

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Flink buff man! Goede dikke chest is er ook te spotten en tja.. je armen zijn echt huge!:D

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Ik ben die man rechts op het bankje he, jullie dachten toch niet dat ik die jongen was wat die triceps oefening aan het doen is?

:trollface:
Dat is volgens mij ook geen klein ventje..maar dan miste je wel die epische baard..

• Topic Starter Topic Starter
Flink buff man! Goede dikke chest is er ook te spotten en tja.. je armen zijn echt huge!:D

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Dat is volgens mij ook geen klein ventje..maar dan miste je wel die epische baard..

Mijn baard is epic of niet:cool:

In die gym trainen een paar flinke jongens wat ik heb gehoord, ook enkele wedstrijdatleten dus dat is wel een pluspunt aan die gym want dat werkt wel motiverend!

Flink buff! Ik ga de rest van je wedstrijd prep volgen! Nog 3 of 4 weken, toch?

Flink buff! Ik ga de rest van je wedstrijd prep volgen! Nog 3 of 4 weken, toch?

Dankjewel kerel en ook leuk dat je volgt! Hoe meer mensen hoe beter aangezien me dat ook meer motivatie geeft om te loggen:).

Kom je ook kijken?

Dankjewel kerel en ook leuk dat je volgt! Hoe meer mensen hoe beter aangezien me dat ook meer motivatie geeft om te loggen:).

Kom je ook kijken?

Het is inderdaad motiverend als je eigen log een inspiratie of motivatie is voor anderen ;)

Nee, ik kom niet kijken. Ik zou niet eens weten waar het is..

Ik kom wel kijken als KEUN hier een keer on stage gaat, dat is een vriend van me en dan kom ik wel speciaal :D

Maar ik ben wel heel benieuwd naar de wedstrijd foto's straks!

Het is inderdaad motiverend als je eigen log een inspiratie of motivatie is voor anderen ;)

Nee, ik kom niet kijken. Ik zou niet eens weten waar het is..

Ik kom wel kijken als KEUN hier een keer on stage gaat, dat is een vriend van me en dan kom ik wel speciaal :D

Maar ik ben wel heel benieuwd naar de wedstrijd foto's straks!

Zou mooi zijn als andere hiervan leren en al helemaal als het een motivatie is voor degene die lezen:D

De Flex Cup is in Veldhoven (dicht bij Eindhoven) maar ik zal sowieso wedstrijd foto's plaatsen dus die zul je dan online zien verschijnen natuurlijk!

Nice, flink buff :thumb:

Hoe gaat het met de benen? Liggen die ook op schema?

Mooi! Dat is voor mij sowieso te ver om even heen te gaan :p

Wat mij trouwens wel opviel is dat je - onder andere bij je rug training - vrij lage gewichten gebruikt naar mijn mening. Wat is daar de reden van volgens jou?

Heb je een bril?

Gay

Laat je die baard ook staan op de flexcup? Staat IMO wel bruut!

Nice, flink buff :thumb:

Hoe gaat het met de benen? Liggen die ook op schema?

Dankje bro. Benen liggen redelijk op schema, lijnen komen nog niet helemaal door maar dat is een kwestie van tijd denk ik!

Mooi! Dat is voor mij sowieso te ver om even heen te gaan :p

Wat mij trouwens wel opviel is dat je - onder andere bij je rug training - vrij lage gewichten gebruikt naar mijn mening. Wat is daar de reden van volgens jou?

Je bent nu dus eigenlijk gewoon aan het zeggen dat ik slap ben:p? Die gewichten zijn voor mij voldoende maar nu in de voorbereiding is het meer mind-muscle-connection. Kracht is nu absoluut niet van toepassing dus dan zie ik geen reden om overdreven zwaar te gaan.

Meestal lenzen maar mijn ogen raken heel snel ontstoken dus ik kan ze niet altijd in doen. Ik probeer dat te beperken tot 3-4x in de week maximum.

Dan zijn we samen gay aangezien jij ook een bril hebt:D

Laat je die baard ook staan op de flexcup? Staat IMO wel bruut!

Dit is een ''week'' baard maar dat vind me vriendin niet zo mooi dus ik denk niet dat dat mag:o. Ik ga een ''drie dagen'' baard laten staan waarschijnlijk

Nou ik kan mij rows en pull downs herinneren van 50 - 60 kg en dat vind ik niet heel sterk voor iemand met jouw fysiek ;)

Dat je slap bent zal je mij zeker niet horen zeggen.

Jij weet waarschijnlijk wat jouw prep goed doet, dus doe vooral wat je denkt dat je moet doen :thumb:

Ik mag geen baard van me vriendin :roflol:

En je bent ook slap nu.
Komt wel goed tijdens rebound straks xx

Nou ik kan mij rows en pull downs herinneren van 50 - 60 kg en dat vind ik niet heel sterk voor iemand met jouw fysiek ;)

Dat je slap bent zal je mij zeker niet horen zeggen.

Jij weet waarschijnlijk wat jouw prep goed doet, dus doe vooral wat je denkt dat je moet doen :thumb:

Komt helemaal goed;)

Ik mag geen baard van me vriendin :roflol:

En je bent ook slap nu.
Komt wel goed tijdens rebound straks xx

In de rebound zal me kracht dubbel zo hard terug komen waarschijnlijk

Dude, +1!

Sta je nou op de flexcup voor je chick of voor jezelf? ;)

Mijn vriendin heeft genoeg geleden door mijn voorbereiding. Als zij er blij van word mij niet met een te lange baard te zien doe ik dat gewoon. Zo ben ik:D

Nice actie pic, en inderdaad baard sowieso laten staan want dat is echt bruut.

Jammer dat Jay dat niet gedaan had bij de Olympia, vond het er wel bruut uitzien.

Nice actie pic, en inderdaad baard sowieso laten staan want dat is echt bruut.

Jammer dat Jay dat niet gedaan had bij de Olympia, vond het er wel bruut uitzien.

Hmm misschien toch maar eens al deze berichten aan me GF laten lezen, misschien gaat ze toch overstag:o

Bij Jay zag er sowieso echt bruut uit!! Ik heb alleen niet zo'n lichaam als Jay:(

Re: Pleister, road to the Flex Cup 2013

Hmm misschien toch maar eens al deze berichten aan me GF laten lezen, misschien gaat ze toch overstag:o

Bij Jay zag er sowieso echt bruut uit!! Ik heb alleen niet zo'n lichaam als Jay:(

Laat haar dan ook ineens mijn pics zien!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven