AndroidHealthClinic

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
drop die tonijn man, daar gaat je huid niet strak van komen, you know ;) eet smakelijk en train goed !

Lolz

Me buurman heeft een mooie vijver met vissen in de achtertuin. Als ik die vang en gewoon levend eet krijg ik dan wel een strakke huid?

alles voor de huidgains !

Lolz

Me buurman heeft een mooie vijver met vissen in de achtertuin. Als ik die vang en gewoon levend eet krijg ik dan wel een strakke huid?

Ik heb gehoord dat 1x in de week je lichaam met eigen/andermans sperma in te smeren helpt voor een mooie gladde egale huid. Is t proberen waard right? (Ik ben bereid je samples van mijn lichaamssappen op te sturen, no homo)

Ik heb gehoord dat 1x in de week je lichaam met eigen/andermans sperma in te smeren helpt voor een mooie gladde egale huid. Is t proberen waard right? (Ik ben bereid je samples van mijn lichaamssappen op te sturen, no homo)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: moet ik nog even heel goed over nadenken

Had vandaag quadriceps, hamstrings en buik op het programma. Ik had de oefeningen een beetje door elkaar gegooid maar voelde goed aan moet ik zeggen.

Leg extensions
55kg x15
55kg x15
60kg x12
60kg x12
50kg x15

Leg curls zittend
50kg x15
55kg x12
60kg x10
50kg x12

Uitstappen dumbbells, gewicht per hand
12kg x12
16kg x8
12kg x12
BW x15, hield hier bij het onderste gedeelte 3-4 sec vast

Hack squat machine, smalle stand
110kg x18
110kg x15
110kg x12
90kg x15

Hack squat machine, brede stand
110kg x15
110kg x12
110kg x12

Barbell deadlift stiffed leg
50kg x15
50kg x15
50kg x12
50kg x10
50kg x6

Barbell goodmornings
30kg x15
30kg x12
30kg x12

Crunches
BW x20
BW x20
BW x15
BW x15
BW x15

Lekkere tren man!

Zeer hoog volume en jelly op de hack squats!

Was je kapot?

Lekkere tren man!

Zeer hoog volume en jelly op de hack squats!

Was je kapot?

Was sowieso een goede trenning!

Ja was redelijk kapot, liep alsof ik in me broek had gepoept maar dan weet je tenminste dat je een goede been training hebt gedaan:D

Barbell stdl.

Niet wat minder gewicht en meer reps laatte sets?

Hou zelf gewicht erg laag en reps hoog.
Die heerlijke rep in je Hams mmmm

Check deze junior

image.jpg

Wtf joh, is die gast dus jonger dan 23?

Barbell stdl.

Niet wat minder gewicht en meer reps laatte sets?

Hou zelf gewicht erg laag en reps hoog.
Die heerlijke rep in je Hams mmmm

Vind ik ook wel lekker maar omdat ik wist dat ik bij de goodmornings al hoger in de herhalingen zou gaan deed ik dat dit keer bij de deadlift wat minder

Rijkeluiskindje:D
----------------

Mijn dag.....
Ik was vanmorgen om 09.00u vertrokken richting Veldhoven naar Muscletotaal om een poseerslip te gaan aanschaffen, mijn eerste poseerslip ooit:cool:. Heb gekozen voor een zwarte en had ook nog direct een Gorilla Wear tanktop erbij aangeschaft.
Had ook nog even met Harry gepraat en hij had niet heel goed kunnen kijken naar me omdat die t druk had maar op zijn eerste oogopslag vond die me er goed bijstaan en dat ik zeker niet zou misstaan in de C klasse junioren! Das weer een opluchting:D.

Erna in de auto gegeten toen ik richting huis reed en toen ben ik direct gaan trainen. Schouders/nek/kuiten:

Dumbbell zijwaarts heffen
12kg x12
12kg x10
12kg x8

Barbell upright row, wijde greep
22kg x15
22kg x15
22kg x12

Dumbbell zittend voorover gebogen roeien
16kg x15
16kg x12
14kg x15
14kg x12
12kg x12

Dumbbell ronddraaiend schouder drukken
22kg x15
24kg x12
20kg x15
16kg x10, ik hield de bij de negatieve kant vast voor 3-4 sec waardoor ik echt een flinke pomp kreeg en niet al te veel herhalingen eruit kreeg.

Barbell shrugs
60kg x15
60kg x15
60kg x12
60kg x12
60kg x10

Staand kuitheffen
50kg x25
75kg x20
75kg x20
75kg x18

Zittend kuitheffen
35kg x20
35kg x15
25kg x20
25kg x15

Mijn voeding voor de dag, ook weer deels IIFYM:

07.00u
Tonijn 260gr
Olijfolie 12ml

11.15u
Sushi, voorgepakt
Kipfilet, voorgepakt gerookt 200gr
Roggebrood 75gr

12.30u
Preworkout Double

13.00 - 13.45u
Kracht training

14.15u
Ei-eiwit 5stuks
Kipfilet, voorgepakt gerookt 50gr
Appels 250gr

17.00u
Rijst, ongekookt 110gr
Kipfilet, voorgepakt gerookt 130gr

21.00u
Oats 170gr
Whey 45gr

Totaal:
255gr eiwit
330gr carbs
41gr vet
2710 calorieen

Met voorgepakt bedoel ik dus dat ze al klaar zijn lol. Heb dus niks hoeven maken/koken of whatever. Die sushi was trouwens echt verrukkelijk! Weet iemand toevallig winkels waar ze goedkoop sushi verkopen? Want ik eet dat normaal alleen in de wok ofzo dus heb daar nooit op gelet

Hoe voelt dat om zo'n slip aan te schaffen dan? Heb je hem ook gepast :o ?

Leuk van de complimentjes en qua volume zeker geen verkeerde training!

Hoe voelt dat om zo'n slip aan te schaffen dan? Heb je hem ook gepast :o ?

Leuk van de complimentjes en qua volume zeker geen verkeerde training!

Ja die mocht ik passen haha maar mijn model poseerslip had die pas deze morgen binnen gekregen. Hij zei dat ik de eerste was die deze had dus niemand anders heeft er met ze lul ingezeten:D

Ik werd trouwens geholpen door zo meisje, waarschijnlijk de dochter van Harry ofzo. En ik had als eerste een maat M aan en ze was aan het kijken hoe die me zat enz. Zegt ze ja die is toch wel wat te klein, ik ga je een L pakken. Dus ik zeg te klein, vind je? Ik vind hem best goed zitten.. maar ze zei weer nee nee ik pak je wel een L. Maar toen ze dus weg liep keek ik weer in de spiegel en zag ik me rechter balzak er half uithangen :roflol: dus die was inderdaad te klein, ff een awkward moment:o

Hahahahhahahah :roflol:

Ik zie het helemaal voor me :o

Wel goed dat ze je professioneel helpen!

Hahahahhahahah :roflol:

Ik zie het helemaal voor me :o

Wel goed dat ze je professioneel helpen!

Zeer professioneel! Harry was ook heel erg vriendelijk dus wanneer je advies moet hebben raad ik je zeker aan om daar eventueel langs te gaan. De supplementen waren wel wat aan de dure kant vond ik

Was je haar aan het versieren met je kleine balzak? :p

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

Wat kost On slip?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven