XXL Nutrition

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.202
Reverse dieting in een notendop komt er op neer dat je op een zelfde manier als dat je kcals hebt geschrapt tijdens de cut..je ze nu weer langzaam (per week..) gaat toevoegen..

Aah oke dat wou ik sowieso al toepassen. Ik ga het rustig opbouwen inderdaad.

Planning van vandaag... geen training. Ik wil wel maar me UB heeft rust nodig dus ik ga op ze vroegst pas morgen.

Voeding:

08.45u
Yoghurt, mager 350ml
Whey nutella/hazelnoot 65gr
Kellogg's chocos 50gr
:meal:
2usafc0.jpg

13.00u
Aardappelen 220gr
Zalm 320gr
Groenten 250gr

17.15u
Aardappelen 220gr
Pangafilet 350gr
Groenten 250gr

21.30u
McFlurry M&M's
Whey 35gr
Tonijn 145gr
Groenten 150gr

Totaal
290gr eiwit
220gr carbs
53gr vet
2510 calorieen

Netjes man. Met baard ben je ook een mooiere jongen.

• #1.204
Goede resultaat man iets om trots op te zijn, puntje va kritiek , hoe de **** kun je zo weinig serperatie hebben in je benen op 5 % belichting wellicht?

• #1.206
Re: Pleister, road to the Flex Cup 2013

Pff 30 min veels te lang. Samenvatting?

---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:33 ----------

:heart:

Euhm niet te snel je kcals verhogen anders word je vetter dan ervoor. En meer honger dan ervoor. Iets met vermeerdering van vetcellen.

• #1.210
Jep, wat je dus net gedaan hebt is niet zo goed voor je.
Maar ik zou net hetzelfde hebben gedaan hoor :o

Fack it wat verwacht je van me na 11 weken:p. Ik blijf nu sowieso de hele week op +-2500 calorieen zitten, beetje compensatie als het ware, en erna bouw ik rustig op.

Wat vind je van die whey nutella? ik had laatst ook 4kg gekocht, vind het niet geweldig haha..

• #1.212
Lekker ontbijt man! Mc flurry voor vanavond al inplannen is natuurlijk bazig...and it does fit the macro's:eating:

Fack it wat verwacht je van me na 11 weken:p. Ik blijf nu sowieso de hele week op +-2500 calorieen zitten, beetje compensatie als het ware, en erna bouw ik rustig op.

11 weken is toch echt niet zo lang, vind ik... :)
Als je niet boven de 8% gaat willen uitkomen, ga je toch wat minder dan 500 kcal boven onderhoud moeten eten, denk ik, en vooral zo'n vreetbuien vermijden... :p

• #1.216
Ik trade hem tegen 2 vials tren! ;)

Wat is tren?:D

Lekker ontbijt man! Mc flurry voor vanavond al inplannen is natuurlijk bazig...and it does fit the macro's:eating:

Ben sowieso een baas. IIFYM jwz:cool:

11 weken is toch echt niet zo lang, vind ik... :)
Als je niet boven de 8% gaat willen uitkomen, ga je toch wat minder dan 500 kcal boven onderhoud moeten eten, denk ik, en vooral zo'n vreetbuien vermijden... :p

500 calorieen is niet zoveel voor mij, is goed te doen. 11 weken daarintegen is wel erg lang voor me:p

Aah oke dat wou ik sowieso al toepassen. Ik ga het rustig opbouwen inderdaad.

Planning van vandaag... geen training. Ik wil wel maar me UB heeft rust nodig dus ik ga op ze vroegst pas morgen.

Voeding:

08.45u
Yoghurt, mager 350ml
Whey nutella/hazelnoot 65gr
Kellogg's chocos 50gr
:meal:
2usafc0.jpg

13.00u
Aardappelen 220gr
Zalm 320gr
Groenten 250gr

17.15u
Aardappelen 220gr
Pangafilet 350gr
Groenten 250gr

21.30u
McFlurry M&M's
Whey 35gr
Tonijn 145gr
Groenten 150gr

Totaal
290gr eiwit
220gr carbs
53gr vet
2510 calorieen

GROENTEN ???
Wat is deze?

• #1.218

Ik weet dat het raar klinkt, maar ik ben t daadwerkelijk lekker gaan vinden:o. Zelfde verhaal als met de koolvis:roflol:

Heb besloten om de groenten voorlopig even in me schema te houden, voelt het tenminste alsof ik een beetje gezond bezig ben:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven