MuscleMeat

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Elk dieet werkt zolang je lijf er maar goed mee om kan gaan. Met vis heb je voordelen van een gladdere en strakkere huid. Van andere eiwit bronnen weet ik dat niet.

Gladdere huid door vis, je hebt te veel naar Levrone en naar Heath geluisterd ;)

Gladdere huid door vis, je hebt te veel naar Levrone en naar Heath geluisterd ;)

In alle eerlijkheid zou ik liever luisteren naar iemand die zichtbaar iets bereikt heeft ( dan doel ik niet op Heath en consorten ) dan naar internethypes. Nu ben ik ook wel een tik autistisch volgens mij, ik durf tijdens m'n cut al niet tussendoor iets anders te eten en ik hoef maar naar de 8 % :p

• Topic Starter Topic Starter
In alle eerlijkheid zou ik liever luisteren naar iemand die zichtbaar iets bereikt heeft ( dan doel ik niet op Heath en consorten ) dan naar internethypes. Nu ben ik ook wel een tik autistisch volgens mij, ik durf tijdens m'n cut al niet tussendoor iets anders te eten en ik hoef maar naar de 8 % :p

Jay Cutler?

Da's gewoon een droom, een keer met hem trainen! Nee maar zonder gekkigheid, ik zou in een wedstrijdprep een begeleider fixen. Ik zou echt niet aan een wedstrijd mee kunnen doen met de intentie van : ik zie wel wat er gebeurt, als ik laatste eindig heb ik iig een keer mee gedaan :p

Da's gewoon een droom, een keer met hem trainen! Nee maar zonder gekkigheid, ik zou in een wedstrijdprep een begeleider fixen. Ik zou echt niet aan een wedstrijd mee kunnen doen met de intentie van : ik zie wel wat er gebeurt, als ik laatste eindig heb ik iig een keer mee gedaan :p

Als je die intentie hebt moet je niet eens mee doen imo

goed dat er een keer een wedstrijd bb'er is die niet in al die broscience gelooft, zorg met iifym wel voor voldoende groente en fruit ;).

Zoek dat lekker zelf uit. :p Je hoeft me niet te geloven. ;)

als de coach het zegt zal het wel waar zijn hè

je kan dingen aannemen maar je moet je gezond verstand ook wel gebruiken :)

Vind dat pleister een goed fysiek heeft en ook droog komt met iifym, persoonlijk zou ik het niet doen maar het blijkt voor HEM te werken maar daarom is het nog niet voor iedereen toepasbaar :)

Ik kan er ook 10 maaltijden van maken, blijft uiteindelijk hetzelfde qua calorieën dus maakt niet echt verschil

Zout inname hoort normaal te blijven, niet overdreven hoog of laag. Schommelen in zout zorgt er juist voor dat je vocht vast houd.

Heb ook nergens gezegt dat ik zout uit mijn schema laat ;)

Je doet dus ook niet aan zout en watermanipulatie de laatste dagen?

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

Witte vis

als hij slim is niet

je kan dingen aannemen maar je moet je gezond verstand ook wel gebruiken :)

Vind dat pleister een goed fysiek heeft en ook droog komt met iifym, persoonlijk zou ik het niet doen maar het blijkt voor HEM te werken maar daarom is het nog niet voor iedereen toepasbaar :)

+1

Je doet dus ook niet aan zout en watermanipulatie de laatste dagen?

Laatste 2 regels kerel.
Ik heb t idee dat sommige mensen hier denken dat ik maar wat doe maar dat ik absoluut niet het geval ;)
http://forum.dutchbodybuilding.com/...ex-cup-2013-a-349690/index34.html#post8155622

Topic wordt steeds beter en beter.

Bij mezelf super resultaat bereikt. En mijn huid is op mijn leeftijd helaas niet elastisch genoeg. En ik kom van ver. Ik geloof ook geen internet goeroe of hype volgers.
Maar ik zie wat het bij mij heeft gedaan. Dus niet geloven maar proberen. ;)

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Je hebt er ervaring mee?? Waarom is het zinloos?

Omdat je lichaam de hoeveelheid natrium reguleert dmv hormonen . Ga je laag in zout dan ga je juist natrium vasthouden. Beste is je zout de hele rit gelijk houden en anders zout een a twee weken van tevoren laden en dan je zout minderen als aanloop naar de wedstrijd, maar niet elimineren. De koolhydraten gaan niet zorgen voor een volle look, je spieren bestaan vooral uit water en zouten. Dus je hebt zowel zout, water als Carbs nodig wil je goed vol staan. Je hoort mensen toch altijd zeggen dat ze na hun grote cheat maaltijd er altijd beter uitzagen na de wedstrijd. Komt omdat ze dan voedsel eten met zout, Carbs en veel water drinken.

Omdat je lichaam de hoeveelheid natrium reguleert dmv hormonen . Ga je laag in zout dan ga je juist natrium vasthouden. Beste is je zout de hele rit gelijk houden en anders zout een a twee weken van tevoren laden en dan je zout minderen als aanloop naar de wedstrijd, maar niet elimineren. De koolhydraten gaan niet zorgen voor een volle look, je spieren bestaan vooral uit water en zouten. Dus je hebt zowel zout, water als Carbs nodig wil je goed vol staan. Je hoort mensen toch altijd zeggen dat ze na hun grote cheat maaltijd er altijd beter uitzagen na de wedstrijd. Komt omdat ze dan voedsel eten met zout, Carbs en veel water drinken.

Ik weet er alles van, dat IS zoutmanipulatie, waarvan hij zei dat het zinloos is...Mr iwj
Staat een sticky over trouwens over op dit forum...

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven