Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het wel leuk om te lezenen volgens mij veel andere ook, en je krijgt er bijna altijd commentaar op, waardoor van die leuke, altijd oh zo constructieve discussies ontstaan
![]()
Misschien pak ik het later weer eens op, dat ik weer eens een lijstje ga typen. En zoals je zegt de discussie, niet altijd zin om het hoe en wat uit te leggen en hou ik ook liever voor mezelf.
Ik pak ze nu goed inderdaad, want to see them pop! Hahaha ja sommige discussiesMisschien pak ik het later weer eens op, dat ik weer eens een lijstje ga typen. En zoals je zegt de discussie, niet altijd zin om het hoe en wat uit te leggen en hou ik ook liever voor mezelf.
Is je slaapgebrek weer een beetje bijgetrokken?
Ik kon vannacht niet in slaap komen. Uiteindelijk wel iets van 5 uurtjes geslapen, dus dat wordt weer wat vanavond met trainen... ik denk dat ik het vandaag bij cardio laat en mijn KT sessies een beetje herschik deze week!Dank je!Ik pak ze nu goed inderdaad, want to see them pop!
HelaasIk kon vannacht niet in slaap komen. Uiteindelijk wel iets van 5 uurtjes geslapen, dus dat wordt weer wat vanavond met trainen... ik denk dat ik het vandaag bij cardio laat en mijn KT sessies een beetje herschik deze week!
Kan echt heel vervelend zijn. Heb zelf sinds kort melatonine en daarnaast iets op recept. Laatste is voor af en toe. Gisteren voor t eerst gehad en heb gewoon eens een hele nacht door kunnen slapen. Wat voelt dat lekker. 
Dankjewel! Ik heb melatonine hier liggen, ook in een hoge dosering, en als ik aanvoel dat ik niet zo snel in slaap ga komen, gebruik ik het ook. Helpt inderdaad meestal wel goed. Maar vannacht zat ik eerst te gapen achter mijn computer, en toen ik eenmal in bed lag was ik helemaal hyper, zo van wooooow...Ik weet hoe het is helaasKan echt heel vervelend zijn. Heb zelf sinds kort melatonine en daarnaast iets op recept. Laatste is voor af en toe. Gisteren voor t eerst gehad en heb gewoon eens een hele nacht door kunnen slapen. Wat voelt dat lekker.
Melatonine helpt ook wel, misschien kun je dat eens proberen. 5mg hebben ze wel bij drogist![]()

ik geloof het ook dat ik zo in slaap ga vallen... NOT!
Heel raar. En heel vervelend inderdaad! Ik hoop dat het bij jou niet aanhoudt en dat je snel weer als een roos slaapt 
vannacht als een roos geslapen. Kan t ook wel merken dat het hielp. Maar goed mag dat spul niet elke dag. dus maar zien hoe dat vannacht gaat. Melatonine wen je ook wel snel aan vind ik. dat neem ik elke dag.
en geen beeldscherm meer een tijdje voor je slapen zou ook moeten helpen. Raar is dat he, bijna in slaap vallen achter de pc of tv en dan ga je liggen en lukt het niet. Frustrerend.
Bij mij gaat om 11 uur ('s avonds) een wekker, dan zet ik mn wekker voor de volgende ochtend, hang ik mn telefoon in de lader en zet ik mijn tv en computer uit. Dan ga ik meestal beetje lezen of opruimen of eten of whatever. Val echt een stuk beter in slaap zo.
Normaal slaap ik wel altijd zodra ik in m'n bedje lig, dus waarschijnlijk komt dit nu even omdat ik het erg druk heb en het overzicht een beetje kwijt ben. Maar als de slapeloosheid nu een tijdje aanhoudt, ga ik zeker naar jullie luisteren, dat beloof ik! 

Zit wat in, daarna maximaal profiteren van after 'cardio' loomheid![]()

gewoon geen tv in je slaapkamer
In bed moet je gtrouwens ook andere dingen doen![]()
Vind het daar ook niet horen, om dezelfde reden als jij zo te zien 
Zit wat in, daarna maximaal profiteren van after 'cardio' loomheid![]()

Na een marathon wel uiteraard, maar je gaat me toch niet vertellen dat je elke keer daarna weer na de keuken gaat om wat te eten te pakken? 
Lekker dat je het goede gevoel en de kracht weer terug hebt!
Jaloers op je deadlift!!![]()
Reina, ik had vannacht in jouw logje gekeken... jij pakt zelf behoorlijk gewichten meid! Ik ben degene die jaloers is! 

Je gaat goed met training!
en niet slapen.. vertel me wat.. 8 dagen dag en nacht licht buiten...en als je al slecht slaapt...
Nou ja.. hoop dat dat snel beter gaat bij je. maar je training verraad het slechte slapen niet!

Ik houd al op met zeuren, want ik heb ook geen behoefte om hier te vertellen wat er allemaal aan de hand is, maar ik weet niet of ik mezelf naar de sportschool kan slepen straks. Begrijp maar al te goed al die mensen die naar alcohol of andere dingen grijpen om even niet te hoeven voelen.