Fitness Seller

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gebruik je naast MP, Whey en Double eigenlijk nog meer supps?

Daar ben ik niet bekend mee. Ik gebruik de macro's die aan de onderzijde van de verpakking staan, calorielijst.nl en soms de app Fatsecret ;)

Myfitnesspall is wel aan aanrader ;)
Staat eigenlijk alles in en ideaal om zelf je dieet per dag samen te stellen. Voor iifym is het al helemaal ideaal.

• Topic Starter Topic Starter
Gebruik je naast MP, Whey en Double eigenlijk nog meer supps?

Alleen nog vit c 2gr per dag en vit d 5000iu iedere 3 dagen bro

Myfitnesspall is wel aan aanrader ;)
Staat eigenlijk alles in en ideaal om zelf je dieet per dag samen te stellen. Voor iifym is het al helemaal ideaal.

Oke dan moet ik die eens uitproberen. Is dat een app? Kan nu niet fatsoenlijk kijken want ben op werk

Alleen nog vit c 2gr per dag en vit d 5000iu iedere 3 dagen bro

Oke dan moet ik die eens uitproberen. Is dat een app? Kan nu niet fatsoenlijk kijken want ben op werk

Ja het is een app waar de meeste voeding in Nederland wel in staat.
Bijvoorbeeld van Albert Heijn heb ik nog niks gezien wat niet in de app te vinden is.
En als het er niet in staat of je hebt een vast recept, kan je dit zelf toevoegen aan de app met bijbehorende macro's.

Je zet bijv. een kcal behoefte van 3000 kcal en elke keer als je wat eet voeg je dit toe en gaat het van de 3000 af zodat je precies weet hoeveel je nog moet binnenkrijgen.

Heb de app gebruikt voor het maken van me voedingsschema's en als ik IIFYM ga doen ga ik hem ook zeker gebruiken

Ja het is een app waar de meeste voeding in Nederland wel in staat.
Bijvoorbeeld van Albert Heijn heb ik nog niks gezien wat niet in de app te vinden is.
En als het er niet in staat of je hebt een vast recept, kan je dit zelf toevoegen aan de app met bijbehorende macro's.

Je zet bijv. een kcal behoefte van 3000 kcal en elke keer als je wat eet voeg je dit toe en gaat het van de 3000 af zodat je precies weet hoeveel je nog moet binnenkrijgen.

Heb de app gebruikt voor het maken van me voedingsschema's en als ik IIFYM ga doen ga ik hem ook zeker gebruiken

Dalijk in de pauze eens gaan downloaden! Ben toch wel benieuwd naar de app dan:D

Pleister !

Ik heb heel je log ff doorgelezen vanochtend 9:00 begonnen nu klaar haha leuke log alles mooi bijgehouden en er stonden veel dingen in die ik nog niet wist dus ook een leerzame log.

Respect voor jou gedurende de voorbereiding voor de wedstrijd wens je veel succes en blijf je log zeker bijhouden

ABBO!

Pleister !

Ik heb heel je log ff doorgelezen vanochtend 9:00 begonnen nu klaar haha leuke log alles mooi bijgehouden en er stonden veel dingen in die ik nog niet wist dus ook een leerzame log.

Respect voor jou gedurende de voorbereiding voor de wedstrijd wens je veel succes en blijf je log zeker bijhouden

ABBO!

Haha super! Gelukkig is de log een beetje leerzaam. Dankjewel voor het succes wensen en jij ook gewoon blijven posten;)

Na de wedstrijd zal ik btw een uitgebreidde samenvatting gaan plaatsen over hoe en wat ik iedere week precies heb gedaan, welke aanpassingen ik heb aangebracht en waarom ik dit heb gedaan, maar ook bijvoorbeeld hoe ik mij mentaal voelde op sommige momenten in mijn prep. Tevens zal ik ook uitleggen hoe ik de laatste 2 weken heb aangepakt en hoe ik het vocht afdrijven en laden toegepast hebt. Maar ik loop nu een beetje op de zaken vooruit maar dat lijkt me na de wedstrijd wel een leuke toevoeging aan deze log.

Je zou vanmiddag toch foto's schieten :D?

Je zou vanmiddag toch foto's schieten :D?

Niet doorgegaan helaas:(.

Ik ga vanavond even een camera lenen of ik fix even een ''statief'' voor me telefoon, een kartonnetje ofzo lol en dan schiet ik morgenvroeg direct foto's. Zal wel thuis zijn maar dan probeer ik even een goede lichtinval te vinden.

Voor foto's ben ik altijd afhankelijk van anderen maar ik ze vanaf nu zelf schieten, dan worden ze tenminste sowieso genomen!

• Like
Waarderingen: FTIO
Re: Pleister, road to the Flex Cup 2013

Vids zijn er ook nog steeds niet :(

Zet gewoon je fles/shaker ergens en laat je gsm daar tegen leunen

Wel POV filmpje he?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zeker! :D

Geef wel even aan wanneer en waar ik naar moet kijken bij flex, kans is groot dat ik je niet herken natuurlijk haha.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven