- Waardering
- 258
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 61kg
- Vetpercentage
- 18%
Ok, sterkte, zet 'm op! En geef een gil wanneer je er zin in hebt!zou leuk zijn ja..
heb eerst een meet met Ron! als ik weer wat opgeknapt ben.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok, sterkte, zet 'm op! En geef een gil wanneer je er zin in hebt!zou leuk zijn ja..
heb eerst een meet met Ron! als ik weer wat opgeknapt ben.

Dank je.Ok, sterkte, zet 'm op! En geef een gil wanneer je er zin in hebt!![]()

Dank je.
zin heb ik altijd! kijk wel alweer uit naar trainen. ben alleen bang dat ik veel heb in moeten leveren.
dus moet wel wat op zien te pakken... hopen dat het lukt.
Maar ehm.... waar ergens woon je? (mag per PM hoor... )

Hoe houden je ellebogen het? Zie dat sommige zware lifts nu zonder problemen gaan (deadlift)?
Wel met straps alles, maar het gaat hartstikke goed!
!)Dat klopt, J!Wel met straps alles, maar het gaat hartstikke goed!
![]()
Met trainen voel ik mijn ellebogen bijna niet meer. Alleen met biceps curls, en met rare bewegingen tussendoor (stang in en uit het squat rek krijgen bijvoorbeeld). En met dagelijkse activiteiten als ik iets zwaars moet pakken met een pronated grip (dat dere grillpan!)
Ben je al terug van vakantie? Heb je het leuk gehad?

Ja ik ben net een dagje terug, lekker gehad, ik ben dus weer helemaal fit om al die mensen die zichzelf gesloopt hebben te helpen.![]()
Geniet nog lekker van je weekend en tot maandag!

Hier moet ik dus even naar laten kijken.
Ja, het gaat zeker lekker! Ik word gestaag sterker en droger, en mijn ellebogen werken heel goed mee, dus ik heb niets om over te klagen

Ja, het gaat zeker lekker! Ik word gestaag sterker en droger, en mijn ellebogen werken heel goed mee, dus ik heb niets om over te klagen
Jij zult zometeen ook snel vooruit gaan, als je het eenmaal weer op kunt pakken. Zet 'm op hè!!![]()
Ik hoop echt zo te gaan knallen en progressie te gaan voelen en zien.Goed om te horen, want ik heb een pijntje in ehhhh...Geniet nog lekker van je weekend en tot maandag!
![]()
Vanmiddag UB getraind. Ik ben best tevreden: weer hier en daar met wat oefeningen sterker geworden.
1. Incline Db. Press ss Seated Row Machine
Incline Db. Press15 x 12 kg
15 x 16 kg
11 x 18 kg
9 x 18 kg
Seated Row Machine
15 x 45 kg
15 x 55 kg
15 x 59 kg
15 x 59 kg
2. Db. Flyes ss Reverse Flyes Machine
Flat Bench Dumbbell Flyes
15 x 9 kg
12 x 9 kg
12 x 9 kg
Reverse Flyes Machine
15 x 23 kg
15 x 25 kg
15 x 25 kg
3. Db. Pull Over ss Assisted Pull-ups
Db. Pull Over
15 x 18 kg
15 x 20 kg
12 x 20 kg
Assisted Pull-ups
10 x 45.5 kg
10 x 41 kg
8 x 41 kg
4. Db. Lateral Raise ss V-Bar Pulldowns
Db. Lateral Raise
3 x 12 x 7 kg
V-Bar Pulldowns
15 x 32 kg
12 x 36 kg
8 x 36 kg
De flyes gaan nog niet goed. Ik merk dat mijn linkerschouder tijdens de oefening niet goed ligt en te hard werkt: ik krijg er een enorme pomp in!Hier moet ik dus even naar laten kijken.
Verder met flyes mijn ellebogen een beetje gevoeld, maar eigenlijk is het niet noemenswaardig. Ze houden zich taai tot nu toe!![]()

Ja, het gaat zeker lekker! Ik word gestaag sterker en droger
Fijn dat je merkt sterker te worden! en helemaal dat je ellebogen ook meewerken.
Ik hoop het ook. Vandaag wel wat getraind.. heb gelogd.. maar het gaat nog prut... oke.. ik haal mijn gewichten van voor de vakantie wel.. maar moeizaam wat toen makkelijk ging.
Dus ja.. meer eten en goed herstellen en dan zal het beter gaan. Dank je.Ik hoop echt zo te gaan knallen en progressie te gaan voelen en zien.

Ben ook maar een heel klein beetje kleiner geworden deze 2 jaar dat ik niet getraind heb. Het droger worden, daar zit de uitdaging in voor mij!
Kijken hoe ver ik kom dit keer!
Ja, trainen gaat goed, dankjewelDe vorige contest ging jij toen echt als een speer met droger worden, dus zal nu ook vast veel progressie maken!
Trainen gaat goed zo te lezen, nice!

Ik zit nu rond de 100g koolhydraten per dag, met refeeds elke 4e of 5e dag. Dit vind ik tot nu toe goed vol te houden en het werkt nog, dus voorlopig lijkt het erop dat keto niet nodig zal zijn 
Ja, het gaat lekker en de spiegel zegt ook al dat ik er steeds meer uit ga zien zoals op m'n avatar. 
Ik begon 2 maanden geleden met 62.6 kg en 27% (bioimpedantie) / 23% (caliper) vet. Ik heb er dus 2 kg VVM bij en ben ruim 3 kg vet kwijt