XXL Nutrition

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kun je volgend jaar alsnog Junioren doen. U with me? :P
Vind ik een goed plan! Kan ik je ook nog komen aanmoedigen Pleister!:thumbs:

Je hebt overigens zeker een goed fysiek en al helemaal voor iemand van 22! Toen was ik pas net begonnen met trainen..:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.142
Re: Pleister, road to the Flex Cup 2013

Kun je volgend jaar alsnog Junioren doen. U with me? :P

Met 23 jaar mag je niet meer meedoen bij de junioren bro dus dat gaat niet ben ik bang...

Vind ik een goed plan! Kan ik je ook nog komen aanmoedigen Pleister!:thumbs:

Je hebt overigens zeker een goed fysiek en al helemaal voor iemand van 22! Toen was ik pas net begonnen met trainen..:o

Ik zal aangeven wanneer ik weer eventueel zal meedoen haha.

Hoe oud ben jij dan?

Net gegeten bij de McDonald's:
McMuffin
Croissant jam
Big Mac
Filet-o-Fish
Mckroket
Cappuccino
Ju d'orange

T/m het jaar waarin je 23 wordt had ik begrepen. Ik word ook 23 aankomend april :)

• #1.144
Hoe oud ben jij dan?

Net gegeten bij de McDonald's:
McMuffin
Croissant jam
Big Mac
Filet-o-Fish
Mckroket
Cappuccino
Ju d'orange
Lekker lekker:eating::eating:

Ik ben al weer bijna 28..

T/m het jaar waarin je 23 wordt had ik begrepen. Ik word ook 23 aankomend april :)
Volgens mij mag je nog junioren doen in het jaar dat je 23 wordt..

Ja maar Mitrenz doet ook geen junioren :p
Volgens mij wel..D junioren

• #1.149
Hmm zoek eens uit ben wel benieuwd haha

Heren D niveau (echte beginners, eerste deelname of een maal eerder deelname D klasse maar geen top 5 klassering):

- Junioren (tot en met 23 jaar)

Van de flexcup website afgehaald. Zelfde staat bij de C klasse.

je bent best wel een oude lul marv... dacht dat je jonger was :P

verder vind ik je heel mooi pleister

• #1.152
Re: Pleister, road to the Flex Cup 2013

Heren D niveau (echte beginners, eerste deelname of een maal eerder deelname D klasse maar geen top 5 klassering):

- Junioren (tot en met 23 jaar)

Van de flexcup website afgehaald. Zelfde staat bij de C klasse.
Dat betekent dus dat je met 23 jaar niet meer mag meedoen. Niet dat ik twijfelde ofzo want heb t voordat ik begon aan me prep nog na gevraagd aan Juliette Bergman en Harry de Jonge:p

verder vind ik je heel mooi pleister
Dankje jong ik jou ook, no homo

Tot en MET 23 jaar staat er. Dus ook 23 jaar. Of ik moet de betekenis van tot en met niet begrijpen :P Maakt ook niet uit verder.

:mad: Ik ben al over mijn hoogtepunt heen! :(

---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------

Tot en met inderdaad, dus je mag het volgend jaar gewoon weer proberen :thumbs:

Vind dat ondanks alle tegenslagen deze periode je een puike prestatie neer hebt gezet!
Posing heb ik persoonlijk weinig op aan te merken, maar zal de precieze puntjes wel over hoofd zien met mijn ervaring.

Je kan alle ervaring sowieso meenemen voor de toekomst en wie weet wat er nog op je pad gaat komen!
Het is zuur gezien alle tijd, voorbereiding en offers die je hebt moeten maken, maar ook dat is het leven helaas...

Wees in ieder geval wel trots op hetgeen wat je hebt bereikt en zeker gezien de situatie en alles man!
Sowieso succes alvast met hetgeen je wilt gaan doen in de toekomst en als je log opent ga ik zeker volgen!

Tot en MET 23 jaar staat er. Dus ook 23 jaar. Of ik moet de betekenis van tot en met niet begrijpen :P Maakt ook niet uit verder.

Is precies zoals je omschrijft ben zelf 23 en doe dan ook D Junioren dit jaar

Mooi resultaat, jammer dat je het niet af kon maken en dat ook hiervoor het op t laatste niet helemaal zo ging als je wilde. Ieder geval heel veel succes in de toekomst;)

• #1.157

Ik had toen nog extra met Juliette en Harry gemailt met mijn vraag en hun zeiden dat als je 23 jaar bent je geen Junioren klasse meer mag doen. Zou jij dat eens willen navragen voor de zekerheid bro!? Voor mij is het niet zo belangrijk meer maar voor jou wel!

:mad: Ik ben al over mijn hoogtepunt heen!

Alles onder de 30 is nog vrij jong imo:D

Vind dat ondanks alle tegenslagen deze periode je een puike prestatie neer hebt gezet!
Posing heb ik persoonlijk weinig op aan te merken, maar zal de precieze puntjes wel over hoofd zien met mijn ervaring.

Je kan alle ervaring sowieso meenemen voor de toekomst en wie weet wat er nog op je pad gaat komen!
Het is zuur gezien alle tijd, voorbereiding en offers die je hebt moeten maken, maar ook dat is het leven helaas...

Wees in ieder geval wel trots op hetgeen wat je hebt bereikt en zeker gezien de situatie en alles man!
Sowieso succes alvast met hetgeen je wilt gaan doen in de toekomst en als je log opent ga ik zeker volgen!

Is precies zoals je omschrijft ben zelf 23 en doe dan ook D Junioren dit jaar

Thnx voor de complimenten. Heb opzich alles netjes kunnen doen en uitvoeren hoe ik graag wou tot 2 weekjes terug ongeveer.. gelukkig is het eindresultaat nog naar behoren en heb er ook genoeg van geleerd inderdaad, is misschien zelfs het allerbelangrijkste!

Wat betreft je leeftijd bro, heb je dit na gevraagd of hoe precies!? Want mij is door Harry datgene vertelt wat ik hierboven tegen Mike zei.

Mooi resultaat, jammer dat je het niet af kon maken en dat ook hiervoor het op t laatste niet helemaal zo ging als je wilde. Ieder geval heel veel succes in de toekomst;)

Dankje Natty:thumb:. Achja volgende keer hopelijk beter! :)

mooi resultaat man!
Blijft echt zwaar k*t dat er privé problemen bijgekomen zijn :(
Maar ja privé gaat voor he ;)
Staat goed droog :p misschien alleen nog wat vocht in de benen maarja, normaal was het nog een week he :D

Mooi gedaan!

Dat 22-23 verhaal kunnen ze toch niet maken?
Heb mezelf gewoon voor D Junioren ingeschreven en daar ook verder geen vragen over gehad.
Qua mail contact ging ook altijd over D Junioren etc...

Sowieso als je op je website bij inschrijving vermeld t/m 23 kan je daar niet op terugkomen.
Zou het echt gigantisch K U T vinden als ze zaterdag ineens zeggen van ow nee je kan niet bij de Junioren.
Is voor mij namelijk toch reden geweest dat ik überhaupt mee doe (lagere drempel...)

• #1.160
Speciaal voor mijn DBB matties (jullie dus:p) ga ik zo direct even telefonisch contact opnemen met Harry! Dan post ik zo even wat die zei

---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

Heb even gebeld met Harry en jullie hebben inderdaad gelijk!! Met 23 jaar mag je ook nog meedoen aan de Junioren klasse. Vet wazig want ik had toen gemailt met Juliette en Harry hierover. Straks eens even kijken of ik die mail nog heb :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven