MuscleMeat

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goedzo.

Langzaam kcal uppen.

Niet in 1x van 2000 naar 4500 :p

Geen pijntjes van diep cutten dan?
Qua gewrichten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.282
Goedzo.

Langzaam kcal uppen.

Niet in 1x van 2000 naar 4500 :p

Geen pijntjes van diep cutten dan?
Qua gewrichten?

Inderdaad haha, anders word ik dalijk weer zo fat fack:o

Uhm nee nergens last van, alleen kracht wat nog moet terug komen maar dat heeft ff tijd nodig:D

Ja met 4/5 week zal je wel weer niet zo gay liften :p

Haha j/k

Xxx

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.284
Yoo boys

Ik ga de topic titel aanpassen want die is niet echt toepasselijk meer bij me log aangezien ik niet meer mee doe. Eigenlijk had ik mezelf voorgenomen om voorlopig geen wedstrijden meer te doen maar de liefde voor de sport zit toch dieper dan ik dacht dus ik heb besloten om op 5 oktober 2014 mee te doen aan de Enercup! Ik ga ook geen juniorenklasse meer pakken maar ik doe gewoon mee in de gewichtsklasse vanwege het feit dat als ik ooit nog eens een wedstrijd zou doen de resultaten van de junioren klasse niet meetellen wanneer ik een gewichtsklasse doe, niet echt handig dus.

Aanpak is eigenlijk vrij simpel: cleanbulken tot 14 weeks out en dan de wedstrijdenvoorbereiding in. Ik trek er nu dus 2 weken langer voor uit + mijn vetpercentage laat ik niet meer zo hoog oplopen als wat ik nu had gedaan. Dan ga ik er vanuit dat ik het sowieso haal om wedstrijd-klaar te zijn en hoef ik ook niet direct zo diep te gaan als wat ik nu moest doen.

Wish me luck:cool:

good luck..ik volg vanaf nu :)

Good luck bro.

Kom sowieso kijken dan.

Wat een ommezwaai Pleister. Dat zal je niet zomaar besloten hebben. Eens een bodybuilder altijd een bodybuilder. :D

Good luck bro! Tof dat je dit gaat doen!

awesome bro! met de kennis die je tijdens deze prep hebt opgedaan zal dat echt een knaller van een wedstrijd voor je worden! ;)

Nice, op naar de 100kg @ 3.7% ! ;) ik volg maat!

Good luck! Weet wel dat het nu bijna 6-7 maand bulken gaat zijn, je vetpercentage zal zowiezo terug aanzienelijk toenemen. Ook al bulk je clean, het komt er zowiezo bij. Is natuurlijk volledig afhankelijk van wat je normen zijn.

gelukkig, had bijna geen fap materiaal meer

Yoo boys

Ik ga de topic titel aanpassen want die is niet echt toepasselijk meer bij me log aangezien ik niet meer mee doe. Eigenlijk had ik mezelf voorgenomen om voorlopig geen wedstrijden meer te doen maar de liefde voor de sport zit toch dieper dan ik dacht dus ik heb besloten om op 5 oktober 2014 mee te doen aan de Enercup! Ik ga ook geen juniorenklasse meer pakken maar ik doe gewoon mee in de gewichtsklasse vanwege het feit dat als ik ooit nog eens een wedstrijd zou doen de resultaten van de junioren klasse niet meetellen wanneer ik een gewichtsklasse doe, niet echt handig dus.

Aanpak is eigenlijk vrij simpel: cleanbulken tot 14 weeks out en dan de wedstrijdenvoorbereiding in. Ik trek er nu dus 2 weken langer voor uit + mijn vetpercentage laat ik niet meer zo hoog oplopen als wat ik nu had gedaan. Dan ga ik er vanuit dat ik het sowieso haal om wedstrijd-klaar te zijn en hoef ik ook niet direct zo diep te gaan als wat ik nu moest doen.

Wish me luck:cool:

pleister even twee dingen op de foto.s zie je duidelijk dat je er steeds beter uitziet naarmate je gaat laden
een tip van mij zorg dat je je dieet zo plant dat je een week voor de wedstrijd klaar bent bv. een maandag voor de wedstrijd ( meestal zondag ) dan begin je met heel langzaam laden cardio eruit en alleen licht trainen en poseren poseren en nog eens poseren daar word je echt scherp en hard van .. beetje bij beetje carbs opvoeren niet te snel .. kijk in de spiegel .. vanaf een donderdag doe je niks meer buiten het poseren dan
veel rusten met je benen omhoog .. vocht moet weg . zie je ook backstage waarom iedereen met zijn benen omhoog licht bloed moet ook omhoog benen is je grootste spiergroep ...

ik weet niet precies hoe het zit maar een junior mag net als een master 2 klasse doen dwz. junior en gewicht klasse .. pak je wel 2 bekers he.... enercup is op 5 oktober 4 weken later de ybf en walters open
als je zolang op dieet bent geweest 3maanden en je kunt het doortrekken zou ik miss ook een van die twee pakken ... waarom ???? omdat je zolang op dieet bent geweest voor nog geen uur on stage.. staat
en je altijd weer leert van je eerste wedstrijd wat je moet verbeteren .. ik heb het ook altijd zo gedaan
en mijn ervaring is dat je er bij de tweede wedstrijd beter bijstaat als de eerste .. en het gaat toch om die
beker he ....

hoop dat je hier wat mee kan anders sorry voor het lange verhaal ..

gr hardcore opa

damn joh! die zwart-wit foto van een paar pagina's terug :o
mooie fysiek man ;)

daar sta je idd wel iets harder dan op die shootfoto's lijkt me

Gaaf dat je toch nog wedstrijden doet, man. Dan heb je deze hele voorbereiding toch niet voor niks gedaan! Ik blijf alvast volgen... succes!

Enercup? Homo, dacht flexcup 2014.

Good luck! Weet wel dat het nu bijna 6-7 maand bulken gaat zijn, je vetpercentage zal zowiezo terug aanzienelijk toenemen. Ook al bulk je clean, het komt er zowiezo bij. Is natuurlijk volledig afhankelijk van wat je normen zijn.

Zowiezo schrijf je sowieso zo!

yes clean bulk geen ranzige pics meer zien van tonijn !

Leuk dat je enercup gaat doen. Ik kom kijken:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven