Fitness Seller

Poes overleden

Status
Niet open voor verdere reacties.
sterkte

Gecondoleerd. :(

• Topic Starter Topic Starter
Hoe lang had je die kat eigenlijk?

Vorige keer was ik me kleine dikke Harry kwijt.. Ik dacht dat hij achter een vliegje van t balkon was gesprongen en ik was gewoon uren buiten aant zoeken naar m.. Kwas echt kapot van.. Toen maar wat slaappillen genomen en geprobeerd om te slapen.. kwerd wakker van een raar geluid.. Het bleek die rotkat te zijn die onder me bed vandaan kroop.. :mad:
Toch al 6 jaar, maar ze was dus enkele jaren ouder.

Gecondoleerd, een huisdier is vaak meer als slechts een diertje en word vaak meer als een soort familielid voor je. :(
Idd. Het gaat om de persoonlijkheid van het dier en de band die je ermee hebt. Die kan sterker zijn dan een menselijke band.

Bedankt voor alle reacties.

Heel naar. Sterkte ermee.

Gisteren hebben we onze kat laten inslapen, hij was 17 jaar oud en at de laatste tijd niet meer.

Gecondoleerd en sterkte gewenst..

Gecondoleerd T !!
Een huisdier afgeven is en blijft idd altijd een lastig iets,..... heb vorige maand m'n rottie in moeten laten slapen ivm kanker :(

gecondoleerd :(

Gecondoleerd man, ik ben net zelf ook een kat verloren :(

Je mist dan toch altijd een stukje uit je gezin en soms is het je beste maatje, wat geen mens kan overtreffen in zijn of haar vriendschap..

Rip poesie

Gecondoleerd T.
Heb van de zomer ook mijn 2 katten moeten begraven.
Had ze al 16 jaar. Komt altijd hard aan.
Succes !

Sterkte bigt T!

Gecondoleerd!
Mijn kat is 2 maand geleden opeens blind geworden. Heel triestig om te zien, en ze schreeuwde redelijk vaak, maar dat is normaal. Echter is het de voorbije 2 weken zo erg geworden dat ze om de 5-10 minuten soms ligt te janken, en echt super hard janken. Het beest is ook een 18-20 jaar en ik probeer het zo vaak mogelijk te gaan strelen, maar we zouden ze echt naar de dierenarts moeten brengen om in te laten slapen, maar mn vader kan het niet over zn hart krijgen. rotte shit zo'n dingen.

Succes broeder, ik weet hoe moeilijk het is ...

Gecondoleerd.

Gecondoleerd!

Sommige mensen vinden dat je je maar aanstelt als je huisdier overleden is.. het was namelijk maar een 'dier'.
Maar je hebt toch een band opgebouwd.
En een trouw huisdier zal je nooit naaien,, integenstelling tot veel mensen

Gecondoleerd! Sterkte verder.

Gecondoleerd

Sterkte Big-T!
Afgelopen September 2 katten moeten laten inslapen. 't Zijn net je kinderen :(

Had Poes overigens de typische symptomen van een dracht?

• Topic Starter Topic Starter
Sterkte Big-T!
Afgelopen September 2 katten moeten laten inslapen. 't Zijn net je kinderen :(

Had Poes overigens de typische symptomen van een dracht?
De dagen ervoor duidelijk krols, en dan plots geen eetlust en vaak overgeven. Op het laatste ook niet erg actief en gewicht verloren. Zekerheid heb ik niet maar ik vermoed wel dat ze drachtig was en dat het te zwaar was voor de leeftijd oid.

Vergiftiging of infectie kan ook maar lijkt me onwaarschijnlijker. Had het wel liever zeker geweten...

Iedereen die ooit een echte band met een kat of hond heeft opgebouwd weet dat zo'n verlies je niet in de koude kleren gaat zitten.

Sterkte kerel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven