AndroidHealthClinic

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Waar blijven de pics? :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.124
Ff snel kleine update boys:

Ook weer de prive omstandigheden maakte t niet mogelijk om morgen te pieken pff dus moest alweer alles last-minute omgooien, echt klote op t eind van de cut maarja!!

Heb al foto's gemaakt en Mack had al wat preview pics gezien haha maar ik zet ze vanavond sowieso online! Ondanks de omstandigheden ben ik zeer tevreden over t resultaat:)

Ff snel kleine update boys:

Ook weer de prive omstandigheden maakte t niet mogelijk om morgen te pieken pff dus moest alweer alles last-minute omgooien, echt klote op t eind van de cut maarja!!

Heb al foto's gemaakt en Mack had al wat preview pics gezien haha maar ik zet ze vanavond sowieso online! Ondanks de omstandigheden ben ik zeer tevreden over t resultaat:)

He klote man die omstandigheden. Hoop niet dat dit relationele problemen zijn die bodybuilding gedreven zijn.
Jij bent een en al bodybuilder, zo te lezen hier. Of de grootste fake die er is hahaha, neee dat geloof ik niet.
Maar er gaat altijd wel iets boven BB zolang je jezelf maar niet verliest. ;) Sterkte man.

mooie fotos

• #1.127
Zoo eindelijk thuis. Ik was als beloning wezen eten bij de wok/chinees en erna nog ijs, snoep, chocolade enz enz noem het maar op maar ik had zoveel gegeten dat ik bijna moest kotsen:o.

Nja in ieder geval de bedoeling was dus eigenlijk om mee te doen aan de Flex Cup!! Dat was helaas niet mogelijk dus had ik alles afgesteld om morgen te gaan pieken en foto's te nemen maar ook dat liep niet helemaal volgens plan. Ik had me hoofd er niet meer na en het was allemaal erg lastig en krap om het nog goed te regelen dus heb t vandaag moeten doen.

Het is niet helemaal gegaan hoe ik het graag wou want ik had nu precies nog 1 week gemoeten en ook me voeding en training was daarop afgesteld, maar wat niet gaat gaat niet natuurlijk maar ik ben alsnog erg tevreden met het resultaat. Ik heb hieronder de foto's gezet die ik persoonlijk goed vind gelukt.

Ik vind mezelf hier btw niet wedstrijd klaar en mocht ik het opnieuw hebben gedaan zou ik er waarschijnlijk 2 weekjes langer voor hebben uitgetrokken. Maar het allerbelangrijkste zou zijn geweest dat ik niet zo hoog in me vetpercentage zat toen ik begon aan deze wedstrijd prepp. Ik ben eerlijk, ik heb het duidelijk onderschat en dit waren waarschijnlijk de zwaarste 11 weken uit me bodybuilding ''carriere''. Maar ook dit is voor mij een erg belangrijk leerproces geweest en de fouten die ik nu heb gemaakt zal ik de komende keer (mocht ik ooit nog eens een wedstrijd doen) niet meer maken.

Graag jullie mening/opbouwende kritiek/advies...........:D

Ohja ook wel leuk om te weten, de stats:
22 jaar
176 cm
82,5kg

2w33vpt.jpg

2exvqm1.jpg

27xmcyx.jpg

2eksuuh.jpg

2lktudf.jpg

2hy88iq.jpg

2rnimog.jpg

317gqad.jpg

swy3vr.jpg

6f0bjq.jpg

s2d6i0.jpg

Laatst bewerkt:
Zonde man! maar prive gaat sowieso altijd voor. Je staat er zeker goed bij! Alleen benen moesten nog wel een stuk droger denk ik..

Dat ziet er inpressive uit man. Good job. Bij back lats je schouders iets hoger houden dan wordt je nog breder.
Je back biceps pose is je mooiste, vind ik.
Je mag trots zijn op het resultaat. Top!

Goed te horen dat je jezelf weer even hebt verwend met een goede wok:eating:

Ik moet verder me aansluiten bij Ron! Je BDB ziet er erg goed uit Pleister..denk wel je beste pose!

Je biceps/armen en benen zijn wel iets wat echt in het oog springt! Zit een goed pak massa op beide wat in de toekomst wel in je voordeel kan zijn. Persoonlijk zou ik bij de front poses wel mijn benen wat weider plaatsen om wat meer een x-frame te creeeren. Dit geldt met name voor de eerste lat-spead..

Verder top dat je toch foto's hebt gepost ondanks de hele prive situatie! Hopelijk gaat dat snel beter allemaal.

Mooi resultaat man, knap werk!

Nu weer vreten alsof je voor het eerst eten ziet. :D

Zeker een mooi resultaat, zonde dat je het niet helemaal kon afmaken en dan aanstaand weekend op de Flex pieken! Maar prive omstandigheden gaan natuurlijk altijd voor!
Je mag zeker trots zijn bro! :thumb:

Je staat wel lekker droog op je UB, jammer dat jouw benen zo eigenwijs zijn. Wel lekker resultaat behaald man. FDB iets naar voren leunen, de jury staat lager dan het podium haha ;) voor de rest netjes.

• #1.134
Zonde man! maar prive gaat sowieso altijd voor. Je staat er zeker goed bij! Alleen benen moesten nog wel een stuk droger denk ik..

Thnx bro:)
Met de quads ben ik opzich wel tevreden, ik denk dat die hard genoeg waren als ik mijn plan fatsoenlijk had kunnen uitvoeren maar met de hamstrings/glutes ben ik het wel volledig met je eens. Deze moesten zeker harder/droger!

Dat ziet er inpressive uit man. Good job. Bij back lats je schouders iets hoger houden dan wordt je nog breder.
Je back biceps pose is je mooiste, vind ik.
Je mag trots zijn op het resultaat. Top!

Dankjewel kerel. Ik vind mijn back pose ook goed gelukt maar ik vind mijn MM de betere imo:D
Poseren is en blijft lastig maar ik zal je tips zeker in het achterhoofd houden;)

Goed te horen dat je jezelf weer even hebt verwend met een goede wok:eating:

Ik moet verder me aansluiten bij Ron! Je BDB ziet er erg goed uit Pleister..denk wel je beste pose!

Je biceps/armen en benen zijn wel iets wat echt in het oog springt! Zit een goed pak massa op beide wat in de toekomst wel in je voordeel kan zijn. Persoonlijk zou ik bij de front poses wel mijn benen wat weider plaatsen om wat meer een x-frame te creeeren. Dit geldt met name voor de eerste lat-spead..

Verder top dat je toch foto's hebt gepost ondanks de hele prive situatie! Hopelijk gaat dat snel beter allemaal.

Pff ik had veel gegeten maar opzich viel het nog redelijk mee maar dat komt denk ik omdat mijn maag dat niet meer gewend was om in 1x zoveel voeding tegelijk binnen te krijgen. 11 weken lang ''uithongeren'' gaat je maag toch een beetje aan wennen ofcourse.

Ook weer thnx voor je complimenten bro en ook jouw advies neem ik mee voor de next time!

Je staat wel lekker droog op je UB, jammer dat jouw benen zo eigenwijs zijn. Wel lekker resultaat behaald man. FDB iets naar voren leunen, de jury staat lager dan het podium haha ;) voor de rest netjes.

Benen is volgens mij voor veel mensen een k*t punt:p. En kun je nagaan dat ik mijn benen nooit volledig 100% kan trainen vanwege mijn ontsteking in de pezen waar ik al zowat 2 jaar mee loop.

Lol ja maar er was geen jury, hooguit de 2 katten die me de hele tijd in de weg liepen tijdens t poseren en bij het maken van de foto's:o

Mooi resultaat man, knap werk!

Nu weer vreten alsof je voor het eerst eten ziet. :D

Zeker een mooi resultaat, zonde dat je het niet helemaal kon afmaken en dan aanstaand weekend op de Flex pieken! Maar prive omstandigheden gaan natuurlijk altijd voor!
Je mag zeker trots zijn bro! :thumb:

:thumb:

Best wel brute fysiek, jammer van de tegenslagen. Ik moet ook de anderen bijtreden qua comments: je BDB is de beste foto/pose. Maar ook deze oogt bijzonder goed vind ik (véél beter dan die andere side chest):

2hy88iq.jpg

Verbeterpunt voor de komende bulk: rugwijdte. Maar dat had ik al es gepost. :p

• #1.136
Best wel brute fysiek, jammer van de tegenslagen. Ik moet ook de anderen bijtreden qua comments: je BDB is de beste foto/pose. Maar ook deze oogt bijzonder goed vind ik (véél beter dan die andere side chest):

Verbeterpunt voor de komende bulk: rugwijdte. Maar dat had ik al es gepost. :p

Dankje kerel!

Ik heb hoge lats aanhectingen dus is erg lastig om daar direct resultaat op te zien maar ik zal zeker me best doen:)

Ziet er goed uit man! Benen lijken wel nog wat vochtig?

En wtf, ben jij nog maar 22? Moet ik flink doorbulken :roflol:

Ziet er goed uit!
En je hebt die wok avond sowieso verdiend, vandaag geen buikpijn ;)?

Nu cleanbulken en je vp niet te hoog op laten lopen of wat ben je van plan?

• #1.139
http://www.documentingreality.com/f...s-brother-mating-his-cousin-weird_kid_fap.gif

Ziet er goed uit man! Benen lijken wel nog wat vochtig?

En wtf, ben jij nog maar 22? Moet ik flink doorbulken :roflol:

Benen houden nog wat vocht vast inderdaad, vooral hamstrings (maar is ook deels vet:o)

Jip 22 jaar, in maart word ik 23:cool:

Ziet er goed uit!
En je hebt die wok avond sowieso verdiend, vandaag geen buikpijn ;)?

Nu cleanbulken en je vp niet te hoog op laten lopen of wat ben je van plan?

Thnx brah.

Nee heb nu geen buikpijn meer gelukkig haha. Gisteravond wel boh

Ik wil nu year round niet meer boven de 10% uitkomen. 8-10% is voor mij ideaal, dan hoef ik niet meer zo overdreven hard te cutten en sta ik ook hele jaar goed erbij

Kun je volgend jaar alsnog Junioren doen. U with me? :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven