AndroidHealthClinic

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
oh ok :p, was gewoon even een vraagje :p, kon zijn dat je even genoeg had van het zwaar cutten, en dat je even wilde wachten voor je dat weer deed, maar ok privé-zaken dus.

Zal sowieso echt een goed resultaat zijn! :D

Ik hoop ook dat t een goed resultaat word. Jullie zijn maandagavond de eerste die t zullen zien!:cool:

Bodybuilding, zeker wedstrijden is enorm zwaar.

Als er dan problemen bij komen is het eigenlijk niet te doen...!

Je maakt een juiste beslissing

Bodybuilding is heel erg zwaar, vooral wedstrijden inderdaad! Ik vind ook dat ik nu de juiste beslissing maak:)

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

Zojuist eens Slim Pasta geprobeerd en tevens de saus van Walden Farm. Ik had die saus van een kameraad gekregen omdat hij t niet lustte.

Koolvis 405gr
Groenten 250gr
Walden Farm saus 75gr
Slim Pasta 100gr
2k08cg.jpg

a254ya.jpg

En hoe was de smaak? Het ziet er in ieder geval smakelijk uit!

Veel mensen die Walden Farms niet lekker vinden klagen namelijk over een chemische smaak..

Staat er nu trouwens serieus op die zak Slim Pasta "eat water"

• #1.103
En hoe was de smaak? Het ziet er in ieder geval smakelijk uit!

Veel mensen die Walden Farms niet lekker vinden klagen namelijk over een chemische smaak..

Staat er nu trouwens serieus op die zak Slim Pasta "eat water"

Ik had trouwens het verkeerde zakje erop gezet, ik had namelijk de Penne gebruikt ipv de rijst. Maar de Penne waren absoluut niet te vreten:o, de saus daarintegen was wel lekker!

Zojuist de Slim Rijst geprobeerd, was niet vies maar de rijstkorrels waren zo klein dat ik ze amper proefde, ook niet echt voor herhaling vatbaar dus.

Jammer goos, had graag jou hoog zien plaatsen.

• #1.105
Ik blijf je in ieder geval volgen Pleister..als je doorgaat met loggen :)

• #1.109
Re: Pleister, road to the Flex Cup 2013

made me laugh +1 karma

pleister succes de laatste dagen!
Dankje. Alleen deze avond nog en het weekend hmm moet te doen zijn!

Je weet nooit wat de toekomst zal brengen, misschien was het een teken dat je er nog niet klaar voor was. We will see what the future holds.
Zou zomaar kunnen bro. En inderdaad, even afwachten wat de toekomst brengt, zeg nooit nooit

Ik blijf je in ieder geval volgen Pleister..als je doorgaat met loggen:)
Ik wou eigenlijk niet verder loggen:p. Moet ik nog even over nadenken haha

---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

Ik val de hele tijd half in slaap op me werk door die lage aantal calorieën en koolhydraten pff

Laatst bewerkt:
En als je fans dan??:(

Oh das niet zo mooi bro, je bent toch piloot?? ;)

• #1.111
En als je fans dan??:(

Oh das niet zo mooi bro, je bent toch piloot?? ;)

Misschien dat ik nog even doorga met loggen maar dat moet ik heel even aankijken. Want een log om te zien hoe ik bulk is altijd minder interessant dan een wedstrijd log namelijk dusja..

Ja klopt ik verstuur dit bericht vanuit me boeing 747, ik vertrek nu vanuit Thailand richting Sydney:cool:

Gewoon doorgaan!:cool:

gewoon stoppe

Blijf maar loggen.

Al die ecto's loggen zijn we zat :D

Succes met laden

Xxx

Nu start dan een van de leukste gedeeltes van het dieet..het laden! Want het allerleukst is denk de maaltijd nadat de shoot erop zit.

Weet je al waarmee je gaat laden?

• #1.119
Blijf maar loggen.

Al die ecto's loggen zijn we zat :D

Succes met laden

Xxx

Tijd voor een beestige log dus:cool:

Nu start dan een van de leukste gedeeltes van het dieet..het laden! Want het allerleukst is denk de maaltijd nadat de shoot erop zit.

Weet je al waarmee je gaat laden?

1 maaltijd? Een paar dagen ja:D

Ik begin zondag middag met laden tot maandag middag. Sommige atleten doen langer laden maar de kans is ook aanwezig dat ik te lang laad en te vochtig kom, dus dat durf ik niet. Sowieso een goed leerproces nu want stel het gaat mis is t niet direct zo erg want sta toch niet op t podium:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven