- Waardering
- 180
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Drop de pasta saus Pleister..weg carbs! helemaal leegtrekken die glycogeen.
Wel pittig hoor! Ontbijten met 400g koolvis! Ehm correctie...405g![]()

Zou ik graag willen maar dan krijg ik de meal niet op, te droog
405gr inderdaad![]()

Beetje water ofzo bij pakken, of van die carbsvrije saus van B&F? Ik schuif 300 gram ongekookte rijst naar binnen zonder saus, gewoon hap nemen, slok water en wegslikken![]()

We gaan je niet van je stuk brengen Pleister! Je weet vast goed waar je mee bezig bent!Op minder dan 50gr carbs trek je genoeg leeg, geen noodzaak om het weg te laten![]()
Zou ik graag willen maar dan krijg ik de meal niet op, te droog
405gr inderdaad![]()
Mss laat je je vis ook te lang in de pan liggen, waardoor die niet meer sappig is binnenin?
Vochtig..

We gaan je niet van je stuk brengen Pleister! Je weet vast goed waar je mee bezig bent!
Keep it up!

Mss laat je je vis ook te lang in de pan liggen, waardoor die niet meer sappig is binnenin?
. Weet je zeker dat je koolvis aan het eten bent
Waarom moet ik toch in welk topic ook zit te lezen, little daddy zien die over AAS begint.
volgend jaar zomer wil ik ergens een wedstrijd doen dus als jij dan ook meedoet pleister kunnen we tegen elkaar strijden.
heel veel succes deze dagen
benieuwd naar je eind resultaat.
Geniet van je koolvisjes![]()

Waarom moet ik toch in welk topic ook zit te lezen, little daddy zien die over AAS begint.
volgend jaar zomer wil ik ergens een wedstrijd doen dus als jij dan ook meedoet pleister kunnen we tegen elkaar strijden.
Die jongen heeft serieuze problemen met zijn zelfbeeld en met zichzelf.

Even een vraagje, wil niet ambetant over komen of zo, maar het voorlopig niet meer meedoen aan wedstrijden, is dat gewoon omdat je even geen zin in hebt, of is dat dan ook gerelateerd aan die priveproblemen? :s
Maar wel goed bezig!
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat!![]()