MuscleMeat

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Eigenlijk vind ik het best lekker:o. Maar ik heb in totaal nog precies 13 pakken koolvis en nog 4 pakken pangafilet over.. dus ik moet ze wel opmaken anders ligt het ook maar voor niks in de diepvries, is zonde natuurlijk

Je mag ze ook opsturen hoor. PM ik mijn adres wel ff. ;)

Volg je log al een paar weken maar ziet er echt top uit! Benieuwd naar volgend jaar!;)

Hé Pleister, ik ben benieuwd of je nu nog verder je log gaat bijhouden? Eet je nu al terug boven onderhoud; of hoe ga je 't aanpakken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.185
Volg je log al een paar weken maar ziet er echt top uit! Benieuwd naar volgend jaar!;)

Dankjewel kerel. Ik zal met de tijd wat updates neerzetten met mijn progressie;)

Hé Pleister, ik ben benieuwd of je nu nog verder je log gaat bijhouden? Eet je nu al terug boven onderhoud; of hoe ga je 't aanpakken?

Ik blijf loggen maar wel minder actief. Qua voeding ga ik iets boven onderhoud zitten, 300-500 calorieen maximaal. Ik wil me nu puur alleen richten op kwaliteitsmassa en niet zozeer massa in t algemeen wat ik normaal wel deed. Voor mij was het normaal om 1000 calorieen boven onderhoud te zitten maar dat heb ik flink gemerkt aan me vetpercentage, dat is dus niet voor herhaling vatbaar.

Me voeding en aanpak van de training zal ik eind deze week posten. Tevens komt er nog een samenvatting van me wedstrijdprep:)

Dankjewel kerel. Ik zal met de tijd wat updates neerzetten met mijn progressie;)

Ik blijf loggen maar wel minder actief. Qua voeding ga ik iets boven onderhoud zitten, 300-500 calorieen maximaal. Ik wil me nu puur alleen richten op kwaliteitsmassa en niet zozeer massa in t algemeen wat ik normaal wel deed. Voor mij was het normaal om 1000 calorieen boven onderhoud te zitten maar dat heb ik flink gemerkt aan me vetpercentage, dat is dus niet voor herhaling vatbaar.

Me voeding en aanpak van de training zal ik eind deze week posten. Tevens komt er nog een samenvatting van me wedstrijdprep:)

Haha, herkenbaar bro.. is alleen maar ****ed up om het er weer allemaal af te krijgen..:(

• #1.188
Haha, herkenbaar bro.. is alleen maar ****ed up om het er weer allemaal af te krijgen..:(

1000 calorieen is wel lekker:D maar veels te veel!
---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

Heb even een leuke collega gemaakt. Dit is het resultaat na 11 weken lang diëten!

j13vwy.jpg

ff abboneren, al zie ik dat ik te laat ben :D

1000 calorieen is wel lekker:D maar veels te veel!
---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

Heb even een leuke collega gemaakt. Dit is het resultaat na 11 weken lang diëten!

j13vwy.jpg

Top verschil man. Klasse. :1e:

Het blijven epische foto's! Ik vind dat de FDB het beste eruit komt! :thumb:

Knapste jongen van NL is alleen wel discutabel :trollface:

Knap gedaan man, respect :bow::thumbs:

Echt respect man!!
Goed bezig geweest jij :thumbs:

Respect, ziet er in alle opzichte beter uit! ;)

• #1.195
Het blijven epische foto's! Ik vind dat de FDB het beste eruit komt! :thumb:

Knapste jongen van NL is alleen wel discutabel :trollface:

Ik vind de FDB ook vrij goed gelukt. En natuurlijk ben ik wel de knapste jongen van NL:eyebrow:. You mirin'?:cool:

Echt respect man!!
Goed bezig geweest jij :thumbs:

Respect, ziet er in alle opzichte beter uit! ;)

Thnx boys:D

Wow echt een top presentatie hele goede gelaagde cut!

hoeveel kg was je kwijd tussen deze twee foto's?

Mooi vergelijk! Je hebt zeker een goede vooruitgang geboekt!:thumbs:

Ik denk dat als je nog iets aan je rugwijdte werkt (hoge lat-aanhechting ik weet het..) dat je eventueel volgend jaar best hoge ogen kunt gooien. Je hebt een prima X-frame.

Wat betreft je dieet..ga je 300-500kcals boven je huidig onderhoud zitten of boven je oude onderhoud?
Reverse dieting is ook geen slecht plan om onnodige vetgains te beperken IMO..

Gave collage! Zo is het verschil erg goed te zien.

• #1.199
Wow echt een top presentatie hele goede gelaagde cut!

hoeveel kg was je kwijd tussen deze twee foto's?

Thnx!
Op de before foto's woog ik 93kg en op de after foto's 83kg, precies 10kg dus! Flink verschil he:D

Mooi vergelijk! Je hebt zeker een goede vooruitgang geboekt!:thumbs:

Ik denk dat als je nog iets aan je rugwijdte werkt (hoge lat-aanhechting ik weet het..) dat je eventueel volgend jaar best hoge ogen kunt gooien. Je hebt een prima X-frame.

Wat betreft je dieet..ga je 300-500kcals boven je huidig onderhoud zitten of boven je oude onderhoud?
Reverse dieting is ook geen slecht plan om onnodige vetgains te beperken IMO..

Klopt rug kan altijd beter inderdaad! Ze zeggen ook wel eens dat de wedstrijden gewonnen worden vanuit de back poses, dus verbetering is altijd welkom:D

300-500 calorieen boven me normale onderhoud, ik schat dat dat ongeveer een kleine 3500 calorieen gaan worden in totaal.
Reserve dieting.. dat moet je me even uitleggen bro dat ken ik niet:(

Gave collage! Zo is het verschil erg goed te zien.

Thanks brah:)

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

Dit was trouwens me laatste meal van gisteravond, was vergeten te uploaden. Muscle meal:cool:
Biefstuk 220gr
Zalm 120gr
Groenten 300gr
Ketchup 75gr
346tlc0.jpg

Had gisteren ook weer getraint. Had de benen aangepakt aangezien ik die al een kleine 2 weken niet meer had gedaan, pff heb nu echt flinke spierpijn! Op het eind van de training wou ik nog eigenlijk buik doen maar ik was helemaal op dus die had ik niet meer gedaan.

Hack squat machine
110kg x15
110kg x15
110kg x12
110kg x10
90kg x12

Leg press drop set
240kg x12 (werkset)
230kg x12 / 210kg x6 (k*t, was te zwaar:o) / 180kg x12

Leg extensions voeten naar binnen wijzend / voeten naar buiten wijzend superset
55kg x15 / 45kg x10
55kg x12 / 45kg x8
50kg x12 / 40kg x12

Deadlift stiffed leg
50kg x15
50kg x12
50kg x10
50kg x10

Leg curls liggend
25kg x15
25kg x12
20kg x12

Leg curls zittend
55kg x15
50kg x15
50kg x12

Calf raises standing
140kg x20
140kg x15
120kg x20
120kg x15

Calf raises seated
35kg x20
35kg x15
25kg x20

Reverse dieting in een notendop komt er op neer dat je op een zelfde manier als dat je kcals hebt geschrapt tijdens de cut..je ze nu weer langzaam (per week..) gaat toevoegen..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven