- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

oke hoekse waard beter, laatste keer dat ik in rdam heb gezwommen was tropicana er nog.
ps. weer 2 lkkre trainingen neergezet bor pr is netjes.

nette training, hoe gingen de squats?
Je bent een echte visliefhebber ofnie?
hoe lang doe je over die twee km?
mooie squats, zonde van de OHP
ah easy tempo dus, of veel slalommen tussen de rest?Ik heb jarenlang geen vlees/vis gegeten, vlees eet ik nog steeds nauwelijks. Meestal neem ik vleesvervangers.
Vis staat tegenwoordig steeds vaker op het menu, heel krom eigenlijk.
Een uurtje, 1x40 2x20.
Die OHP blijft pittig.
ah easy tempo dus, of veel slalommen tussen de rest?
wat vind je pittig aan de OHP? de flexibiliteit?
ow brrr...daarom hekel ik recreatief zwemmenGewoon op recreatief niveau inderdaad, helaas ook veel slalommen. Gisteren zat een gast met 1 been en een groep bejaarden te sukkelen op de meest rechtse banen, waar mensen over het algemeen juist in een aardig tempo willen zwemmen...
Het is echt het gewicht bij die OHP, de eerste paar setjes gaan prima maar richting het eind moet het echt vanuit mn tenen komen. De oefening zelf is goed uitvoerbaar.

ow brrr...daarom hekel ik recreatief zwemmen
never mind, ik verwisselde even de OHP en de OHS even
OHP vind ik ook naaarrrr![]()
OHS is wel een oefening die op m'n lijstje staat om ooit nog eens in mn schema op te nemen, net als bijvoorbeeld clean & jerks. De OHP schijnt voor veel mensen de eerste oefening te zijn waar ze op stranden.
Mijn eerste 12 weken Stronglifts zitten er op, ik denk dat ik het nog even tot het jaareinde doortrek voor zover het lukt. Er gaan dan gegarandeerd meer deloads aankomen, maar dat is niet erg.
In januari wil ik van start gaan met http://tnation.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/10_x_3_for_fat_loss
Exercises: Deadlifts, Chin-ups or Pulldowns, Barbell Front or Hack Squats, Dips or Decline Bench Press
Exercises: Back Squats, Seated or Bent-over Rows, Romanian Deadlifts, Standing Military Press
Alles 10x3
Net even wat andere oefeningen en wat meer cardio.
Bij mij iig wel met die OHP idd.
leuk dat je denkt aan OHS en c&j, die zijn superleuk.
Nieuwe schema vanaf januari klinkt ook super.