Fitness Seller

Poes overleden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gecondoleerd

Gecondoleerd Big T. Toevallig een leuke foto van het beestje om te posten?

Crisis man, dat is een moment wat je nooit meer vergeet. Klote nieren van katten begeven het wel erg vaak. Heb dat ook gehad met onze eerste kat.

Idd, we gaven hem ook elke dag een blik tonijn, niet wetende dat dit mss schadelijk kon zijn voor hem op lange termijn (zoveel eiwitten + nog eens dat ze al gevoelig zijn voor nierproblemen). Dan een jaar ervoor binnengebracht en vanaf dan mocht ie enkel nog dieetvoeding eten met een minimum aan eiwitten, maar een jaar later hebben ze het dan toch begeven. In ieder geval zal m'n volgende kat enkel nog korrels of natte kattenvoeding krijgen en niets meer van tafel.
En is idd enorm hard, heb ook zeker 3 weken regelmatig dat beeld nog voor mij gezien. Het zal me idd altijd bijblijven.

Laatst bewerkt:
Mijn kat ook deze ochtend overleden :(
Opeens sinds enkele dagen overgeven, naar de dierenarts geweest, bleek dat haar nieren geblokkeerd waren vermoedelijk door droogvoeder (mijn ouders kochten voor jonge kittens) dat te eiwitrijk is. Dan heeft ze 2 dagen aan een baxter gelegen en is ze deze ochtend in coma gegaan en ingeslapen. Pff, aan dat beest was zelfs niks te merken, nog altijd even lief en niet eens huilen ofzo erg raar. Maar ze had de leeftijd wel, volgende maand 14 jaar.

Wat klote, Big T!

De kat van mijn vriend is ziek, loopt nog amper en als hij staat (wacht op zijn eten) hurkt hij en hij strekt zijn beentjes niet meer als hij loopt.
Hij ligt de hele dag in zijn doos te slapen en gaat deze alleen nog uit om te eten of naar de kattenbak te gaan.
Al een half jaar is hij heel anders, minder actief en heel veel overgeven maar zo gaat het wel heel snel achteruit. Mijn schoonmoeder zei dat als het langer zo door gaat hij een spuitje krijgt. Pfff dat was echt schrikken toen ze dat zei. Vandaag nog even extra met hem geknuffelt, en gezegd dat hij gauw beter moet worden! Boris is 14 jaar.

Gecondoleerd man. Een kat is toch een volwaardige huisgenoot. Vorig jaar is onze kat overleden aan FIP, slechts 8 maanden oud. Zo zielig ze werd steeds zwakker en uiteindelijk maar in laten slapen.

Beste is denk ik om maar snel een nieuwe kat te nemen!

Die van mij is nu ook dood. Het is triestig om die lege plek te zien, maar het voelt wel beter aan ipv ze elke 5 minuten te horen schreeuwen, omvervallen, naast haar kussen zitten ed..

Mijn kat is vorige week overreden. Heeft zich nog tot bij de buurman zijn voordeur kunnen slepen en heeft daar vermoedelijk een paar uur gelegen. Toen we hem vonden onmiddellijk naar de dierenarts gedaan. Beestje zou verlamd zijn en niet meer te redden dus laten inslapen... Was (ben) er echt even niet goed van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven