Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je die nu ook al van te voren gemaakt? Wordt dat niet onwijs dik en ranzig?
Dat is wel verstandig denk! Het is wel jammer (ook voor jezelf) dat je niet eerder bij 4-5% bf bent, want dan had je wat verschillende manieren van laden kunnen proberen..nu moet het eigenlijk in 1 keer goed gaan..Enigste wat ik niet direct log zijn mijn laatste 2 weken qua aanpak in voeding/training/etc omdat er heel veel verschillende mogelijkheden zijn om deze uit te voeren en iedereen daar een andere mening over heeft. Als ik dat hier post en mensen gaan daar kritiek op geven ga ik twijfelen aan me aanpak en daar heb ik niet zo behoefte aan. Ik post uiteindelijk wel ALLES, incl de laatste 2 weken maar dat doe ik pas wanneer de wedstrijd voorbij is.
Ben ik ook erg benieuwd naar!Ben ik ook wel benieud naar hoeveel dagen je gaat depleten en laden.
Lijkt me moeilijk in te schatten zo 1e keer.
Enigste wat ik niet direct log zijn mijn laatste 2 weken qua aanpak in voeding/training/etc omdat er heel veel verschillende mogelijkheden zijn om deze uit te voeren en iedereen daar een andere mening over heeft. Als ik dat hier post en mensen gaan daar kritiek op geven ga ik twijfelen aan me aanpak en daar heb ik niet zo behoefte aan. Ik post uiteindelijk wel ALLES, incl de laatste 2 weken maar dat doe ik pas wanneer de wedstrijd voorbij is.
Ben ik ook wel benieud naar hoeveel dagen je gaat depleten en laden.
Lijkt me moeilijk in te schatten zo 1e keer.
Heb je die nu ook al van te voren gemaakt? Wordt dat niet onwijs dik en ranzig?
Dat is wel verstandig denk! Het is wel jammer (ook voor jezelf) dat je niet eerder bij 4-5% bf bent, want dan had je wat verschillende manieren van laden kunnen proberen..nu moet het eigenlijk in 1 keer goed gaan..
Ben ik ook erg benieuwd naar!

Wie is je coach, of mag je dat ook al niet zeggen?
:
IFBB Pro Mario van steenbergheZoveel "echte geheimen" zul jij niet hebben, die niet allang bekend zijn? Respecteer het natuurlijk dat je coach niet wilt dat je je contest prep doorspeelt naar andere.. don't get me wrong.
.
Als ik zie hoe sommige mensen hier hun dieet doen zijn er nog heeeel veeeeel geheimen.
I don't get you wrong![]()

Haha Tuurlijk welIFBB Pro Mario van steenberghe
Al doe ik het nu zelf en en help ik nu een paar mensen met dieet en training.
---------- Toegevoegd om 11:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:16 ----------
Als ik zie hoe sommige mensen hier hun dieet doen zijn er nog heeeel veeeeel geheimen.
I don't get you wrong![]()

Dus je hebt 1x hulp gehad en nu ga je zelf al mensen begeleiden
Lol en wil je nou echt zeggen dat mijn dieet alleen werkt omdat ik aas gebruik ter ondersteuning
Of is het zo dat je WILT denken dat mijn dieet niet werkt omdat jij alleen je rijst/vis maaltijden gewend bent, dat zal waarschijnlijk eerder het probleem zijn, dat veel bodybuilders een plank voor hun hoofd hebben
Lol en wil je nou echt zeggen dat mijn dieet alleen werkt omdat ik aas gebruik ter ondersteuning
Of is het zo dat je WILT denken dat mijn dieet niet werkt omdat jij alleen je rijst/vis maaltijden gewend bent, dat zal waarschijnlijk eerder het probleem zijn, dat veel bodybuilders een plank voor hun hoofd hebben

Ik zit op 2 gram test 2 gram tren, eet 5x kapsalon per dag en ben superripped hoor..

Nou nou volgens mij doe jij liegen jongeman dat kan niet hè
je hebt me door :'(Dus je hebt 1x hulp gehad en nu ga je zelf al mensen begeleiden
Elk dieet werkt zolang je lijf er maar goed mee om kan gaan. Met vis heb je voordelen van een gladdere en strakkere huid. Van andere eiwit bronnen weet ik dat niet.
Enige grote geheim binnen de bodybuilding wereld is of iemand "wel" of "niet" gebruikt
Qua dieet is er zoveel bekend en staan alle wegen naar Rome tot ieders beschikking.
Enige probleem is dat je niet goed kan peilen welk dieet voor welke persoon is afgestemd: de "wel" of "niet" gebruiker.
Gebruik bepaald mede namelijk het type dieet wat je moet hanteren wegens een andere hormoonhuishouding.
Niet met eens.
Juiste training, rust en voeding (+ u hier volledig aan houden) zijn de bouwstenen.

Ik pretendeer niks anders, lees me post nog maar eens goed![]()

Dat blijft natuurlijk een feit..maar op bijvoorbeeld tren kun je je wel meer permiteren om je er niet volledig aan te houden.Niet met eens.
Juiste training, rust en voeding (+ u hier volledig aan houden) zijn de bouwstenen.
Dat blijft natuurlijk een feit..maar op bijvoorbeeld tren kun je je wel meer permiteren om je er niet volledig aan te houden.
Mocht ik ooit besluiten te gaan kuren dan hou ik me overigens strak aan mijn dieet, want wil er dan wel het maximale uithalen..

In mijn gym zat er een gast die dacht door gebruik vet te verliezen. Wat deed ie, kapsalon vreten en pizza... Wedstrijd uiteindelijk niet gedaan... Je kan zoveel wel of niet gebruiken, uiteindelijk hangt het resultaat toch af van je dieet, training en cardio.
Ben het hier wel mee eens...al denk ik dat een goede kuur wel flink kan helpen..
Ik zit op 2 gram test 2 gram tren, eet 5x kapsalon per dag en ben superripped hoor..

Elk dieet werkt zolang je lijf er maar goed mee om kan gaan. Met vis heb je voordelen van een gladdere en strakkere huid. Van andere eiwit bronnen weet ik dat niet.

Ik begeleiden? Haha zot! Ik help ze als ze mij dingen vragen, maar ik ga mij nooit wagen aan een
Volledige begeleiding!
Ik heb trouwens ook nooit gezegd dat uw dieet niet werkt?! Snap uw reactie dus niet..
(Of je dacht dat mijn reactie op u sloeg, wat zeker zo niet is).

Dat blijft natuurlijk een feit..maar op bijvoorbeeld tren kun je je wel meer permiteren om je er niet volledig aan te houden.
Mocht ik ooit besluiten te gaan kuren dan hou ik me overigens strak aan mijn dieet, want wil er dan wel het maximale uithalen..
Nooit half werk doen idd! 100% focus en leven als een pater![]()