AndroidHealthClinic

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Re: Pleister, road to the Flex Cup 2013

Ik ben zo ecto dat ik overal tussen geraak!

Pleister..het is dat ik er niet ben, maar anders had ook ik in de rij willen gaan staan om met jou backstage te zijn:heart:

• Topic Starter Topic Starter
High carb day:

07.50u
Muscle Protect

08.00 - 09.00u
Cardio

09.15u
Oats 175gr
Whey 50gr

13.30u
Rijst, ongekookt 135gr
Kipfilet, gekookt 215gr

15.15u
Preworkout Double

15.45 - 16.45u
Kracht training
Rug/biceps/kuiten

17.45u
Rijst, ongekookt 40gr
Kipfilet, gekookt 135gr
Subway club 15cm
Magnum chocolate
:trollface:

22.00u
Tonijn 260gr
Olijfolie 10ml

Mooie planning qua dieet, hoeveel kcals is dat zo ongeveer?

doe je nu elke dag uur cardio?
pff

moet er niet aan denken:P

geniet van je vreet festijn

Ik ga ook maar eens een footlong sub halen straks... Seems to work for you!:D

Nice! Iedereen aan de subs en magnum ice cream!:eating:

Word je shredded van..

..in combinatie met cardio en voor de rest een solide dieet..

Mooie planning qua dieet, hoeveel kcals is dat zo ongeveer?

Dit zijn de verhoudingen bro
260gr eiwit
375gr carbs
45gr vet
2800 calorieen

Op high carb dagen verlaag ik mijn eiwit naar 3gr eiwit per kg lichaamsgewicht ipv 3,5gr eiwit. Dat is ook nog voldoende en zo kan ik meer carbs eten.

doe je nu elke dag uur cardio?
pff

moet er niet aan denken:P

geniet van je vreet festijn

5x 60min op lege maag. Wel zwaar maar ja je moet wat he:D

Thnx zal wel goed komen:cool:

Ik ga ook maar eens een footlong sub halen straks... Seems to work for you!:D

IIFYM werkt voor iedereen! Ik raad t niet direct iedereen aan zo dicht op de wedstrijd zelf maar het kan wel imo.
Subway gegrilde kipfilet is ook erg lekker hoorde ik. Voor de saus kun je t beste gaan voor honey mosterd of sweet union, deze zijn zero-fat.

Nice! Iedereen aan de subs en magnum ice cream!:eating:

Word je shredded van..

..in combinatie met cardio en voor de rest een solide dieet..

Shredded op subway en magnums, wat wil je nog meer!?:D

Heb nog weinig mensen zo lekker zien eten tijdens een prep....:rolleyes: ;)

Re: Pleister, road to the Flex Cup 2013

Heb nog weinig mensen zo lekker zien eten tijdens een prep....:rolleyes: ;)

Ik wou juist eens wat anders doen dan alle andere atleten met hun standaard wedstrijd dieet. Die diëten hebben hun waarde absoluut bewezen maar ik ken nog geen fatsoenlijke log waarin iifym zo dicht op de wedstrijd nog word toegepast.

Maar zoals ik ook had uitgelegd, dit is voor mij ook een "experiment". Als blijkt dat mijn dieet totaal verkeerd uitpakt ben ik ook de eerste die dat toegeeft natuurlijk :)

Ik wou juist eens wat anders doen dan alle andere atleten met hun standaard wedstrijd dieet. Die diëten hebben hun waarde absoluut bewezen maar ik ken nog geen fatsoenlijke log waarin iifym zo dicht op de wedstrijd nog word toegepast.

Maar zoals ik ook had uitgelegd, dit is voor mij ook een "experiment". Als blijkt dat mijn dieet totaal verkeerd uitpakt ben ik ook de eerste die dat toegeeft natuurlijk :)

Het is zeker interessant om te volgen, hoop dat het gaat werken voor je, tot nu toe ziet er best goed uit iig.

Ik geloof dat ik tijdens de foto contest van dit jaar in de laatste week nog een flinke BBQ heb gehad inclusief bij behorende sausjes..en was toch ook aardig droog geworden. Mocht ik dit jaar weer mee doen zal ik het niet anders aanpakken waarschijnlijk.

Het blijft gewoon belangrijk om het grootste deel van je macro's te vullen met 'goed' voedsel..wat je met de rest doet maakt waarschijnlijk niet zoveel uit ;)

Ik geloof dat ik tijdens de foto contest van dit jaar in de laatste week nog een flinke BBQ heb gehad inclusief bij behorende sausjes..en was toch ook aardig droog geworden. Mocht ik dit jaar weer mee doen zal ik het niet anders aanpakken waarschijnlijk.

Het blijft gewoon belangrijk om het grootste deel van je macro's te vullen met 'goed' voedsel..wat je met de rest doet maakt waarschijnlijk niet zoveel uit ;)

Tussen aardig droog en wedstrijddroog zit toch ook nog wel een verschil imo? Ik weet niet goed wat ik me er bij voor moet stellen in alle eerlijkheid maar als ik een wedstrijd zou doen wil ik op 3 of 4 % mee doen, niet op 6. En for some reason lijkt me dan, zeker in een contestprep, dingen als magnums en weet ik veel gewoon niet optimaal.

Niet dat ik hiermee commentaar heb op Pleister, hij staat er goed bij.

Het is zeker interessant om te volgen, hoop dat het gaat werken voor je, tot nu toe ziet er best goed uit iig.

Dankje

+1

Tussen aardig droog en wedstrijddroog zit toch ook nog wel een verschil imo? Ik weet niet goed wat ik me er bij voor moet stellen in alle eerlijkheid maar als ik een wedstrijd zou doen wil ik op 3 of 4 % mee doen, niet op 6. En for some reason lijkt me dan, zeker in een contestprep, dingen als magnums en weet ik veel gewoon niet optimaal.

Niet dat ik hiermee commentaar heb op Pleister, hij staat er goed bij.

Marvin stond redelijk wedstrijdklaar imo.

Ieder zijn dieet toch, op t einde komen er genoeg pic's dus hopelijk word dat nog wat met mijn ijsjes:D

Uitzonderlijk dieet :)

Als ik zie wat ik gedaan heb voor mijn wedstrijd qua voeding...Ik denk dat je mij gek verklaard :)
(Velen trouwens).

Ik ben benieuwd naar het resultaat! Nog eventjes en je bent er vanaf!!! You can do it!

Uitzonderlijk dieet :)

Als ik zie wat ik gedaan heb voor mijn wedstrijd qua voeding...Ik denk dat je mij gek verklaard :)
(Velen trouwens).

Ik ben benieuwd naar het resultaat! Nog eventjes en je bent er vanaf!!! You can do it!

Hoe zag jouw dieet eruit rond deze fase van de wedstrijd? Laten we zeggen circa 3 weeks out.

Inderdaad nog even! Ben blij dat ik die cardio dan niet meer hoef te doen:D

Hoe zag jouw dieet eruit rond deze fase van de wedstrijd? Laten we zeggen circa 3 weeks out.

Inderdaad nog even! Ben blij dat ik die cardio dan niet meer hoef te doen:D

Eiwitdagen, veeeeel minder carbs ook en totaal geen junk!
De echte geheimen ga ik,natuurlijk niet prijsgeven eh :-)

Eiwitdagen, veeeeel minder carbs ook en totaal geen junk!
De echte geheimen ga ik,natuurlijk niet prijsgeven eh :-)

Serieus?:o

Vind altijd raar dat bodybuilders vaker zo geheimzinnig doen over hun voeding/training etc, op deze manier kun je elkaar juist helpen imo

Joh een prep die door begeleiding wordt gepland is altijd geheim toch. Het is juist de ervaring van een begeleider die je over grenzen heen trekt. En het is zijn of haar inkomsten.
Daarbij wat voor de een werkt hoeft voor de ander niet te werken. Dus heeft het imo geen zin om alles te melden.

En is AAS het geheim. Ach who cares.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven