MuscleMeat

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Aah ziet er lekker uit allemaal. En natuurlijk een lekker toetje uitgekozen! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.242
Aah ziet er lekker uit allemaal. En natuurlijk een lekker toetje uitgekozen! :D

Als ik eerlijk ben vond ik de McFlurry een beetje tegenvallen:(. Volgende keer een andere smaak proberen:D

---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

Voeding van vandaag. Sowieso flink gebaseerd op IIFYM dieet! Heb nu al zin in de Burger King na me training:cool:

08.45u
:eating:
Yoghurt, mager 400ml
Whey nutella/hazelnoot 60gr
Kellogg's chocos 90gr
jb0013.jpg

10.15u
Preworkout Jack3D Micro

10.45 - 11.45u
BCAA 10gr
Kracht training
Rug / borst / buik

12.45u
Burger King Grilled Chicken Classic Burger
Burger King Grilled Chicken Salad
Burger King Fusions Oreo Icecream
Whey 30gr

17.00u
Zalm 375gr
Groenten 350gr

21.15u
Koolvis 290gr
Ei-eiwit gekookt 4 stuks
Pasta saus 100gr
Groenten 250gr

Totaal
290gr eiwit
212gr carbs
54gr vet
2495 calorieen

hoe kan burger king zo weinig kcal bevatten?

1 big tasty is al 900 kcal ofzo

• #1.244
hoe kan burger king zo weinig kcal bevatten?

1 big tasty is al 900 kcal ofzo

Volgens mij zie ik nergens een Big Tasty staan

---------- Toegevoegd om 09:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

Grilled Chicken Classic Burger
2450d4g.jpg

Grilled Chicken Salad
2i7nzhz.jpg

Fusion Oreo Icecream
332bk8m.jpg

Whey 30gr

Totaal
74,1gr eiwit
93,3gr carbs
22,3gr vet

---------- Toegevoegd om 09:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:36 ----------

Jullie zijn gewoon jaloers dat jullie iedere dag rijst/vis moeten eten en ik lekker aan de burger king zit:p

nerd, zo bedoelde ik het niet.

Sommige mensen hebben geen burger king, moeten wel naar mc donalds :(

• #1.246
Smakelijk bro, laat even weten hoe borst/rug bevalt want dat word je eerste keer toch?
Ben wel benieuwd misschien dat ik het ook keer doe.

Gat in zuiden van Nederland?? Ik dacht dat ik woonde in t gat van zuiden van Nederland...

Borst/rug is heerlijk, net of je uit elkaar ploft dan. Vieze BK, ben meer van de Mac :P

• #1.249
Smakelijk bro, laat even weten hoe borst/rug bevalt want dat word je eerste keer toch?
Ben wel benieuwd misschien dat ik het ook keer doe.

Gat in zuiden van Nederland?? Ik dacht dat ik woonde in t gat van zuiden van Nederland...

Jip eerste keer. Ik doe de oefening om en om, dus 1 rug en dan 1 borst. Ben zelf ook wel benieuwd!! Sowieso is mijn training schema toe aan vernieuwing omdat ik eigenlijk al zowat 2 jaar dezelfde routine hanteer. Niet in oefeningen maar wel in verdeling van spiergroepen.

Ik laat het je weten zodalijk:)

---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:27 ----------

Borst/rug is heerlijk, net of je uit elkaar ploft dan. Vieze BK, ben meer van de Mac :P

Mac is ook wel chil inderdaad haha. Ik ben sowieso wel een fan van fastfood:o

Me2, heb 't al een hele tijd niet gehad tho. Misschien dit weekend maar eens, heb ruimte voor 1 maaltijd met carbs :p

Krijg je niet te weinig vezels binnen zo als je IIFYM eet? Of merk je daar niks van?

Lol , die burger heeft niet eens zulke slechte stats :p

Hey pleister netjes gedaan hoor !!!

• #1.257
Me2, heb 't al een hele tijd niet gehad tho. Misschien dit weekend maar eens, heb ruimte voor 1 maaltijd met carbs :p

Burger King is een aanrader in ieder geval;)

If it fits your mouth :) superdieet :)

Zie je boys. Als zelfs Robbie IIFYM goedkeurt, dan moet het wel goed zijn:D

Krijg je niet te weinig vezels binnen zo als je IIFYM eet? Of merk je daar niks van?

Misschien iets te weinig inderdaad, maar ik heb niet altijd slechte meals hoor. Ook genoeg meals die wel ''bodybuilding approved'' zijn.

Lol , die burger heeft niet eens zulke slechte stats :p

Die burger heeft zelfs zeer goeie stats:p

Jij spoort niet brah, big king xxl, tender crisp, long chicken, tripple whopper & twister friessss. Hier kan geen mac tegen op!

Mwoa McDonalds heeft ook wel goeie producten. Big mac, big tasty, mc kroket, filet-o-fish, nja dat zijn in ieder geval de burgers die ik daar lekker vind:o

Hey pleister netjes gedaan hoor !!!

Thanks man!

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Post work out meal @ Burger King:eating:
Had ze niet beide tegelijk op de foto omdat ik het ijsje pas ging halen nadat ik me burger en salade op had, anders zou het ijsje gesmolten zijn:p

11w6il3.jpg

2nscsw4.jpg

En nog een verrassing:eek:
2dulgdg.jpg

monra.jpg

Brutaal die z/w foto!! Aders op de benen = top!

Klinkt misschien stom maar vind je hier beter ogen man!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven