AndroidHealthClinic

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
post dan maar niks inderdaad
:trollface:

j/k:D. Leuk dat je volgt! Hopelijk vind je de log een beetje interessant;)

Haha, ik vind het zeker interessant!
Wil zelf niet een wedstrijd gaan doen ofzo, maar ben nu aan het cutten naar een procent of 7 waarna ik een lean bulk wil gaan doen.

IIFYM lijkt te werken voor jou dus misschien ga ik dat ook maar is gaan proberen.

Maak jij je nou maar druk om je fysiek ipv mijn foutje :cool:

Ik maak me nergens druk om hoor ^^

Haha, ik vind het zeker interessant!
Wil zelf niet een wedstrijd gaan doen ofzo, maar ben nu aan het cutten naar een procent of 7 waarna ik een lean bulk wil gaan doen.

IIFYM lijkt te werken voor jou dus misschien ga ik dat ook maar is gaan proberen.

Oke mooi om te horen!

IIFYM is zeker een aanrader en ik weet zeker dat het voor anderen ook werkt. Het houd t dieet ook een stuk makkelijker, afwisselender en ook leuker. Mocht je vragen hebben hoor ik het graag!

Succes met je cut:)

Haha mooi verhaal van je Qlimax training :P

hoe lang is het nu nog voor de wedstrijd? 3 weken of zo?

Nog 18 dagen doorbikkelen! Stop je 2 weeks out ook met benen trainen of hoe heb je dat gepland?

Nog 18 dagen doorbikkelen! Stop je 2 weeks out ook met benen trainen of hoe heb je dat gepland?

Nog even inderdaad, ben wel blij dat het dan klaar is want ben kapot. Dat weinige eten en cardio'en heb ik nu wel genoeg van:(.

Ik stop met benen 1,5 week out. Zou dat zoveel verschil maken denk je?

Waarom stoppen met legs if I may ask?

18 dagen, niet zo lang meer :p
Nog even doorzetten brah!

Nog even inderdaad, ben wel blij dat het dan klaar is want ben kapot. Dat weinige eten en cardio'en heb ik nu wel genoeg van:(.

Licht eraan hoelang jij die pomp houd in je benen na je benen training. Is dat een week dan ga je 7 Days out stoppen etc. Die pomp voorkomt je separatie idd, iets wat je met je andere spiergroep juist wel wilt is een pomp waardoor je groter oogt. Pre stage drm altijd lkkr oppompen met elastiek banden.

Begrijpelijk!

Ik denk dat het wel verschil maakt! Je gaat per slot van rekening ook geen massa meer aanzetten in de laatste week. Gellof zelfs dat er behoorlijk wat atleten zijn die de laatste 2/3 dagen helemaal niet trainen..

Houd vocht vast waardoor je minder seperatie ziet op je wedstrijd. Sommige atleten stoppen er al 3 weeks out mee
3 weeks out lijkt me wat overdreven, maar het heeft volgens mijn inderdaad met pomp, vocht en separatie te maken..

Licht eraan hoelang jij die pomp houd in je benen na je benen training. Is dat een week dan ga je 7 Days out stoppen etc. Die pomp voorkomt je separatie idd, iets wat je met je andere spiergroep juist wel wilt is een pomp waardoor je groter oogt. Pre stage drm altijd lkkr oppompen met elastiek banden.
Dit dus, maar denk ook niet dat je met benen on stage wilt die nog helemaal zuur zijn van de laatste benentraining. Je staat on-stage alles keihard aan te spannen..kramp gegarandeerd..:o

Begrijpelijk!

Ik denk dat het wel verschil maakt! Je gaat per slot van rekening ook geen massa meer aanzetten in de laatste week. Gellof zelfs dat er behoorlijk wat atleten zijn die de laatste 2/3 dagen helemaal niet trainen..

3 weeks out lijkt me wat overdreven, maar het heeft volgens mijn inderdaad met pomp, vocht en separatie te maken..

Dit dus, maar denk ook niet dat je met benen on stage wilt die nog helemaal zuur zijn van de laatste benentraining. Je staat on-stage alles keihard aan te spannen..kramp gegarandeerd..:o

Ik hoorde Rene Groenen in de winkel afgelopen zaterdag tegen een van zijn atleten zeggen dat het zijn laatte been training was die week, 3 weeks out geen benen. Denk dat iedereen van aanpak verschilt maar 3 weken vind ik ook wel heel erg lang.
Dat van de massa klopt inderdaad, ik denk dat 1,5 week voldoende is maar is lastig te zeggen want heb nog nooit zo droog gestaan dus ik zou niet weten hoe de seperatie erdoor komt.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vandaag heb ik een low carb day zonder kracht training. Heb net wel al 60 min cardio gedaan op lege maag! Tevens ga ik vandaag voor het eerst tijdens mijn gehele voorbereiding groentes toevoegen:cool:.

Ook vandaag is mijn voeding weer gebaseerd op IIFYM. Ik had mijn carbs ook kunnen halen uit rijst/oats etc maar ik van echt van mening dat je lichaam op zo'n lage aantal calorieen met alle carbs goed kan omspringen en het effect uiteindelijk hetzelfde blijft. Vandaar dat ik mijn carbs haal uit datgeen waar ik zin in heb, zoals voorverpakte pasta van de AH en ketchup. Zoals jullie zien heb ik ook maar 4 meals ipv de typische 7-8 meals per dag. Het belangrijkste voor het lichaam is het totaal aantal calorieen en verhoudingen op het einde van de dag, wat en hoelaat je eet is van ondergeschikt belang.

Later deze ochtend gaat mijn vriendin wat foto's schieten terwijl ik mijn nieuwe poseerslip aan heb. Ik vind mezelf vrij goed uitzien en hoop dat de foto's een beetje lukken, dan hoop ik ook dat sommige mensen hier daardoor eventueel gaan overwegen om niet ALTIJD zó strikt te gaan eten en bodybuilding ook makkelijker en leuker kan zijn qua voeding.

Mijn dag/voeding:

07.45u
Muscle Protect

07.50 - 08.50u
Cardio

09.00u
Pasta, voorverpakt 370gr
Tonijn 250gr
Ketchup 40gr

13.00u
Tartaar 340gr
Groenetemix 100gr
Pasta saus 100gr

17.00u
Ei-eiwit, gekookt 6stuks
Ei-eiwit, gebakken 14stuks
Groentemix 150gr
Ketchup 50gr

21.00u
Whey 100gr

Totaal
302gr eiwit
85gr carbs
40gr vet
1905 calorieen

Mooi omschreven Pleister! Ben erg benieuwd naar de foto's. Uiteindelijk draait het bij separatie en strepen op de glutes denk toch om een zeer laag vetpercentage en op de juiste manier laden/vocht afdrijven.

Goede mindset man
Denk precies hetzelfde over "eten" zoals jij :)

Oke mooi om te horen!

IIFYM is zeker een aanrader en ik weet zeker dat het voor anderen ook werkt. Het houd t dieet ook een stuk makkelijker, afwisselender en ook leuker. Mocht je vragen hebben hoor ik het graag!

Succes met je cut:)

Thanks!

Gebruik je iets zoals myfitnesspal om je macro's bij te houden gedurende de dag?

Mooi omschreven Pleister! Ben erg benieuwd naar de foto's. Uiteindelijk draait het bij separatie en strepen op de glutes denk toch om een zeer laag vetpercentage en op de juiste manier laden/vocht afdrijven.

Foto's zijn niet doorgegaan vanmorgen helaas. Ik leen morgen even een camera, probeer een goede lichtinval te zoeken en zet de timer aan. Dus morgen komen sowieso de foto's!

Heb je gelijk in bro, belangrijkste om de lijnen goed te zien is goed vocht afdrijven en op de juiste manier laden.

Goede mindset man
Denk precies hetzelfde over "eten" zoals jij :)

Thnx :thumb:

Thanks!

Gebruik je iets zoals myfitnesspal om je macro's bij te houden gedurende de dag?

Daar ben ik niet bekend mee. Ik gebruik de macro's die aan de onderzijde van de verpakking staan, calorielijst.nl en soms de app Fatsecret ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven