Yasunni
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes! Maar denk je dat je opgewassen bent tegen de andere 9 jongens? Geen tendentieuze vraag, want ik heb werkelijk geen idee hoe een junioren C-klasse fysiek eruit moet zien![]()
We zullen zien! Ben erg benieuwd!Ik probeer het fysiek te behalen wat voor mij het beste mogelijke is op dat moment, dat is het enigste wat ik kan doen en hopelijk is dat voldoende om hoger te eindigen dan de rest.

We zullen zien! Ben erg benieuwd!
Je wordt in ieder geval tiende![]()

Gewoon spray tan nemen fan hoef je weinig te.doen backstage behalve oppompen. Daar wil ik je wel mee helpen als je wil. No homo
Je gf helpt je toch? Of een mattie?
En waar is die zieke schouder workout dan?![]()

Ik ben heel benieuwd naar de eindfoto's/foto's van de wedstrijd. zou zelf ook wel 's een wedstrijd willen draaien hehe.

Junioren is tot 23 of tot en met 23?Ik laat me insprayen door BodyTan en oppompen lukt opzich nog wel zelf ga ik vanuit. Maar als iemand zijn hulp wil aanbieden, graag!

Ik ben heel benieuwd naar de eindfoto's/foto's van de wedstrijd. zou zelf ook wel 's een wedstrijd willen draaien hehe.

Jouw vriendin was ook backstage hé?