Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goedzo.
Langzaam kcal uppen.
Niet in 1x van 2000 naar 4500
Geen pijntjes van diep cutten dan?
Qua gewrichten?

Yoo boys
Ik ga de topic titel aanpassen want die is niet echt toepasselijk meer bij me log aangezien ik niet meer mee doe. Eigenlijk had ik mezelf voorgenomen om voorlopig geen wedstrijden meer te doen maar de liefde voor de sport zit toch dieper dan ik dacht dus ik heb besloten om op 5 oktober 2014 mee te doen aan de Enercup! Ik ga ook geen juniorenklasse meer pakken maar ik doe gewoon mee in de gewichtsklasse vanwege het feit dat als ik ooit nog eens een wedstrijd zou doen de resultaten van de junioren klasse niet meetellen wanneer ik een gewichtsklasse doe, niet echt handig dus.
Aanpak is eigenlijk vrij simpel: cleanbulken tot 14 weeks out en dan de wedstrijdenvoorbereiding in. Ik trek er nu dus 2 weken langer voor uit + mijn vetpercentage laat ik niet meer zo hoog oplopen als wat ik nu had gedaan. Dan ga ik er vanuit dat ik het sowieso haal om wedstrijd-klaar te zijn en hoef ik ook niet direct zo diep te gaan als wat ik nu moest doen.
Wish me luck![]()
? omdat je zolang op dieet bent geweest voor nog geen uur on stage.. staat
Good luck! Weet wel dat het nu bijna 6-7 maand bulken gaat zijn, je vetpercentage zal zowiezo terug aanzienelijk toenemen. Ook al bulk je clean, het komt er zowiezo bij. Is natuurlijk volledig afhankelijk van wat je normen zijn.