xMichelle
Cool Novice
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Klinkt misschien stom maar vind je hier beter ogen man!!

Jullie moesten zeggen nice pics, maar niet dat deze beter zijn dan me ''shoot'' foto's![]()

Nee Pleister, dit moest ik juist wel zeggen
Dit is namelijk oprechte mening, want dat zegt namelijk dat je harder oogt met je huidige inname.
Iets wat dus zeer waardevolle (gouden) info is met oog op het loaden etc voor een competitie o.i.d.![]()

met zon mooi hoofd hoef je niet zo'n lichaam te hebben.. is een beetje teveel van het goede.

Jullie moesten zeggen nice pics, maar niet dat deze beter zijn dan me ''shoot'' foto's![]()

sorry bro. Nice pics hoor 

Even zonder gekheid nu ik vind je benen en armen echt een sterk punt. iets droger op je buik zou je fysiek top maken.
Ziet er goed uit brother.
Je weet wat je te doen staat![]()
sorry bro. Nice pics hoor
maar hier staan je benen droger. Daarom zijn ze beter + iets betere lichtinval![]()
Maar die shootpics waren ook nice hoor

Of zeggen jullie nee de originele is beter?Nice pics zeg, komen idd beter uit dan je shoot pics
Je lijkt voller en harder daar.
Goed fysiek bro, lekker bezig. Nu lekker door bouwen9

Damn bro, als ik die pics van je zie wil ik echt dat het snel April is... hoop net zo hard uit de cut te kunnen komen als jij dat gedaan hebt!
. Bulken is leuker
)
Heb je niet veel honger nu carbs wat omhoog gaan?
En opschieten met de vids![]()