Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha vandaar ook dat ik zei mag ook in PM. Ben wel benieuwd, 't heeft aardig z'n werk voor je gedaan![]()

Nette prestatie van die maat van je bro! van hoeveel % naar hoeveel % is ie gegaan?

Niet echt direct iets wat thuis hoort in me topic maar ik wou dit toch graag even delen. Mijn beste kameraad heeft ongeveer tegelijk met mij gecut, niet voor een wedstrijd maar puur voor zichzelf. Zijn cut duurde precies 8 weken. Ik heb hem daarin geholpen en gestuurd op de momenten dat die het nodig had maar grootste gedeelte van zijn training/voeding heeft die zelf gedaan.
Stats:
22 jaar
172cm
70kg

Brute shape voor die stats zeg! Ik ben ongeveer even lang... vanaf februari ga 'k opbouwen, hopelijk zie 'k er dan ook ongeveer zo uit tegen de zomer.![]()

Ging je eigenlijk nog uitgebreid stuk schrijven over je laatste twee weken, hoe je alles had aangepakt?
Was wel benieuwd.
IN opnieuw
Veel succes met je voorbereiding hierop!
Ben echt benieuwd wat je kunt gaan bewerkstelligen!![]()

Dan zijn er juist genoeg die je telefoon kunnen vasthouden![]()

Nee dat heeft geen nut meer omdat ik dat niet heb kunnen uitvoeren op de manier hoe ik het wou. Heb 1 week eerder moeten pieken en heb zelfs nog aanpassingen de dag ervoor moeten maken omdat de datum die ik erna in gedachten had ook al niet uit kwam, sorry brah.

Op maandagavond vids maken is zowat een onmogelijk opgave, veels te druk in de gym![]()