MuscleMeat

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.321
  • #1.323
Is dat erg dan? Of denk je geschorst te worden. Volgens mij kan Enercup en YBF prima samen.

De uitslagen van andere bonden tellen niet mee. Als ik in de top 3 eindig bij de Enercup ga ik een paar weken later niet weer in een C-klasse mee doen bij de YBF, beetje nutteloos imo. Dan bouw ik liever door en pak ik een B-klasse wedstrijd bij een organisatie die is aangesloten bij de IFBB.

Te stressen loop je toch wel als je er bent! Toch is het inderdaad wel fijn als alles 100% verloopt, maar volgens mij is dat bijna nergens zo. Ook als je de verhalen hoort van AC Madrid enz hoe druk het daar was enz..

• #1.325
Te stressen loop je toch wel als je er bent! Toch is het inderdaad wel fijn als alles 100% verloopt, maar volgens mij is dat bijna nergens zo. Ook als je de verhalen hoort van AC Madrid enz hoe druk het daar was enz..

100 atleten tegen over 250 atleten, dan weet ik wel welke wedstrijd stressvoller is ;)

• #1.327
Klopt, maar ik vind dat je dan soms maar moet kiezen voor een stop in plaats van als maar mensen toe te laten, want zo'n chaos is ook niks.

Geef ik je ook gelijk in maarja hun denken waarschijnlijk zo, hoe meer hoe beter. Dat is voor hun t geval maar voor de atleten niet helaas

De uitslagen van andere bonden tellen niet mee. Als ik in de top 3 eindig bij de Enercup ga ik een paar weken later niet weer in een C-klasse mee doen bij de YBF, beetje nutteloos imo. Dan bouw ik liever door en pak ik een B-klasse wedstrijd bij een organisatie die is aangesloten bij de IFBB.

Daar heb je een punt. Voor mij ligt dat iets anders. 50+;)

Moet je even goed bedenken inderdaad en op tijd beslissen, wel zo belangrijk met je planning:p

Ja idd. Ik wilde bewust voor de Flex gaan omdat 't en echt een beginnerswedstrijd is en omdat het mooi aan 't eind van het jaar is en ik dan niet midden in de zomer bezig ben met m'n wedstrijdvoorbereiding als het 35 graden is :p Plus dat ik dan natuurlijk nog een maand of 9 heb om dikke massa te pakken voor ik moet gaan cutten.

• #1.330
Daar heb je een punt. Voor mij ligt dat iets anders. 50+;)

oudje:p

Ja idd. Ik wilde bewust voor de Flex gaan omdat 't en echt een beginnerswedstrijd is en omdat het mooi aan 't eind van het jaar is en ik dan niet midden in de zomer bezig ben met m'n wedstrijdvoorbereiding als het 35 graden is :p Plus dat ik dan natuurlijk nog een maand of 9 heb om dikke massa te pakken voor ik moet gaan cutten.

Belangrijke beslissing brah!

Meal 3
Zamfilet
Groenten
Slim Noodles
21318ci.jpg

Meal 4
Koolvis
Groenten
Slim Fettuccine
2dt6omv.jpg

Smerige vis pics maken me misselijk! ik wil medium meat zien! :(

• #1.332
Smerige vis pics maken me misselijk! ik wil medium meat zien! :(
Ik ben vegetarier bro dat wist je toch? Geen vlees voor mij..

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:35 ----------

09.00u
Kwark, mager 250ml
Whey nutella/hazelnoot 35gr
Zomerfruit, diepvries 125gr
Kellogg's chocos repen 5stuks
2rpwxtu.jpg

10.30u
Preworkout Jack3D Micro

11.00-12.00u
Kracht training
BCAA 10gr

13.00u
Subway 30cm sandwich BBQ chicken bacon melt
Honey Mustard dressing

17.30u
Eten bij mama:engel:

22.00u
Koolvis 260gr
Groenten 250gr
Slim Fettuccine 125gr
Ketchup 50gr

:roflol: held! Die dingen zijn hnnngggg

edit: vraagje. Denk je dat die iifym ook zo goed zou hebben gewerkt als je geen extra 'supps' had gebruikt?

• #1.334
:roflol: held! Die dingen zijn hnnngggg

Pff schei uit, wil nog meer!:D

Die diepvries zomerfruit in de kwark met whey is trouwens ook lekker

---------- Toegevoegd om 09:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:14 ----------

edit: vraagje. Denk je dat die iifym ook zo goed zou hebben gewerkt als je geen extra 'supps' had gebruikt?

Uhm lastig te zeggen. Als je ON bent gaat je lichaam een stuk beter om met de voedingsstoffen die hij tot zich krijgt. Ik denk zeker dat het zou werken maar dat je het wel wat minder extreem zou moeten toepassen als hoe ik het doe

oudje:p

Belangrijke beslissing brah!

Meal 3
Zamfilet
Groenten
Slim Noodles
21318ci.jpg

Lekkere zwartgeblakerde zalm :o
Stel je vuur niet zo hoog in bij het bakken van zalm (vis in 't algemeen), dan blijft die binnenin lekker mals en vochtig. Maar mss eet je je vis wel liever droog en smaakloos? :D

En btw. als je wel nog vis eet, ben je geen vegetariër hoor. ;)

• #1.336
Lekkere zwartgeblakerde zalm :o
Stel je vuur niet zo hoog in bij het bakken van zalm (vis in 't algemeen), dan blijft die binnenin lekker mals en vochtig. Maar mss eet je je vis wel liever droog en smaakloos? :D

En btw. als je wel nog vis eet, ben je geen vegetariër hoor. ;)

Bakken? Is zalmfilet voor in de oven. En ik hou van een krokante rand, ik laat de vis expres te lang erin.

Hoe zag je contestcycle + aankomende cycle eruit? PM mag ook uiteraard.

Ff vraag over die whey.
Smaakt die echt zoals nutella?

No joke?

• #1.340
Hoe zag je contestcycle + aankomende cycle eruit? PM mag ook uiteraard.

Ik wou me prep cycle posten maar je krijgt er toch altijd kritiek op wat beter en anders kan dus heb besloten om dat niet te doen.

Me bulkcycle wil ik wel posten, geen probleem.
Week 1-6 dianabol
Week 1-16 testosteron enanthaat
Week 1-16 nandrolone decanoate

Doseringen ben ik nog niet helemaal over uit. Zodra ik die weet zal ik ze posten:)

Ja, zalm bakken/braden in de pan... maar goed, als je 't liever droog eet moet je 't idd wat langer laten liggen :p

Ik had er zilverpapier overheen gedaan zodat die wat sappiger bleef van binnen, maar inderdaad met zo zwarte korst is die wel wat droger:p

Ff vraag over die whey.
Smaakt die echt zoals nutella?

No joke?

Uhm nee niet helemaal lol. Maar wel een totaal andere smaak dan de normale choco variant, wel lekker om eens af te wisselen bro!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven