XXL Nutrition

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

Ik zit nu op 2700 calorieen

Training van gisteren, borst/triceps/kuiten

Plat bankdrukken
warmup
warmup
80kg x15
100kg x10
110kg x6
90kg x10

Schuin dumbbell drukken
warmup
28kg x15
30kg x12
32,5kg x8
35kg x6

Schuin machine drukken
50kg x12
50kg x10
50kg x8
40kg x10

Fly machine
50kg x15
50kg x12
50kg x12

Triceps pushdown
50kg x15
55kg x15
60kg x12
65kg x10

Dip machine
70kg x15
70kg x12
70kg x10
65kg x10

French press
30kg x15
30kg x12
25kg x15
25kg x12

Staand kuitheffen
140kg x20
130kg x15
120kg x15
110kg x12

Zittend kuitheffen
40kg x20
35kg x15
30kg x12
25kg x12

Hoe is je aanpak qua voeding Pleister, zelfde als vorig jaar ongeveer of ga je het anders aanpakken?

Hoe is je aanpak qua voeding Pleister, zelfde als vorig jaar ongeveer of ga je het anders aanpakken?

In grote lijnen hetzelfde als vorig jaar inderdaad. Ik verlaag iedere twee weken mijn voeding qua calorieen.
Me voeding van vandaag:

07.00u
whey 40gr

08.30u
Havermout 80gr
Whey 35gr
Magere melk 200ml

12.00u
Tonijn 280gr
Olijfolie 20ml
Pindakaas 15gr

15.00u
Rijst, ongekookt 40gr
Kipfilet, gebakken 135gr
Olijfolie 10ml

17.00u
Rijst, ongekookt 45gr
Kipfilet, gebakken 140gr
Olijfolie 10ml

Training

21.00u
Rijst, ongekookt 85gr
Kipfilet, gebakken 275gr

Laatst bewerkt:
Basic bodybuilding food!:thumbs:

Vind je die gekookte kip niet ontzettend ranzig? En waarom eet je eigenlijk gekookte kip...kruiden, betere controle over vetten?

Wat doe je precies met die 10ml olijfolie, doe je gewoon door je rijst/kip heen?
Hoe ziet je meal er om 12.00u uit want daar kan ik me niet veel bij voorstellen :P

Gewoon wat tonijn vreten, daarna een schep pindakaas naar binnen douwen en vervolgens de tonijn/pindakaas smaak wegspoelen met wat overheerlijke olijfolie, lijkt mij?;)

Respect dat je die havermout zonder melk eet, dat kan ik niet binnenhouden :(

Basic bodybuilding food!:thumbs:

Vind je die gekookte kip niet ontzettend ranzig? En waarom eet je eigenlijk gekookte kip...kruiden, betere controle over vetten?

Basic inderdaad, maar dat blijft het beste toch?:cool:

Heb even een aanpassing gedaan, ik bedoelde namelijk gebakken:o. Gewoon in de pan dus

Wat doe je precies met die 10ml olijfolie, doe je gewoon door je rijst/kip heen?
Hoe ziet je meal er om 12.00u uit want daar kan ik me niet veel bij voorstellen :P

Wanneer ik de rijst/kip heb afgewogen en in een bakje heb gedaan doe ik daar 10ml olijfolie doorheen mengen. Is best wel lekker want dat maakt t sowieso een stuk minder droog! En het zijn ofcourse goeie vetten

Gewoon wat tonijn vreten, daarna een schep pindakaas naar binnen douwen en vervolgens de tonijn/pindakaas smaak wegspoelen met wat overheerlijke olijfolie, lijkt mij?;)

Respect dat je die havermout zonder melk eet, dat kan ik niet binnenhouden :(

Lol nee ik pak die 280gr tonijn en doe daar 20ml olijfolie doorheen. De pindakaas doe ik gewoon op een lepel en dan op eten:D

Heb ff een aanpassing gedaan in me post van me voeding, want ik doe er 200ml melk bij.. was ik vergeten erbij te zetten

Melk?
Nog niet over gestapt naar water?

Maar shit bro, nu al 2700?
My god.
Niet nu al veel honger dan?
Niet bang dat je crashed?

Nu al 2700kcal?

Zo'veel' eet ik bijna in men bulk :sad:

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 21:18 ----------

Houd je vocht van vast als ik me niet vergis
?

Melk hoeft totaal niet vervangen te worden behalve als je dit wilt vervangen om de kcals/carbs te verlagen.

Waarom overstappen naar water, sorry voor de vele vragen.
I'm here to learn.

Is niks mis met melk/zuivel, maar in contest prep moet je dat wel eruit gooien op geheven moment.

En pleister is geen ecto, maar ken zijn stofwisseling ook niet.
Als hij nu op 2700 zit, wat dan over een maand ? 2000?

Ik hoop voor hem dat niet te extreem aan het snijden gaat in kcal en daardoor spieren verliest

Is niks mis met melk/zuivel, maar in contest prep moet je dat wel eruit gooien op geheven moment.

En pleister is geen ecto, maar ken zijn stofwisseling ook niet.
Als hij nu op 2700 zit, wat dan over een maand ? 2000?

Ik hoop voor hem dat niet te extreem aan het snijden gaat in kcal en daardoor spieren verliest

Thanks, maar dat beantwoord m'n vraag niet echt :P
Nogmaals waarom moet je het eruit gooien?

Is het voor dus om de kcal/carbs te verlagen zoals John aangaf?

Wat John zegt klopt.

En om harder/droger/vasculairder te staan.

Zelfde dat brood eruit moet in cut.

Basic food is goed!

Lekker getraind weer zie ik.

Diep cutten heb ik geen ervaring mee, ik neem zelf aardig wat brood omdat ik rijst niet echt lekker vind. Mocht ik ooit onder de 15 procent vet duiken en dieper wil gaan zal ik er ook aan moeten geloven denk ik.... geen brood meer en aan de rijst meuk....

Thanks, maar dat beantwoord m'n vraag niet echt :P
Nogmaals waarom moet je het eruit gooien?

Is het voor dus om de kcal/carbs te verlagen zoals John aangaf?

Melk zit lactose in en kan onderhuidse vet vasthouden en dat wil je juist niet als wedstrijdatleet.
Je kan het prima nog tot 2 weken (zelfs langer) voor je wedstrijd drinken.
Persoonlijk skip ik alle zuivelproducten minimaal 4 weken van te voren.
@ Pleister je meals zien er verder goed uit.
Afhankelijk van je gewicht / bf daling, zou ik wel kritisch kijken naar je khy inname.
Ga niet te snel dalen in je kcal als je dat ook niet nodig hebt.
Succes verder.

Vond de carbs inname ook al aan de lage kant zitten, dit is voor medium dagen of?
En je water al omhoog gegooid btw

Melk?
Nog niet over gestapt naar water?

Maar shit bro, nu al 2700?
My god.
Niet nu al veel honger dan?
Niet bang dat je crashed?

Ik hou het nog even op melk, als me carbs meer omlaag gaan doe ik de melk eruit.
Nee valt wel mee qua honger gevoel, totaal niet eigenlijk.

Waarom overstappen naar water, sorry voor de vele vragen.
I'm here to learn.

Melk kan wat vocht vast houden bro

Basic food is goed!

Lekker getraind weer zie ik.

Diep cutten heb ik geen ervaring mee, ik neem zelf aardig wat brood omdat ik rijst niet echt lekker vind. Mocht ik ooit onder de 15 procent vet duiken en dieper wil gaan zal ik er ook aan moeten geloven denk ik.... geen brood meer en aan de rijst meuk....

Thnx!

Mwoa brood hoeft niet persé eruit maar ik vind het persoonlijk wel beter, vooral als je echt diep gaat.

Melk zit lactose in en kan onderhuidse vet vasthouden en dat wil je juist niet als wedstrijdatleet.
Je kan het prima nog tot 2 weken (zelfs langer) voor je wedstrijd drinken.
Persoonlijk skip ik alle zuivelproducten minimaal 4 weken van te voren.
@ Pleister je meals zien er verder goed uit.
Afhankelijk van je gewicht / bf daling, zou ik wel kritisch kijken naar je khy inname.
Ga niet te snel dalen in je kcal als je dat ook niet nodig hebt.
Succes verder.

Zolang het kan hou ik de melk erin inderdaad maar als ik lager ga qua carbs dan haal ik melk eruit.
Ik hou het in de gaten maar tot nu toe ga ik goed, niet te snel en ook qua gewichtsafname zit t goed.

Vond de carbs inname ook al aan de lage kant zitten, dit is voor medium dagen of?
En je water al omhoog gegooid btw

Dit is gewoon me medium dag inderdaad. Ik ga over een weekje of 2 beginnen met carb cyclen bro.
Water zit nu op 3-3,5 liter

Geen groenten?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven