FTIO
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 191
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
]Heb even gebeld met Harry en jullie hebben inderdaad gelijk!! Met 23 jaar mag je ook nog meedoen aan de Junioren klasse. Vet wazig want ik had toen gemailt met Juliette en Harry hierover. Straks eens even kijken of ik die mail nog heb![]()

Thnx man. Dit soort reacties doen me serieus goed. Weet ik tenminste waar ik t voor die en dat t ook daadwerkelijk een beetje fatsoenlijk uitziet!Ziek fysiek. Zieke poses en zieke aesthetics!
Heel erg vet!
Klopt dat is echt interessant ik wist niet dat dat mogelijk was. Want Junioren blijft toch altijd net wat makkelijker dan de gewichts klasses.Gelukkig maar
Wel interessant wellicht dus voor je, voor volgend jaar!
Gezien alle nieuwe kennis die je nu hebt opgedaan met deze prep!

Idd Mitrenz, junioren is toch net een wat makkelijkere instapdrempel for some reason. Ga er nog es goed over nadenken, ik laat 't afhangen van m'n shape rond juli/augustusAls ik dan nog steeds geen 115 kg bij max 12 % weeg begin ik er niet aan
![]()
Thnx bro!!Gruwelijk resultaat maat! Diep respect voor je
Hoop dat ik van de zomer op het zelfde vetpercentage sta! need your guidance!![]()
Standaard fotocamera inderdaad en ook geen bepaalde verlichting of iets dergelijks dus de kwaliteit had stukken beter kunnen zijn. Maar kwaliteit is ook weer niet overdreven slecht ofzo toch!?zeker goed fysiek
alleen de picca´s zijn niet van geweldige kwaliteit ofwel?

kwam door m'n telefoon dat ze wat minder leken
ga je door met loggen?

Koek..heb je onder een steen gelegenHeel net resultaat man. Wees beretrots en shineeeeee zondag/zaterdag![]()

. Dus vandaag en morgen ga ik even wat lager in calorieen en eventueel wat cardio erbij en dan kijk ik even naar de spiegel en naar de weegschaal om te kijken wat ik precies doe de rest van de week.Wat doet die koolvis daar Pleister...de prep is voorbij hoor
Of vind je het stiekem gewoon lekker?
. Maar ik heb in totaal nog precies 13 pakken koolvis en nog 4 pakken pangafilet over.. dus ik moet ze wel opmaken anders ligt het ook maar voor niks in de diepvries, is zonde natuurlijk

Sowieso
Ik had eigenlijk foto's moeten maken van wat ik allemaal had gegeten. Mcdonalds, KFC, Ben&jerry, chocolades, snoep, koekjes, brood met zoet beleg enz enz![]()

Zo ranzig dat het lekker is
Ik krijg serieus dan gigantische maagpijn/krampen als ik zolang dat heb vermeden...