- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar ben ik niet bekend mee. Ik gebruik de macro's die aan de onderzijde van de verpakking staan, calorielijst.nl en soms de app Fatsecret![]()

Gebruik je naast MP, Whey en Double eigenlijk nog meer supps?
Myfitnesspall is wel aan aanrader
Staat eigenlijk alles in en ideaal om zelf je dieet per dag samen te stellen. Voor iifym is het al helemaal ideaal.
Alleen nog vit c 2gr per dag en vit d 5000iu iedere 3 dagen bro
Oke dan moet ik die eens uitproberen. Is dat een app? Kan nu niet fatsoenlijk kijken want ben op werk
Ja het is een app waar de meeste voeding in Nederland wel in staat.
Bijvoorbeeld van Albert Heijn heb ik nog niks gezien wat niet in de app te vinden is.
En als het er niet in staat of je hebt een vast recept, kan je dit zelf toevoegen aan de app met bijbehorende macro's.
Je zet bijv. een kcal behoefte van 3000 kcal en elke keer als je wat eet voeg je dit toe en gaat het van de 3000 af zodat je precies weet hoeveel je nog moet binnenkrijgen.
Heb de app gebruikt voor het maken van me voedingsschema's en als ik IIFYM ga doen ga ik hem ook zeker gebruiken

Pleister !
Ik heb heel je log ff doorgelezen vanochtend 9:00 begonnen nu klaar haha leuke log alles mooi bijgehouden en er stonden veel dingen in die ik nog niet wist dus ook een leerzame log.
Respect voor jou gedurende de voorbereiding voor de wedstrijd wens je veel succes en blijf je log zeker bijhouden
ABBO!

.Vids zijn er ook nog steeds niet
Zet gewoon je fles/shaker ergens en laat je gsm daar tegen leunen
Geef toe jullie zitten met spanning te wachten op mijn pics en vids

Zeker!
Geef wel even aan wanneer en waar ik naar moet kijken bij flex, kans is groot dat ik je niet herken natuurlijk haha.