Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch al 6 jaar, maar ze was dus enkele jaren ouder.Hoe lang had je die kat eigenlijk?
Vorige keer was ik me kleine dikke Harry kwijt.. Ik dacht dat hij achter een vliegje van t balkon was gesprongen en ik was gewoon uren buiten aant zoeken naar m.. Kwas echt kapot van.. Toen maar wat slaappillen genomen en geprobeerd om te slapen.. kwerd wakker van een raar geluid.. Het bleek die rotkat te zijn die onder me bed vandaan kroop..![]()
Idd. Het gaat om de persoonlijkheid van het dier en de band die je ermee hebt. Die kan sterker zijn dan een menselijke band.Gecondoleerd, een huisdier is vaak meer als slechts een diertje en word vaak meer als een soort familielid voor je.![]()
De dagen ervoor duidelijk krols, en dan plots geen eetlust en vaak overgeven. Op het laatste ook niet erg actief en gewicht verloren. Zekerheid heb ik niet maar ik vermoed wel dat ze drachtig was en dat het te zwaar was voor de leeftijd oid.Sterkte Big-T!
Afgelopen September 2 katten moeten laten inslapen. 't Zijn net je kinderen
Had Poes overigens de typische symptomen van een dracht?