XXL Nutrition

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha vandaar ook dat ik zei mag ook in PM. Ben wel benieuwd, 't heeft aardig z'n werk voor je gedaan :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
Haha vandaar ook dat ik zei mag ook in PM. Ben wel benieuwd, 't heeft aardig z'n werk voor je gedaan :)

Ik stuur je zo even een PM brah

---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:34 ----------

Training van vanmorgen, vergeten te posen toenstraks. Heb er geen gewichten bij gezet want die waren aan de lage kant, niet echt heel boeiend dan:p

Leg curls liggend
5 x 12-15

Hack squat machine
5 x 12-15

Leg press
4 x 8-12

Leg extensions
3 x 12-15

Dumbbell deadlift stiffed leg
5 x 12-15

Crunch machine
6 x 15-20

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

Niet echt direct iets wat thuis hoort in me topic maar ik wou dit toch graag even delen. Mijn beste kameraad heeft ongeveer tegelijk met mij gecut, niet voor een wedstrijd maar puur voor zichzelf. Zijn cut duurde precies 8 weken. Ik heb hem daarin geholpen en gestuurd op de momenten dat die het nodig had maar grootste gedeelte van zijn training/voeding heeft die zelf gedaan.

Stats:
22 jaar
172cm
70kg

p2fkg.jpg

25h2s8w.jpg

nox3sn.jpg

Laatst bewerkt:
Nette prestatie van die maat van je bro! van hoeveel % naar hoeveel % is ie gegaan?

Ziet er beter uit als jou :trollface:

Niet echt direct iets wat thuis hoort in me topic maar ik wou dit toch graag even delen. Mijn beste kameraad heeft ongeveer tegelijk met mij gecut, niet voor een wedstrijd maar puur voor zichzelf. Zijn cut duurde precies 8 weken. Ik heb hem daarin geholpen en gestuurd op de momenten dat die het nodig had maar grootste gedeelte van zijn training/voeding heeft die zelf gedaan.

Stats:
22 jaar
172cm
70kg

Brute shape voor die stats zeg! Ik ben ongeveer even lang... vanaf februari ga 'k opbouwen, hopelijk zie 'k er dan ook ongeveer zo uit tegen de zomer. :)

Ging je eigenlijk nog uitgebreid stuk schrijven over je laatste twee weken, hoe je alles had aangepakt?
Was wel benieuwd.

IN opnieuw :D

Veel succes met je voorbereiding hierop!
Ben echt benieuwd wat je kunt gaan bewerkstelligen! :)

Ik ga proberen te volgen Pleister :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.352

Alleen maar positief voor mijn kameraad:)

Brute shape voor die stats zeg! Ik ben ongeveer even lang... vanaf februari ga 'k opbouwen, hopelijk zie 'k er dan ook ongeveer zo uit tegen de zomer. :)

Wie weet! Succes ermee in ieder geval;)

Ging je eigenlijk nog uitgebreid stuk schrijven over je laatste twee weken, hoe je alles had aangepakt?
Was wel benieuwd.

Nee dat heeft geen nut meer omdat ik dat niet heb kunnen uitvoeren op de manier hoe ik het wou. Heb 1 week eerder moeten pieken en heb zelfs nog aanpassingen de dag ervoor moeten maken omdat de datum die ik erna in gedachten had ook al niet uit kwam, sorry brah.

IN opnieuw :D

Veel succes met je voorbereiding hierop!
Ben echt benieuwd wat je kunt gaan bewerkstelligen! :)

Thnx bro. Blijven volgen!

Ik ga proberen te volgen Pleister :)

Goedzo Robbie:cool:

Je moet meer actief worden Rob, jouw kennis is een toevoeging voor het forum!

Voeding en training van vandaag:

07.45u
Optimel yoghurt, mager 350ml
Flakes ontbijtgranen 105gr
Zomerfruit, diepvries 100gr
Whey nutella 50gr

12.15u
Noodles 55gr
Kipfilet 275gr
Groenten 300gr
Mayo light 75gr

17.00u
Noodles 60gr
Tonijn 235gr
Groenten 200gr
Olijfolie 25ml
Tomatensoep 300ml

18.45
Preworkout Jack3D Micro

19.15 - 20.00u
Kracht training

21.15u
Aardappelen 275gr
Varkensfilet 340gr
Ei-eiwit, gekookt 2stuks
Groenten 200gr
Mayo, light 50gr
Ketchup 50gr
kdqwbq.jpg

Pulldown underhand grip
50kg x15
55kg x12
60kg x10
65kg x6
55kg x10

Chin ups BW
BW x8
BW x6
BW x6

Hyperextensions
BW x15
BW x12
BW x10

Barbell row underhand grip
50kg x15
50kg x12
50kg x8
40kg x12
40kg x10

Machine row
50kg x15
55kg x12
60kg x10
50kg x12

En weer geen vid :(

Je blijft je fans teleur stellen :mad:

Dan zijn er juist genoeg die je telefoon kunnen vasthouden ;)

Mag je altijd aan mij vragen :heart:

Nee dat heeft geen nut meer omdat ik dat niet heb kunnen uitvoeren op de manier hoe ik het wou. Heb 1 week eerder moeten pieken en heb zelfs nog aanpassingen de dag ervoor moeten maken omdat de datum die ik erna in gedachten had ook al niet uit kwam, sorry brah.

Begrijp t, no problem.
Volg de log toch actief dus zal nog genoeg leren ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven