Fitness Seller

Poes overleden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gecondoleerd ik weet dat het zwaar is

gecondoleerd, ben zelf mijn kat half jaar geleden kwijt geraakt nooit weer gezien... ook niet fijn.

RIP. mijn vorige kat was neergeschoten en is dan nog helemaal op een poot naar hier gekropen op de oprit om daar dan te sterven. Toch onmenselijke mensen op deze wereld.

RIP. mijn vorige kat was neergeschoten en is dan nog helemaal op een poot naar hier gekropen op de oprit om daar dan te sterven. Toch onmenselijke mensen op deze wereld.
Dat meen je niet! Ben je er wel achter gekomen wie het op zijn geweten had?

Aaahhh erg klote voor je.

Gecondoleerd.

Nieuw katertje?

gecondoleerd :( heb zelf 3 katten, dus weet hoe je er kan aan hechten. elke kat heeft zijn eigen karaktertje, en zal je altijd bijblijven.

RIP
Mijn katje is nog geen jaar oud, maar moet er niet aan denken dat hij weg zou zijn, damn.

gecondoleerd! ik heb vannacht geen oog dicht gedaan omdat één van mijn katten niet thuisgekomen was....
toen mijn wekker ging, kwam hij vrolijk binnenlopen:mad:

Sterkte.

De dagen ervoor duidelijk krols, en dan plots geen eetlust en vaak overgeven. Op het laatste ook niet erg actief en gewicht verloren. Zekerheid heb ik niet maar ik vermoed wel dat ze drachtig was en dat het te zwaar was voor de leeftijd oid.

Vergiftiging of infectie kan ook maar lijkt me onwaarschijnlijker. Had het wel liever zeker geweten...
Zou in het verleden sterilisatie hebben geholpen vraag je je dan af.
Gecondoleerd.

Shit...echt klote voor je.
Altijd naar als het zo plotseling is.
Geen kans om afscheid te nemen!

Sterkte!

verliezen van een dier is nooit prettig
sterkte

• Topic Starter Topic Starter
Zou in het verleden sterilisatie hebben geholpen vraag je je dan af.
Gecondoleerd.
Geen idee, maar ik weet wel dat ik een volgende poes na de eerste dracht zal laten steriliseren voor alle zekerheid. Die eerste dracht moet je ze wel gunnen imo. Daarna is het wellicht beter om te steriliseren. Ach ze heeft nog een vrij lang (en goed) leven gehad, veel katten halen die leeftijd nooit.

Klote man! Je hecht je vaak toch meer dan je denkt aan een huisdier!
Wij waren vandaag bij de dierenarts omdat onze hond de laatste tijd veel hoest en nu blijkt zijn hart veel te groot te zijn en er zit vocht in de longen...moeten nog een echo afwachten om te kijken hoe erg het echt is!

Innige deelneming, ik ben zelf crazy catperson en waar ik woon, zit luguber volk dat katten vergiftigd / stropt en dergelijk. Als ze zo overgeven dan is dat soms ook door vergiftiging, mother****ers doen rattenvergif of eten en leggen het dan in hun tuin >.>

Innige deelneming, ik ben zelf crazy catperson en waar ik woon, zit luguber volk dat katten vergiftigd / stropt en dergelijk. Als ze zo overgeven dan is dat soms ook door vergiftiging, mother****ers doen rattenvergif of eten en leggen het dan in hun tuin >.>

Damn, dan moet je wel echt ziek zijn om zoiets te doen.

Gecondoleerd man..Weet wat het is. Heb vorige maand onze kat ook in moeten laten slapen..Hadden we 5 jaar en ze was nu 18...Had nooit verwacht dat ik me zo erg aan dat beest zou gaan hechten..Hebben nog een hong, pas 14 maanden oud hoor, maar dat wordt nog wat zeg...Heb het idee dat de band met een hond sterker is bij mij dan bij mijn kat..En die was al sterk is al gebleken...

Gecondoleerd en sterkte man. Blijft en is gewoon in een woord k*t.

Gecondoleerd Big T. Toevallig een leuke foto van het beestje om te posten?

Gecondoleerd. Mijn kat heeft vorige maand ook een spuitje moeten krijgen vanwege nierfalen, was zichzelf constant aan het vergiftigen.. Enorm pijnlijke zaak aangezien het de eerste kat was waar ik zo aan gehecht was, hij nog maar 6 jaar was, was ook bij ons thuis geboren en dan nog eens bijna 200€ kosten op het einde voor echografie en zo.
Toen de dierenarts hem het spuitje gaf en hij daarna ineen zakte heb ik ook enorm m'n best moeten doen om mijn tranen te bedwingen. Zie nog steeds zijn blik van enkele seconden ervoor toen hij naar me keek en aan het rondsnuffelen was, nog vol van nieuwsgierigheid, niet wetende dat het zijn laatste sec waren. Ben nu aan het rondkijken voor een nieuwe kat maar zal toch nooit geen zoals onze Figaro meer zijn.

Crisis man, dat is een moment wat je nooit meer vergeet. Klote nieren van katten begeven het wel erg vaak. Heb dat ook gehad met onze eerste kat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven