Rieger
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat meen je niet! Ben je er wel achter gekomen wie het op zijn geweten had?RIP. mijn vorige kat was neergeschoten en is dan nog helemaal op een poot naar hier gekropen op de oprit om daar dan te sterven. Toch onmenselijke mensen op deze wereld.
Nope, vermoedelijk een jager ofzo, die dacht dat het een vos was (was een rosse kat).Dat meen je niet! Ben je er wel achter gekomen wie het op zijn geweten had?
Zou in het verleden sterilisatie hebben geholpen vraag je je dan af.De dagen ervoor duidelijk krols, en dan plots geen eetlust en vaak overgeven. Op het laatste ook niet erg actief en gewicht verloren. Zekerheid heb ik niet maar ik vermoed wel dat ze drachtig was en dat het te zwaar was voor de leeftijd oid.
Vergiftiging of infectie kan ook maar lijkt me onwaarschijnlijker. Had het wel liever zeker geweten...
Geen idee, maar ik weet wel dat ik een volgende poes na de eerste dracht zal laten steriliseren voor alle zekerheid. Die eerste dracht moet je ze wel gunnen imo. Daarna is het wellicht beter om te steriliseren. Ach ze heeft nog een vrij lang (en goed) leven gehad, veel katten halen die leeftijd nooit.Zou in het verleden sterilisatie hebben geholpen vraag je je dan af.
Gecondoleerd.
Innige deelneming, ik ben zelf crazy catperson en waar ik woon, zit luguber volk dat katten vergiftigd / stropt en dergelijk. Als ze zo overgeven dan is dat soms ook door vergiftiging, mother****ers doen rattenvergif of eten en leggen het dan in hun tuin >.>
Gecondoleerd. Mijn kat heeft vorige maand ook een spuitje moeten krijgen vanwege nierfalen, was zichzelf constant aan het vergiftigen.. Enorm pijnlijke zaak aangezien het de eerste kat was waar ik zo aan gehecht was, hij nog maar 6 jaar was, was ook bij ons thuis geboren en dan nog eens bijna 200€ kosten op het einde voor echografie en zo.
Toen de dierenarts hem het spuitje gaf en hij daarna ineen zakte heb ik ook enorm m'n best moeten doen om mijn tranen te bedwingen. Zie nog steeds zijn blik van enkele seconden ervoor toen hij naar me keek en aan het rondsnuffelen was, nog vol van nieuwsgierigheid, niet wetende dat het zijn laatste sec waren. Ben nu aan het rondkijken voor een nieuwe kat maar zal toch nooit geen zoals onze Figaro meer zijn.