XXL Nutrition

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ziek fysiek. Zieke poses en zieke aesthetics!

Heel erg vet!

]Heb even gebeld met Harry en jullie hebben inderdaad gelijk!! Met 23 jaar mag je ook nog meedoen aan de Junioren klasse. Vet wazig want ik had toen gemailt met Juliette en Harry hierover. Straks eens even kijken of ik die mail nog heb :p

Gelukkig maar :D
Wel interessant wellicht dus voor je, voor volgend jaar!
Gezien alle nieuwe kennis die je nu hebt opgedaan met deze prep!

Idd Mitrenz, junioren is toch net een wat makkelijkere instapdrempel for some reason. Ga er nog es goed over nadenken, ik laat 't afhangen van m'n shape rond juli/augustus :) Als ik dan nog steeds geen 115 kg bij max 12 % weeg begin ik er niet aan :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.164
Re: Pleister, road to the Flex Cup 2013

Ziek fysiek. Zieke poses en zieke aesthetics!

Heel erg vet!
Thnx man. Dit soort reacties doen me serieus goed. Weet ik tenminste waar ik t voor die en dat t ook daadwerkelijk een beetje fatsoenlijk uitziet!

Gelukkig maar :D
Wel interessant wellicht dus voor je, voor volgend jaar!
Gezien alle nieuwe kennis die je nu hebt opgedaan met deze prep!
Klopt dat is echt interessant ik wist niet dat dat mogelijk was. Want Junioren blijft toch altijd net wat makkelijker dan de gewichts klasses.

Ik had me eigenlijk voorgenomen om voorlopig geen wedstrijden meer te doen en dat zal waarschijnlijk ook t geval zijn.. maar zeg nooit nooit toch!?;)

Idd Mitrenz, junioren is toch net een wat makkelijkere instapdrempel for some reason. Ga er nog es goed over nadenken, ik laat 't afhangen van m'n shape rond juli/augustus :) Als ik dan nog steeds geen 115 kg bij max 12 % weeg begin ik er niet aan :P

Gewicht zegt niks bro. Gaat om de spiegel, veel belangrijker

Gruwelijk resultaat maat! Diep respect voor je :)
Hoop dat ik van de zomer op het zelfde vetpercentage sta! need your guidance! :D

Laatst bewerkt:
zeker goed fysiek

alleen de picca´s zijn niet van geweldige kwaliteit ofwel?

• #1.167

Gruwelijk resultaat maat! Diep respect voor je :)
Hoop dat ik van de zomer op het zelfde vetpercentage sta! need your guidance! :D
Thnx bro!!

Geen probleem je mag me altijd mailen. En zoals je ziet, dit resultaat met iifym. Als ik 2 weekjes eerder was begonnen en de laatste 2 weken fatsoenlijk had kunnen doen denk ik dat ik een redelijk prestatie had kunnen leveren in mijn klasse. Maar dat blijft nu alleen maar gokken..

zeker goed fysiek

alleen de picca´s zijn niet van geweldige kwaliteit ofwel?
Standaard fotocamera inderdaad en ook geen bepaalde verlichting of iets dergelijks dus de kwaliteit had stukken beter kunnen zijn. Maar kwaliteit is ook weer niet overdreven slecht ofzo toch!?

Dankjewel voor t compliment btw:)

Heel net resultaat man. Wees beretrots en shineeeeee zondag/zaterdag ;)

Mag ik je ook mailen? :heart:

kwam door m'n telefoon dat ze wat minder leken

ga je door met loggen?

• #1.174
Heb me gisteren en eergisteren helemaal vol gevreten met in totaal waarschijnlijk een kleine 15.000 calorieen. Had gisteren gewoon de hele dag buikpijn maar toch bleef ik door eten:o. Dus vandaag en morgen ga ik even wat lager in calorieen en eventueel wat cardio erbij en dan kijk ik even naar de spiegel en naar de weegschaal om te kijken wat ik precies doe de rest van de week.

Voeding van vandaag:

09.00u
Aardappelen 100gr
Biefstuk 320gr
Groenten 300gr

13.15u
Aardappelen 100gr
Biefstuk 320gr
Groenten 300gr

16.00u
Preworkout Jack3D Micro

16.15u
Maltodextrine 10gr
Dextrose 10gr
Waxy maize starch 10gr

16.45 - 17.45u
Kracht training
BCAA 10gr

18.00u
Maltodextrine 10gr
Dextrose 10gr
Waxy maize starch 10gr

18.30u
Koolvis 390gr
Ketchup 50gr
Groenten 200gr
Rijstwafels 50gr

22.30u
Koolvis 390gr
Groenten 200gr
Noten 30-40gr

Wat doet die koolvis daar Pleister...de prep is voorbij hoor ;)

Of vind je het stiekem gewoon lekker?

• #1.176
Wat doet die koolvis daar Pleister...de prep is voorbij hoor ;)

Of vind je het stiekem gewoon lekker?

Eigenlijk vind ik het best lekker:o. Maar ik heb in totaal nog precies 13 pakken koolvis en nog 4 pakken pangafilet over.. dus ik moet ze wel opmaken anders ligt het ook maar voor niks in de diepvries, is zonde natuurlijk

15 kcal is goede bulk :D

• #1.178
Sowieso:cool:

Ik had eigenlijk foto's moeten maken van wat ik allemaal had gegeten. Mcdonalds, KFC, Ben&jerry, chocolades, snoep, koekjes, brood met zoet beleg enz enz:D

Zo ranzig dat het lekker is ;)
Ik krijg serieus dan gigantische maagpijn/krampen als ik zolang dat heb vermeden...

• #1.180

Zo ranzig dat het lekker is ;)
Ik krijg serieus dan gigantische maagpijn/krampen als ik zolang dat heb vermeden...

Ik was er ook wel aan toe en het was ook echt lekker. Maar ik had net me normale bodybuilding meal op en daar heb ik ook totaal geen problemen mee en voelt toch wel een stukje beter en gezonder haha

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven