XXL Nutrition

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zeker! :D

Geef wel even aan wanneer en waar ik naar moet kijken bij flex, kans is groot dat ik je niet herken natuurlijk haha.

Ik zal in de laatste week even bepalen wat ik aandoe, moet wel iets aandoen waarin ik een beetje hot uitzie natuurlijk, maar dat laat ik jullie weten. Lijkt me leuk om de gezichten te zien wat achter de accounts horen:D

Lol was dat maar zo. Weeg nog maar 84kg en ben beginnen op 93kg, life is hard:(

Ik zal in de laatste week even bepalen wat ik aandoe, moet wel iets aandoen waarin ik een beetje hot uitzie natuurlijk, maar dat laat ik jullie weten. Lijkt me leuk om de gezichten te zien wat achter de accounts horen:D

Haha, ecto! :D hoeveel % ongeveer?

Ohja even een oproep. Ik zoek een goede maar goedkope blender voor fruit smoothies te maken, het liefst een blender die zga alle fruit kan blenden. Iemand een goeie website of misschien bepaalde merken waar ik naar moet kijken?

Ohja even een oproep. Ik zoek een goede maar goedkope blender voor fruit smoothies te maken, het liefst een blender die zga alle fruit kan blenden. Iemand een goeie website of misschien bepaalde merken waar ik naar moet kijken?

Magic bullet mattie, gebruik iedere dag is de baas onder de goedkope blenders

Ach het gaat toch niet meer alleen om zo veel mogelijk.. Wel belangrijk maar ik meen gehoord te hebben dat ze vooral kijken naar hoe je er bij staat met de massa die je hebt.. Hardheid en zo. (correct me if i'm wrong)

Magic bullet mattie, gebruik iedere dag is de baas onder de goedkope blenders

Die is zowat iedere dag op TV, dat ik daar niet aan had gedacht:p. Heb jij deze en hoe bevalt die? Wat is de inhoud van deze blender?

Ach het gaat toch niet meer alleen om zo veel mogelijk.. Wel belangrijk maar ik meen gehoord te hebben dat ze vooral kijken naar hoe je er bij staat met de massa die je hebt.. Hardheid en zo. (correct me if i'm wrong)

Is een combinatie van inderdaad. Massa, droogheid, hardheid, symmetrie enz enz

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------

Haha, ecto! :D hoeveel % ongeveer?

Circa 6% bro

Die is zowat iedere dag op TV, dat ik daar niet aan had gedacht:p. Heb jij deze en hoe bevalt die? Wat is de inhoud van deze blender?

Is een combinatie van inderdaad. Massa, droogheid, hardheid, symmetrie enz enz

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------

Circa 6% bro

Ja gebruik m iedere dag zeg ik schele... volgens mij 2 liter ofzo kost niks en werkt perfect.

Laatste weken zijn k*t hè....nog ff volhouden! Benen heeft inderdaad met vocht te maken, is de grootste spiergroep en vocht zakt naar de benen.

Laatste weken zijn k*t hè....nog ff volhouden! Benen heeft inderdaad met vocht te maken, is de grootste spiergroep en vocht zakt naar de benen.

Ja begint nu wel zwaar te worden inderdaad. Hoelang had jij benen niet meer getraint voor je wedstrijd?

Ik wil ook naar 6% met 84kg!:D:D

Succes met je wedstrijd, als je tijd hebt kijk even naar dit. Ben Pakuslki zn mening over iifym en clean eating.
Doe ermee wat je wilt, maar als er iemand is met kennis is hij het wel.

http://youtu.be/a-Gl2pK9h_Y

Grts!

Dankjewel voor het succes wensen:)

Maar ik luister niet naar pro's, komt alleen maar BS uit. Sorry brah

Hij zegt:

Iifym is prima voor average Joe die er good wil uitzien.

(Zelf doet ie het ook in offseason)

Maar als je er great wilt uitzien -> clean eating (4maand voor contest al starten)

In! Beter laat dan nooit laten we maar zeggen!

Jazeker! Snel gezakt met je vp in de laatste weken! Ben zelf ook bezig met cutten, gaat niet heel hard maar zie progressie (is ook de 1ste "serieuze" keer) stop bij de 10% anders blijft er niks van over :p! Ben benieuwd naar het eind resultaat en wat je gaat behalen op de flexcup!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven