Fitness Seller

Poes overleden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Gisteren altijd maar overgeven, bijna niet eten... Sinds gisterenavond was ze al spoorloos tot ik ze vandaag vond in het tuinhuis :(

Zit er vooral mee dat ik gisteren al niet direct naar de dierenarts ben gegaan, omdat ik nu niet weet wat de oorzaak precies was. Ze was deze week wel eerst krols en daarna dachten we dat ze drachtig was vanwege het overgeven.

Maar blijkbaar was er dus toch meer aan de hand, ofwel kon ze de dracht gewoon niet meer aan vanwege de leeftijd (die we niet precies kenden).

Gecondoleerd, maar was ze nou ook echt drachtig?

Gecondoleerd T, je gaat je toch altijd hechten aan zo'n kat.

Rip :( heb je nog meer katten? anders zou je evt nog wel een autopsie kunnen laten uitvoeren om te achterhalen wat het nou precies was

shit happens.. gecondoleerd

Klote man, sterkte met dit verlies. Heb zelf ook een aantal honden en katten verloren in mijn leven en is natuurlijk altijd een groot verlies.
Vooral degene die te jong zijn gestorven omdat je daar dan het minste vrede mee kunt hebben.
Voel je niet schuldig dat je niet gelijk naar de dierenarts bent gegaan, het is logisch dat je dat niet doet na een dag overgeven en slecht eten.
Dat doen mijn dieren en kinderen ook wel eens en dat ga je niet gelijk naar een arts.
Hoe oud is de poes geworden?

Edit...zie dat je de leeftijd niet precies wist.

Laatst bewerkt:
Dat suckt Big T :(
Mijne heeft al een tijd last van zijn luchtwegen denk ik, je hoort hem vaak grollen en piepen. Mja, het beestje is exact 1 jaar jonger dan mij, dus heeft waarschijnlijk ook zijn beste tijd gehad...

Edit: ik ben 20 trouwens, beestje is dus 19.

Laatst bewerkt:
RIP :(

een huisdier wat dood gaat is altijd triest :(

zou er niet aan moeten denken als mijn hond opeens dood zou zijn

Gecondoleerd man, wel nieuwsgierig hoe het beestje nou is doodgegaan.
Zou er toch achteraan gaan om eventuele herhaling te voorkomen!

:(:(:(

gecondoleerd

Hoe lang had je die kat eigenlijk?

Vorige keer was ik me kleine dikke Harry kwijt.. Ik dacht dat hij achter een vliegje van t balkon was gesprongen en ik was gewoon uren buiten aant zoeken naar m.. Kwas echt kapot van.. Toen maar wat slaappillen genomen en geprobeerd om te slapen.. kwerd wakker van een raar geluid.. Het bleek die rotkat te zijn die onder me bed vandaan kroop.. :mad:

Gecondoleerd, een huisdier is vaak meer als slechts een diertje en word vaak meer als een soort familielid voor je. :(

Gecondoleerd T, is toch je maatje zo'n beestje.

Gecondoleerd, een mens kan zich toch zo hechten aan zo'n wezentje.

Sterkte! Een geliefd huisdier verliezen is altijd zwaar! Hou de moed er in!

Sterkte! Katten zijn onvervangbare dieren.

Gecondoleerd. Mijn kat heeft vorige maand ook een spuitje moeten krijgen vanwege nierfalen, was zichzelf constant aan het vergiftigen.. Enorm pijnlijke zaak aangezien het de eerste kat was waar ik zo aan gehecht was, hij nog maar 6 jaar was, was ook bij ons thuis geboren en dan nog eens bijna 200€ kosten op het einde voor echografie en zo.
Toen de dierenarts hem het spuitje gaf en hij daarna ineen zakte heb ik ook enorm m'n best moeten doen om mijn tranen te bedwingen. Zie nog steeds zijn blik van enkele seconden ervoor toen hij naar me keek en aan het rondsnuffelen was, nog vol van nieuwsgierigheid, niet wetende dat het zijn laatste sec waren. Ben nu aan het rondkijken voor een nieuwe kat maar zal toch nooit geen zoals onze Figaro meer zijn.

Gecondoleerd man :(

Jammer man , heb ook eens een kat gehad die gestorven is na veel overgeven. Bleek dat ie vergiftigd was.

Bia , post niet in dit soort topics als het je niet interesseert. Niet iedereen is een hartloze teek zoals jij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven