XXL Nutrition

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jammer van de omstandigheden! Had graag op het podium gestaan met jou op de Flexcup, maar stuff happens.
Je maakt de goede beslissing.
Ben wel benieuwd wat je qua zout en water manipulatie zou doen, maar dat zal je waarschijnlijk posten nadat je gepeaked hebt (correct me if I'm wrong).

Drop de pasta saus Pleister..weg carbs! helemaal leegtrekken die glycogeen.

Wel pittig hoor! Ontbijten met 400g koolvis! Ehm correctie...405g ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.083
Zou ik graag willen maar dan krijg ik de meal niet op, te droog:(

405gr inderdaad:cool:

Beetje water ofzo bij pakken, of van die carbsvrije saus van B&F? Ik schuif 300 gram ongekookte rijst naar binnen zonder saus, gewoon hap nemen, slok water en wegslikken :P

• #1.085
Beetje water ofzo bij pakken, of van die carbsvrije saus van B&F? Ik schuif 300 gram ongekookte rijst naar binnen zonder saus, gewoon hap nemen, slok water en wegslikken :P

Op minder dan 50gr carbs trek je genoeg leeg, geen noodzaak om het weg te laten:)

koolvis smaakt naar zwarte aarde..

Ik moet mijn witte vis ook altijd zo droog mogelijk hebben , vochtige/sappige vis vindt ik echt om te kotsen.

---------- Toegevoegd om 11:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:08 ----------

Die beschrijving :D
Mijne smaakt naar droge kibbeling met geen smaak en veel 4seizones kruiden.

• #1.092
We gaan je niet van je stuk brengen Pleister! Je weet vast goed waar je mee bezig bent!

Keep it up!

Ik ga niet echt meer aanpassingen doen maar alsnog bedankt voor je input:D

Mss laat je je vis ook te lang in de pan liggen, waardoor die niet meer sappig is binnenin?

Nee ik vind de koolvis eigenlijk best lekker om te eten. Maar 250gr droge groenten daarintegen niet, daar moet een sausje overheen. Dus kies ik voor de pasta saus omdat die per 100gr maar 24 calorieen bevat.

PAM spray in de pan, 50ml water erbij en in totaal 10-11 min de koolvis erin laten liggen met het deksel op de pan en op de helft de vis omdraaien.

:roflol:. Weet je zeker dat je koolvis aan het eten bent:p

heel veel succes deze dagen;)
benieuwd naar je eind resultaat.

Geniet van je koolvisjes:D

Waarom moet ik toch in welk topic ook zit te lezen, little daddy zien die over AAS begint.

volgend jaar zomer wil ik ergens een wedstrijd doen dus als jij dan ook meedoet pleister kunnen we tegen elkaar strijden.

Waarom moet ik toch in welk topic ook zit te lezen, little daddy zien die over AAS begint.

volgend jaar zomer wil ik ergens een wedstrijd doen dus als jij dan ook meedoet pleister kunnen we tegen elkaar strijden.

Die jongen heeft serieuze problemen met zijn zelfbeeld en met zichzelf.

• #1.096
heel veel succes deze dagen;)
benieuwd naar je eind resultaat.

Geniet van je koolvisjes:D

Dankjewel!:)

Ik heb besloten om voorlopig niet meer aan wedstrijden mee te doen (onder voorbehoud).

Welke wedstrijd ga je doen dan?

Die jongen heeft serieuze problemen met zijn zelfbeeld en met zichzelf.

:roflol:

Even een vraagje, wil niet ambetant over komen of zo, maar het voorlopig niet meer meedoen aan wedstrijden, is dat gewoon omdat je even geen zin in hebt, of is dat dan ook gerelateerd aan die priveproblemen? :s

Maar wel goed bezig!
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat! :D

• #1.098
Even een vraagje, wil niet ambetant over komen of zo, maar het voorlopig niet meer meedoen aan wedstrijden, is dat gewoon omdat je even geen zin in hebt, of is dat dan ook gerelateerd aan die priveproblemen? :s

Maar wel goed bezig!
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat! :D

Prive problemen zijn hierin de grootste oorzaak dat ik dit heb besloten.

Ik ben ook erg benieuwd naar het eindresultaat:D

oh ok :p, was gewoon even een vraagje :p, kon zijn dat je even genoeg had van het zwaar cutten, en dat je even wilde wachten voor je dat weer deed, maar ok privé-zaken dus.

Zal sowieso echt een goed resultaat zijn! :D

Bodybuilding, zeker wedstrijden is enorm zwaar.

Als er dan problemen bij komen is het eigenlijk niet te doen...!

Je maakt een juiste beslissing

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven