Fitness Seller

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

lol

Joh een prep die door begeleiding wordt gepland is altijd geheim toch. Het is juist de ervaring van een begeleider die je over grenzen heen trekt. En het is zijn of haar inkomsten.
Daarbij wat voor de een werkt hoeft voor de ander niet te werken. Dus heeft het imo geen zin om alles te melden.

En is AAS het geheim. Ach who cares.

Begeleid Kazz mensen? Zo ja oke dan begrijp ik het wel dat die niet alles wil delen.

atijd als ik je wil helpen luister je niet :(

is it cuz i ecto?

Jij hebt nog nooit wedstrijden gedaan:p

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:53 ----------

Training van zojuist, rug/biceps/kuiten:

Hyperextenions
BW x15
BW x12
BW x10

Barbell row smalle onderhandse greep
warmup
30kg x15
40kg x12
45kg x12
45kg x10

Machine row
50kg x12
50kg x12
50kg x10
50kg x10

Pull down small grip
45kg x15
50kg x12
50kg x12
55kg x8
40kg x15

Pull ups
BW x6
BW x5
BW x4

Cable pullovers
45kg x20
50kg x15
50kg x15

Standing dumbbell curls, gewicht per hand
14kg x12
16kg x12
16kg x8
14kg x8

Seated incline dumbbell curls, gewicht per hand
8kg x12
8kg x12
8kg x10

Standing high cable curls, gewicht per hand
18kg x12
13kg x12
9kg x12
9kg x10

Standing calf raises
140kg x15
140kg x12
140kg x12
125kg x15

Seated calf raises
40kg x15
40kg x12
35kg x15
35kg x12

Ik moet wel iets bekennen boys, ik heb me niet helemaal aan me voeding gehouden:(. Ipv een Magnum choco ijs heb ik gekozen voor 2 Oreo choco ijskoekjes:cool:

2lnh3le.jpg

al15qa.jpg

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

Ik zie dat mijn post vanmorgen over de verhoudingen qua calorieen niet helemaal correct was.

Dit zijn de verhoudingen van vandaag op me high carb day:
260gr eiwit
348gr carbs
41gr vet
2800 calorieen

Wait whut?! Waar haal je die oreo ice cookies?

Zal qua kcals toch wel ongeveer gelijk liggen?

Dat is zo klote! spijt hebben van je junkmeal.. :sad:

Gegrilde kipfilet met sweet onion is echt een aanrader. Een blokje kip bouillon van knorr moet je in de rijstkoker gooien. Dan is de rijst lekkerdr van smaak en helemaal niet droog.

Zit redelijk veel zout in inderdaad. In de bulk of in een ''normale'' cut geen probleem maar ik probeer nu het extra zout een beetje te vermijden. Met mijn iifym maaltijden krijg ik sowieso al extra zout binnen als dat ik eigenlijk soms wil

kan je beter een subbie pakken inderdaad :roflol:

Voeding voor morgen net al klaar gemaakt. Enigste wat er niet bijstaat is de shake met aminozuren omdat ik die morgenvroeg maak.
Heb een low carb day en doe morgen ook geen krachttraining, alleen maar 60min cardio in de ochtend.

Meal 1:
Oats 85gr
Whey 85gr

Meal 2:
Kipfilet, gekookt 300gr
Olijfolie 10ml
Ketchup 75gr

Meal 3:
Kipfilet, gekookt 300gr
Olijfolie 10ml
Ketchup 75gr

Meal 4:
Tonijn 300gr
Olijfolie 10ml

Totaal:
307gr eiwit
91gr carbs
46gr vet
2005 calorieen

288qnn7.jpg

4 meals over de hele dag in prep?

Jezus man.

Dat je geen wandelend lijk bent dan.

Hoe zit het met de honger dan?

Zout is juist belangrijk, maak niet de welbekende fout dit te elimineren in deze fase!

Re: Pleister, road to the Flex Cup 2013

4 meals over de hele dag in prep?

Jezus man.

Dat je geen wandelend lijk bent dan.

Hoe zit het met de honger dan?

Ik kan er ook 10 maaltijden van maken, blijft uiteindelijk hetzelfde qua calorieën dus maakt niet echt verschil

Zout is juist belangrijk, maak niet de welbekende fout dit te elimineren in deze fase!

Zout inname hoort normaal te blijven, niet overdreven hoog of laag. Schommelen in zout zorgt er juist voor dat je vocht vast houd.

Heb ook nergens gezegt dat ik zout uit mijn schema laat ;)

260gr tonijn? 2 blikken wegkanen met een beetje olijfolie, je moet t maar kunnen :P Vond zelf een blik in één keer toch wel de max en dan had ik er negen van de tien keer een beetje sweet chili saus bij. Neem je geen melk bij je oats omdat je nu de zuivel schrapt of heb je dat uberhaupt nooit gedaan? Lekker dedicated bezig man, respect.

Joh een prep die door begeleiding wordt gepland is altijd geheim toch. Het is juist de ervaring van een begeleider die je over grenzen heen trekt. En het is zijn of haar inkomsten.
Daarbij wat voor de een werkt hoeft voor de ander niet te werken. Dus heeft het imo geen zin om alles te melden.

Heeft dan imo ook geen zin om het geheim te houden, juist om de reden die je zelf aangeeft. Vind het zelf altijd leuk en interessant om te lezen iig.

Zoveel "echte geheimen" zul jij niet hebben, die niet allang bekend zijn? Respecteer het natuurlijk dat je coach niet wilt dat je je contest prep doorspeelt naar andere.. don't get me wrong.

260gr tonijn? 2 blikken wegkanen met een beetje olijfolie, je moet t maar kunnen :P Vond zelf een blik in één keer toch wel de max en dan had ik er negen van de tien keer een beetje sweet chili saus bij. Neem je geen melk bij je oats omdat je nu de zuivel schrapt of heb je dat uberhaupt nooit gedaan? Lekker dedicated bezig man, respect.

Heeft dan imo ook geen zin om het geheim te houden, juist om de reden die je zelf aangeeft. Vind het zelf altijd leuk en interessant om te lezen iig.

Zijn 2 blikjes tonijn ongeveer inderdaad, lekker is anders maar je krijgt je eiwitjes binnen he:D. Een beetje saus kan wel maar daar moet je niet in overdrijven natuurlijk.
Ik pak gewoon water bij me oats, de whey zorgt voor alle smaak dus melk is dan sowieso overbodig daarin.

Thnx voor het compliment kerel.

Men coach wil dit trouwens ook niet :)

---------- Toegevoegd om 02:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:59 ----------

Kansloos!

Wie is je coach, of mag je dat ook al niet zeggen?

Zoveel "echte geheimen" zul jij niet hebben, die niet allang bekend zijn? Respecteer het natuurlijk dat je coach niet wilt dat je je contest prep doorspeelt naar andere.. don't get me wrong.

Ik heb geen geheimen qua voeding en training. Welke geheimen moeten er zijn? Eet je tonijn 45min voor je training ipv 60 min en pak 50gr whey caseine voor het slapen ipv 60gr whey caseine want dat is net teveel. Kom op:roflol:

Als je prof bent of wilt worden, oke, dan begrijp ik dat sommige mensen het niet willen delen aangezien je uiteindelijk wilt dat het je hoofdinkomen word en je er van wilt kunnen leven. Maar voor ons is het een hobby en nog gaan mensen b**chen nee sorry ik zeg lekker niet hoe mijn voeding in elkaar zit, is echt heeeeel erg geheim pffff. Post dan aub voortaan niet meer in mijn log voor de mensen die zich aangesproken voelen.

Enigste wat ik niet direct log zijn mijn laatste 2 weken qua aanpak in voeding/training/etc omdat er heel veel verschillende mogelijkheden zijn om deze uit te voeren en iedereen daar een andere mening over heeft. Als ik dat hier post en mensen gaan daar kritiek op geven ga ik twijfelen aan me aanpak en daar heb ik niet zo behoefte aan. Ik post uiteindelijk wel ALLES, incl de laatste 2 weken maar dat doe ik pas wanneer de wedstrijd voorbij is.

En nu ga ik 60min cardio'en, peace out:cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven