Fitness Seller

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
Ow , des al niet te min sick fysiek.

---------- Toegevoegd om 10:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:34 ----------

Kan niet prijs geven welke groentes exact , dat is het geheim achter zijn UB hardheid.

Het geheim achter mijn fysiek zijn de tomaten. Deze zorgen voor de mooie rondingen in de schouders en de extra lijnen in de triceps. Minimaal 200gr tomaten per dag is wel een vereiste brah's

Speelt geen rol toch... zolang het geen erwten/wortelen zijn (die wel wat carbs bevatten).

Nee was inside joke, omdat ik wist dat Pleister voorheen nooit groentes at hehe ;)

Ik weet dat het raar klinkt, maar ik ben t daadwerkelijk lekker gaan vinden:o. Zelfde verhaal als met de koolvis:roflol:

Heb besloten om de groenten voorlopig even in me schema te houden, voelt het tenminste alsof ik een beetje gezond bezig ben:D

Ik vind het geen slechte keuze man :thumbs:
Vind zelf vooral dat het in een cut helpt met verzadigingsgevoel :)

• #1.223
Nee was inside joke, omdat ik wist dat Pleister voorheen nooit groentes at hehe ;)

Ik vind het geen slechte keuze man :thumbs:
Vind zelf vooral dat het in een cut helpt met verzadigingsgevoel :)

Het vult zeer zeker goed, dat is alleen maar een pluspunt. Maar het is ook nog eens erg lekker:)

Meal 2:
Aardappelen 215gr
Zalm 320gr
Groenten 250gr
Pasta saus 80gr
2u5887a.jpg

pas op dat je niet weer dik wordt :trollface:

• #1.227
Hoe vet wil je komende bulk maximaal worden??:o

Maximaal 10%. Ik gain liever iets minder massa dan dat ik weer te hoog ga in vetpercentage. Op maximaal 10% zie ik tenminste all year redelijk goed uit en als ik ooit weer wil cutten/wedstrijd dan is dat ook weer een stuk makkelijker.

Ik lees nu dat je helaas niet meer mee doet met de Flexcup.. Jammer zeg!
Maar privé gaat voor.. Misschien volgend jaar dan maar aangezien je dan toch nog in de juniorenklasse mee kan doen las ik haha.

Al je harde werk is in ieder geval niet voor niks geweest, wat een gave foto's!! :hitit:
Jij komt er wel!

• #1.229
Ik lees nu dat je helaas niet meer mee doet met de Flexcup.. Jammer zeg!
Maar privé gaat voor.. Misschien volgend jaar dan maar aangezien je dan toch nog in de juniorenklasse mee kan doen las ik haha.

Al je harde werk is in ieder geval niet voor niks geweest, wat een gave foto's!! :hitit:
Jij komt er wel!

Thnx voor je complimenten:D. Je bent volgens mij het 2e meisje die reageert in me log, altijd positief:cool:.

Als ik het goed begrepen heb kan ik volgend jaar inderdaad nog steeds mee doen in de junioren klasse, dat zou een kans zijn die ik waarschijnlijk niet laat schieten!

Jij ook heel veel succes! Hopelijk ga je het goed doen en ben zeer benieuwd naar je foto's:)

bang om bij de volwassenen mee te doen? :D :P

Thnx voor je complimenten:D. Je bent volgens mij het 2e meisje die reageert in me log, altijd positief:cool:.

Als ik het goed begrepen heb kan ik volgend jaar inderdaad nog steeds mee doen in de junioren klasse, dat zou een kans zijn die ik waarschijnlijk niet laat schieten!

Jij ook heel veel succes! Hopelijk ga je het goed doen en ben zeer benieuwd naar je foto's:)

Mack was de eerste? :p

• #1.232

Dankjewel! Ik ben ook heeeel benieuwd haha..

Ik zal je volgen man. Jammer dat je niet mee kon doen met flexcup, maaf mooi fysiek neergezet. Vooral voor je leeftijd! Ga gewoon lekker door en volgend jaar nieuwe kansen ;)

• #1.236
Re: Pleister, road to the Flex Cup 2013

Ik zal je volgen man. Jammer dat je niet mee kon doen met flexcup, maaf mooi fysiek neergezet. Vooral voor je leeftijd! Ga gewoon lekker door en volgend jaar nieuwe kansen ;)

Vind het zelf ook jammer maar wie weet volgend jaar!

Leuk dat je blijft volgen/posten :D

Krijgen we dan wel vids? :p

• #1.240
Van die one-arm row? Volgens mij bij je eerste paar pagina's heb je keer beloofd die oefening te filmen ;)

Toevallig doe ik morgen rug dus die zou ik eventueel kunnen filmen inderdaad!

Meal 3. Ik wou eigenlijk pangafilet maken maar had toch besloten om voor koolvis te gaan:p
Aardappelen 215gr
Koolvis 370gr
Groenten 250gr
dm708z.jpg

Meal 4:
Whey 35gr
Tonijn/Koolvis 165gr
Groenten 150gr
Olijfolie 5ml
McFlurry M&M's :lick:
ka4qbd.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven