Jimn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pleister even twee dingen op de foto.s zie je duidelijk dat je er steeds beter uitziet naarmate je gaat laden
een tip van mij zorg dat je je dieet zo plant dat je een week voor de wedstrijd klaar bent bv. een maandag voor de wedstrijd ( meestal zondag ) dan begin je met heel langzaam laden cardio eruit en alleen licht trainen en poseren poseren en nog eens poseren daar word je echt scherp en hard van .. beetje bij beetje carbs opvoeren niet te snel .. kijk in de spiegel .. vanaf een donderdag doe je niks meer buiten het poseren dan
veel rusten met je benen omhoog .. vocht moet weg . zie je ook backstage waarom iedereen met zijn benen omhoog licht bloed moet ook omhoog benen is je grootste spiergroep ...
ik weet niet precies hoe het zit maar een junior mag net als een master 2 klasse doen dwz. junior en gewicht klasse .. pak je wel 2 bekers he.... enercup is op 5 oktober 4 weken later de ybf en walters open
als je zolang op dieet bent geweest 3maanden en je kunt het doortrekken zou ik miss ook een van die twee pakken ... waarom? omdat je zolang op dieet bent geweest voor nog geen uur on stage.. staat
en je altijd weer leert van je eerste wedstrijd wat je moet verbeteren .. ik heb het ook altijd zo gedaan
en mijn ervaring is dat je er bij de tweede wedstrijd beter bijstaat als de eerste .. en het gaat toch om die
beker he ....
hoop dat je hier wat mee kan anders sorry voor het lange verhaal ..
gr hardcore opa

Gaaf dat je toch nog wedstrijden doet, man. Dan heb je deze hele voorbereiding toch niet voor niks gedaan! Ik blijf alvast volgen... succes!
. Maar wel leuk dat je blijft volgen bro, altijd goed!
Wat een ommezwaai Pleister. Dat zal je niet zomaar besloten hebben. Eens een bodybuilder altijd een bodybuilder.![]()

awesome bro! met de kennis die je tijdens deze prep hebt opgedaan zal dat echt een knaller van een wedstrijd voor je worden!![]()

Good luck! Weet wel dat het nu bijna 6-7 maand bulken gaat zijn, je vetpercentage zal zowiezo terug aanzienelijk toenemen. Ook al bulk je clean, het komt er zowiezo bij. Is natuurlijk volledig afhankelijk van wat je normen zijn.

damn joh! die zwart-wit foto van een paar pagina's terug
mooie fysiek man
daar sta je idd wel iets harder dan op die shootfoto's lijkt me

yes clean bulk geen ranzige pics meer zien van tonijn !
. Doe je me ook aanmoedigen enz?
. Menu enz is echt vet raar. Iemand ervaring met de Nokia Lumia 920?Vind er tot nu toe ook niks aan. Even wennen waarschijnlijk!Haha een office phoneSucces, ik heb ook eentje van een vriend paar dagen mogen testen. Die zijn niet voor mij bestemd. Het is opgebouwd net zoals windows 7 uit allemaal verschillende tegels. Je moet het gewoon komen. Succes btw! (had ik nog niet gezegd
)
Nice! Ook spandoeken enz?Als je enercup gaat draaien kom ik sws even kijken ^^. Beetje schreeuwen enz als je opkomt altijd mooi haha.

Ja klopt sperma met beetje bloed, ik duwde te hard in haar gaatje![]()

Oke oke begrijpelijk. Dan wacht ik t even afBevestiging krijg je pas na weekend denk ik.
Zijn allemaal op flex cup
Nee daar doe ik sowieso niet meer aan mee. Heb al wat berichten binnen gekregen hoe druk en chaotisch het vandaag verloopt daar, veel en veels te deelnemers. Daar heb ik niet echt zin in om tussen die drukte te staan

Flex Cup is waarschijnlijk nog steeds de beste wedstrijd voor beginners maar ik vind het imo prettiger wanneer de wedstrijd ook gewoon normaal verloopt zonder dat alles snel snel moet omdat ze anders in tijdnood komen. Op die manier word er gewoon te weinig aandacht besteed aan de atleten ondanks hun goede bedoelingen.Hmm dat wist ik niet. Is Enercup ook beetje voor beginners dan? Ga wel 's overleggen en kijken naar eventuele begeleiding![]()
Flex Cup is waarschijnlijk nog steeds de beste wedstrijd voor beginners maar ik vind het imo prettiger wanneer de wedstrijd ook gewoon normaal verloopt zonder dat alles snel snel moet omdat ze anders in tijdnood komen. Op die manier word er gewoon te weinig aandacht besteed aan de atleten ondanks hun goede bedoelingen.
Kijk maar eens in Michelle haar wedstrijd log, zij klaagt ook over hoe stressvol het is voor de atleten omdat het veels te druk is